עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: התייעצות לגבי החזקת קטנוע למרחקים גדולים

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110

    כלי למרחקים ארוכים

    ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
    שלום doner.

    מסכים איתך שזה הכלי הכי נכון כלכלית.

    איך אתה מבצע טעינה? וכמה זמן זה לוקח? אצלי בעבודה האופנוע חונה בכביש ואין לי איך לבצע טעינה או שזה כן אפשרי?
    טעינה מתבצעת מכל שקע חשמל רגיל. כבל טעינה כמו כל כבל מחשב. במקרה שלי טעינה רגילה מ-0 אורכת 8.5 שעות. מטען מהיר שניתן לבנייה עצמית ויעלה כ-850 ש"ח עבור החלקים יטען תוך כשעתיים.

    לגבי שאלת ההילוכים, כשעברתי לוורסיס 1000 המעבר בוצע מטי-מקס 530, והקושי להתרגל לוורסיס היה הקלאץ וההילוכים... מה שהיה חסר לי בטי מקס הייתה האפשרות להורדת הילוך ברכיבה ספורטיבית. בזירו בשל המומנט האדיר פשוט אין צורך-סיבוב מצערת ב-80 קמ"ש במצב ספורט (המקביל למפת הצתה באופנוע רגיל)
    והאחורי מחליק כאילו אני רוכב על קרח-כיף...
    בהתחלה צריך להתרגל-אין שום רעש, אין ויברציות הטיל הקטן פשוט טס קדימה בתאוצה שרק ליטר 1000 ספורטיבי יכול לאתגר. חזרה לאופנוע רגיל מרגישה כאילו חזרתי 30 שנה אחורה-רעידות, רעשי שרשרת ושאר ירקות שכנראה כבר לא אמורים היו להיות ללא אינטרסים כלכליים של בעלי בארות הנפט.
    מ-2015, עם שדרוג הכלים לרמת בולמי זעזועים מהאיכות הגבוהה ביותר, שילדת אלומיניום וצמיגים מעולים, איכות הנסיעה פשוט ללא תחרות.
    במקרה שלי, אחרי הורסיס 1000 שהיה נוח כמו כורסה, הוספתי אצל ששון הרפד תוספת ריפוד למושב ומאז הזירו נוח יחסית. גם החלפת הכידון בעת הקניה אצל היבואן וללא עלות, סייעה לתנוחת רכיבה נוחה.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    דוקא את השרשור הזה הבאת כדוגמה?
    לפות"ש אם אתה עובר על השרשור תקח רק את הדוגמאות לכלים, לא דוגמה ממי שפתח אותו ולא ידע מה הוא רוצה ועוד התלונן על כולם.
    תגדיר תקציב שנראה לך ראילי ולפי זה תוכל לשאול להמלצות על כלים כאלו ואחרים
    למה אתה סתם מלכלך?? ברור שאני לא ידעתי מה אני רוצה ובשביל זה פתחתי את השרשור לעצות. זה שלחלק מהאנשים אין סבלנות זה לא בעיה שלי והם לא חייבים להגיב גם,
    בשביל זה הפורום הזה קיים.

  3. #18
    ומה קנית?

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לפי הדיונים האחרים פה, נדב דווקא צריך לקנות Zero.

    100% החזר מס למעסיק
    יעשה את המרחק הזה בלי בעיה והוא יטעין בעבודה.
    חסכוני מאוד בטיפולים ואחזקה שוטפת.

    נשמע כמו חלום...

  5. #20
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי sabreson צפיה בהודעה
    השאלה שלי האם הגיוני לעשות מרחקים כאלו ביום באופנוע? זה לא מטורף?
    בעיני זה מטורף גם עם אופנוע תיור. גם במכונית לא הייתי מוכן לעשות מרחק כזה כל יום. אם יש לך אופציה של תחבורה ציבורית אז לך על זה. לפחות אפשר בזמן הנסיעה לישון או לקרוא.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    בעיני זה מטורף גם עם אופנוע תיור. גם במכונית לא הייתי מוכן לעשות מרחק כזה כל יום. אם יש לך אופציה של תחבורה ציבורית אז לך על זה. לפחות אפשר בזמן הנסיעה לישון או לקרוא.
    לא מבין על מה אתה מדבר. החלק הכי כייפי ביום הוא הנסיעה לעבודה בבוקר (84 ק"מ לכיוון, שעה רכיבה) והנסיעה חזרה-רק עם אופנוע

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89
    יש לזירו אתר בארץ? מצאתי קישור רק לחו"ל.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89
    ראיתי את השרשור הנוסף על הזירו...
    1. איך מעל 60 כ"ס זה רשיון a2 ??
    2. איך הביטוח הוא כמן של 50 סמ"ק.
    3. אני מניח שמי שמחזיק את האופנוע לתקופה ארוכה יכול באמת להתקזז על עלותו, אבל יש העניין של הסוללה, דבר שני, לדעתי זה לא אופנוע שאפשר למכור כיד שניה,
    אז מה יקרה אחרי 5 שנים למשל? המחירון שלו יהיה 60 אלף שח (סתם דוגמא) אבל לא יהיה לו שוק...

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אני חושב שזה a1 לא a2
    הביטוח זה סבסוד של המדינה או משהו
    שוק יד 2 זה תמיד בעיה, בעקרון, אולי, בתקווה, יהיה אפשרי לקנות סוללות יותר מתקדמות במחיר יותר זול ואז האופנוע יהיה כמו חדש. אולי. בגדול אולי. נגיד...

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89
    שלום לכולם
    הרהרתי בעניין שוב,
    נניח שאני נשאר עם אופנוע רגיל, מעבר לעלויות של דלק וטיפולים, מה עושים כשרוצים למכור את האופנוע?
    150 קמ לעבודה בכל יום זה 40000 בשנה!
    אני לא חושב שאחרי שנתיים שלוש אפשר למכור אותו...
    מה דעתכם?

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אתה לא מתגעגע להילוכים?
    בדיוק. למה אופנוע אם אין הילוכים? איך חיים כך?
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    תטפל בו, תשמור היסטוריית טיפולים מסודרת ואתה תוכל למכור במחיר מופחת

    אולי אפילו לא כזה מופחת

  13. #28
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    תטפל בו, תשמור היסטוריית טיפולים מסודרת ואתה תוכל למכור במחיר מופחת
    אולי אפילו לא כזה מופחת
    למה אתה מטעה אותו? יש לי קצת נסיון בנושא ואומר זאת בפירוש, אם תחזיק את האופנוע 3 שנים (120 אלף ק"מ) תמכור אותו בפחות מ 50% מערכו במחירון וגם זה רק אחרי שתרד על 4.
    הפתרון שלי בדר"כ זה לקנות אופנוע בן שנה - שנתיים עם ק"מ מאוד נמוך ואז למכור אותו או לעשות טרייד אחרי שנה.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אתה צודק, קראתי 40000 וחשבתי שהכוונה למכור כשיגיע ל40. לא שמתי לב שמדובר ב40 לשנה. זה מצב אחר לגמרי

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    89
    האם כדאי לקנות אופנוע חדש מהחברה, לנסוע עליו כשנה (ולעשות רק את הטיפולים הנחוצים) ואחכ לחזור שוב לחברה ולעשות טרייד אין וחוזר חלילה?
    האם ירידת הערך תהיה גדולה?

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 18:45
  2. התייעצות לגבי קסדת תיור
    על ידי טריגו בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 16:38
  3. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 17:30
  4. התייעצות לגבי קניית קטנוע.
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 20:24
  5. התייעצות לגבי קטנוע ראשון (400 סמ"ק) וציוד מיגון
    על ידי hagayg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-06-2015, 09:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO