ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
שלום doner.

מסכים איתך שזה הכלי הכי נכון כלכלית.

איך אתה מבצע טעינה? וכמה זמן זה לוקח? אצלי בעבודה האופנוע חונה בכביש ואין לי איך לבצע טעינה או שזה כן אפשרי?
טעינה מתבצעת מכל שקע חשמל רגיל. כבל טעינה כמו כל כבל מחשב. במקרה שלי טעינה רגילה מ-0 אורכת 8.5 שעות. מטען מהיר שניתן לבנייה עצמית ויעלה כ-850 ש"ח עבור החלקים יטען תוך כשעתיים.

לגבי שאלת ההילוכים, כשעברתי לוורסיס 1000 המעבר בוצע מטי-מקס 530, והקושי להתרגל לוורסיס היה הקלאץ וההילוכים... מה שהיה חסר לי בטי מקס הייתה האפשרות להורדת הילוך ברכיבה ספורטיבית. בזירו בשל המומנט האדיר פשוט אין צורך-סיבוב מצערת ב-80 קמ"ש במצב ספורט (המקביל למפת הצתה באופנוע רגיל)
והאחורי מחליק כאילו אני רוכב על קרח-כיף...
בהתחלה צריך להתרגל-אין שום רעש, אין ויברציות הטיל הקטן פשוט טס קדימה בתאוצה שרק ליטר 1000 ספורטיבי יכול לאתגר. חזרה לאופנוע רגיל מרגישה כאילו חזרתי 30 שנה אחורה-רעידות, רעשי שרשרת ושאר ירקות שכנראה כבר לא אמורים היו להיות ללא אינטרסים כלכליים של בעלי בארות הנפט.
מ-2015, עם שדרוג הכלים לרמת בולמי זעזועים מהאיכות הגבוהה ביותר, שילדת אלומיניום וצמיגים מעולים, איכות הנסיעה פשוט ללא תחרות.
במקרה שלי, אחרי הורסיס 1000 שהיה נוח כמו כורסה, הוספתי אצל ששון הרפד תוספת ריפוד למושב ומאז הזירו נוח יחסית. גם החלפת הכידון בעת הקניה אצל היבואן וללא עלות, סייעה לתנוחת רכיבה נוחה.