עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: התייעצות לגבי החזקת קטנוע למרחקים גדולים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89

    התייעצות לגבי החזקת קטנוע למרחקים גדולים

    שלום לכולם,
    כיום אני מחזיק באיקס מקס 2009 ונוסע 35 ק"מ לכל כיוון, היינו 70 ק"מ ביום, בחודש זה יוצא כ 1500 ובשנה כ 20,000 ק"מ
    אני עתיד לעבור דירה + עיר והמרחק יהיה כ 75 ק"מ לכל כיוון , זה 150 ביום ובשנה זה 40,000.
    השאלה שלי האם הגיוני לעשות מרחקים כאלו ביום באופנוע? זה לא מטורף?
    האופציה השניה היא תחבורה ציבורית

    פרמטר נוסף הוא המחיר:
    ראשית אצטרך להחליף לקטנוע/אופנוע גדול יותר
    שנית, דלק וטיפולים יותר יקרים. (נראה לי מטרף לעשות 2 טיפולים גדולים לקטנוע בשנה !)
    ושלישית, כל זה בעלות נוספת של כביש 6

    האם זה סביר? מישהו עושה את זה ויכול לתת לי עצה?

    תודה ויום טוב

  2. #2
    הכל שאלה של תקציב
    אופנוע לרוב יותר זול לאחזקה, אך יותר ירק לקניה.
    לגבי המרחק הוא לא בעייתי. (שוב תלוי בך)
    בארץ 40k נחשב הרבה אבל לא משהו בעייתי לאופנוע במידה ומטפלים נכון.
    ונחזור לשאלה מה התקציב שאתה מוכן/יכול לשלם על כלי אחר.
    לגבי סוג כלים באופנוע יש את ההונדה nc700 / nc750 שאמורים להיות כלים זולים לאחזקה, ויש גם אחרים

  3. #3
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    זה לא קל, אבל אפשרי. חפש אופנוע נוח, עם עם מרווח טיפולים גדול, לדוגמא NC750 או אפילו TDM900.
    ותלמד לטפל בו לבד, בכלל תחסוך.

    http://wheelz.co.il/forums/showthrea...95%D7%9B%D7%94

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני נוסע 100 קילומטר ביום.
    טיפול כל חודש וקצת.
    לא משתלם.
    כיף.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    זה לא קל, אבל אפשרי. חפש אופנוע נוח, עם עם מרווח טיפולים גדול, לדוגמא NC750 או אפילו TDM900.
    ותלמד לטפל בו לבד, בכלל תחסוך.

    http://wheelz.co.il/forums/showthrea...95%D7%9B%D7%94
    דוקא את השרשור הזה הבאת כדוגמה?
    לפות"ש אם אתה עובר על השרשור תקח רק את הדוגמאות לכלים, לא דוגמה ממי שפתח אותו ולא ידע מה הוא רוצה ועוד התלונן על כולם.
    תגדיר תקציב שנראה לך ראילי ולפי זה תוכל לשאול להמלצות על כלים כאלו ואחרים

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    דוקא את השרשור הזה הבאת כדוגמה?
    לפות"ש אם אתה עובר על השרשור תקח רק את הדוגמאות לכלים, לא דוגמה ממי שפתח אותו ולא ידע מה הוא רוצה ועוד התלונן על כולם.
    תגדיר תקציב שנראה לך ראילי ולפי זה תוכל לשאול להמלצות על כלים כאלו ואחרים
    למה אתה סתם מלכלך?? ברור שאני לא ידעתי מה אני רוצה ובשביל זה פתחתי את השרשור לעצות. זה שלחלק מהאנשים אין סבלנות זה לא בעיה שלי והם לא חייבים להגיב גם,
    בשביל זה הפורום הזה קיים.

  7. #7
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    מרחקים כאלו - לא על קטנוע.
    הקטנוע אמנם מסוגל, אבל עלות האחזקה תגמור אותך.
    במידה ואתה לחוץ כספית, לך על אופציית ה nc או סדרת ה 500 של הונדה.
    במידה ויש לך ראיה ארוכת טווח, לך על אופנוע חשמלי של zero, הוא אמנם יקר לקניה אבל מחזיר את ההשקעה בו בכמה שנים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איך זירו מחזיר את ההשקעה?
    אחרי כמה שנים הוא יצטרך להחליף את כל הסוללות שלו שזה יוצא הון קטן.

    ובכלל אפשר לרכוב 150 קילומטר על זירו בלי להטעין? כמה יעלה לו הזירו עם ההרחבת סוללה הכי גדולה שיש להם?
    ואם אחרי החזרה מהעבודה הוא ירצה לרכוב לעוד מקום?
    עכשיו הוא גם צריך להתחנן שיתנו לו להטעין בעבודה?

    זירו זה אופנוע בןןןןןןן זונהההה אבל לא למרחקים כאלה.

  9. #9
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איך זירו מחזיר את ההשקעה?
    אחרי כמה שנים הוא יצטרך להחליף את כל הסוללות שלו שזה יוצא הון קטן.
    ובכלל אפשר לרכוב 150 קילומטר על זירו בלי להטעין? כמה יעלה לו הזירו עם ההרחבת סוללה הכי גדולה שיש להם?
    ואם אחרי החזרה מהעבודה הוא ירצה לרכוב לעוד מקום?
    עכשיו הוא גם צריך להתחנן שיתנו לו להטעין בעבודה?

    זירו זה אופנוע בןןןןןןן זונהההה אבל לא למרחקים כאלה.
    אני ועוד כמה חבר'ה עושים איתו מעל 150 ק"מ כל יום ללא שום בעיות, כמובן שאם אין לו אפשרות להטעין בעבודה זה בלתי אפשרי.
    החסכון הוא עצום, אני עשיתי כבר 18 אלף על הזירו שלי ועלות הטיפולים היא פחות מ 500 שקלים, שלא נדבר על החסכון בדלק ובביטוח.
    אחרי 5 שנים האופנוע כבר כיסה את עצמו ואתה יכול לזרוק אותו עם הסוללות למיחזור...

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89
    טוב,
    קודם אני צריך להיסגר על הרעיון שזה ריאלי מבחינתי לנוסע 150 קמ ביום.
    דבר שני, לראות עלויות מסביב כמו כביש 6
    להגדיר תקציב, ואז לבחור כלי.

    ד"א, יש לי רשיון עד 500 סמ"ק / 54.4 כ"ס
    ולכן חלק מהכלים שהוזכרו לא רלוונטיים.

    תודה

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי sabreson צפיה בהודעה
    טוב,
    קודם אני צריך להיסגר על הרעיון שזה ריאלי מבחינתי לנוסע 150 קמ ביום.
    דבר שני, לראות עלויות מסביב כמו כביש 6
    להגדיר תקציב, ואז לבחור כלי.

    ד"א, יש לי רשיון עד 500 סמ"ק / 54.4 כ"ס
    ולכן חלק מהכלים שהוזכרו לא רלוונטיים.

    תודה
    בשביל 8 שיעורים וכמה מאות שקלים אל תגביל את עצמך ל a1, אם זו הבעיה תגדיל רשיון, שבועיים וסיימת

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    זירו זה a1
    והביטוח שלו זה של 50 סמ"ק

    האמת שהסתכלתי עכשיו עוד פעם על ביקורת של זירו וזה נראה כיף חיים...

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    Cb500x, מומלץ מאוד, אני חושב שזה אופנוע ה500 סמ"ק הכי טוב לנסיעות כאלה.

    וזה כמובן מתוך ניסיון, היה לי כזה שנה שעברה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    מסכים לגמרי עם רונן לגבי האופנוע החשמלי. רכבתי כבר 8,000 ק"מ בחודשיים וחצי (כפר-סבא-נצרת לעבודה 3-4 פעמים בשבוע), כל העלות עד כה היא תיקון פנצ'ר...
    168 ק"מ ליום...כולם כל כך רגילים לשלם סכומים מופרכים לביטוח ולטיפולים (בזירו הביטוח של 50 סמ"ק) אין טיפולים, לסוללות 5 שנות אחריות או 160,000 ק"מ.
    במקרה שלי, טוען בבית מגורים בחניון, ולאחר מכן בחניון בעבודה, כך שעלות הנסיעות כולל ביטוח, החלפת סט צמיגים אחת ל-10 חודשים בערך ורפידות=400 ש"ח לחודש, סביב 3,000 ק"מ.
    לשם השוואה הורסיס 1000 שהיה לי לפני האופנוע החשמלי, עלות חודשית 2,600 ש"ח בחישוב שנתי.
    גם אם תקנה זירו בתשלומים של 1,500 ש"ח לחודש, עדיין תחסוך לא מעט כסף, שלא לדבר על בלאי נמוך מאוד בחשמלי (אין בוכנות, צילינדרים, גיר, גלגל"ש וכד').
    המומנט אדיר, שלי מקביל לזה של zzr1400, הנסיעה חלקה בצורה ממכרת, פשוט כייף. מומלץ וחסכוני מכל אופנוע/קטנוע אחר, למרות עלות הקניה.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    שלום doner.

    מסכים איתך שזה הכלי הכי נכון כלכלית.

    איך אתה מבצע טעינה? וכמה זמן זה לוקח? אצלי בעבודה האופנוע חונה בכביש ואין לי איך לבצע טעינה או שזה כן אפשרי?

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:45
  2. התייעצות לגבי קסדת תיור
    על ידי טריגו בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 15:38
  3. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30
  4. התייעצות לגבי קניית קטנוע.
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 19:24
  5. התייעצות לגבי קטנוע ראשון (400 סמ"ק) וציוד מיגון
    על ידי hagayg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-06-2015, 08:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO