נסה לפתוח ולסגור סוויץ כמה פעמים לכמה שניות..אם הוא מניע ישר כנראה שהוא פשוט לא שומר לחץ דלק ..ובגלל זה הוא מניע קשה עד שהלחץ נבנה..
תלוי מאוד בסוג המשאבה כמובן יכול להיות זה בכלל לא רלוונטי לדגם הזה של האופנוע
ברשותי קימקו דאון טאון 2014 27K קילומטר.
לפני שבועיים החלפתי מצבר חדש מכיוון שלאחר שבוע שלא התנעתי הוא נפרק לגמריי.
לאחר שבוע של נסיעה יום יומית ואז יום וחצי יומיים שלא נגעתי בו, היה נפרק לגמרי-כולמר שישי שבת לא נוסע,בראשון המצבר כבר פרוק. בגלל סיפור זה החלפתי מצבר חדש.
הבעיה הנוכחית אינה קשורה למצבר (ככה אני חושב) מכיוון שלאחר 4 5 נסינות התנעה הוא מניע בסופו של דבר. ובכל הפעמים האלה הסטרטר נשמע טוב ולא מקרטע.
אז זה שולל את המצב שאין ניצוץ,אלא אם כן הוא נורא חלש,ואחת ל.. נותן ניצוץ?
הבעיה באה בתידרות הבאה:
אם יום יום אני נוסע בקטנוע אין את הבעיה בהתנעה הראשונית.
אבל אם למשל יום שלם לא נגעתי בו ולמחרת בא להתניע הוא עושה לי את הבעיה.
*מציין שבאחד ההתנעות הרחתי ריח של דלק מה שבעבר לא הרגשתי בהתנעות הבוקר שלי.
אני נוטה לחשוב או שהתערובת עשירה מדיי וכנראה חיישן תקול/מזייף או שצריך לעשות כיוון שסתומים.
*מציין שיש מצערת מכנית ולא חשמלית,והזרקה.
מה חושבים? האם יכול לנבוע מעוד משהו?
תודה רבה,
בן.
נסה לפתוח ולסגור סוויץ כמה פעמים לכמה שניות..אם הוא מניע ישר כנראה שהוא פשוט לא שומר לחץ דלק ..ובגלל זה הוא מניע קשה עד שהלחץ נבנה..
תלוי מאוד בסוג המשאבה כמובן יכול להיות זה בכלל לא רלוונטי לדגם הזה של האופנוע
תודה רבה, ניסיתי אך לא עוזר.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
אין צורך לשחק עם הסוויץ' נסה לפתוח לכ 7 שניות לפני שאת לוחץ על הסטרטר.
אם זה לא עוזר תאבחן דברים בסיסיים ב live (אל תחכה שהוא יניע כי אז לא תדע מה הבעיה) - שלוף מצת ותראה אם הוא רטוב או יבש ואם יש הצתה או אין.
מצת יבש יעיד על בעיה במשאבת דלק או מזרק.
מצת רטוב יכול להעיד על מספר דברים.
עדכננו..
עדכון,
הוא מתניע לי על הפעם הראשונה רק אם אני פותח טיפה מצערת.
האם זה קשור לכיוון טורים?
למרות שבסרק הוא מחזיק יפה כמו שהיה תמיד ואין עליות וירידות בסלד.
תודה רבה,
בן.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
תבדוק אולי חיישן מצב מצערת מזייף אצלך.
או יש דליפת אוויר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אוקי תודה..אנסה זאת.
האם לנקות עם תכשיר רגיל יעוד לאלקטרוניקה?
תודה רבה,
בן.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
😂😂
תודה רבה אעדכן ברגע שאבצע זאת בהמשך השבוע.
המון תודה!!
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
לצערי ניקוי של החיישן והתושבת שהוא ממוקם לא עזר,על החיישן ובתושבת היה פיח.ובתושבת יש שני תעלות שאחת באה מכיוון פילטר אוויר והשניה ממשיכה אל המערכת הבאה...אולי המעברים נסתמו איך שהו?
זה היה מצב החיישן לפני הניקוי20161221_114730.jpg
נקה גם את המעברים לא רק את הבוכנה.
המערכת הזו מכניסה ומפחיתה אוויר למצערת בדומה לשסתום IAC ברכב אם אתה מכיר.
אם היא סתומה או אם השסתום הזה לא תקין (ניקיון לא יעזור במצב הזה) זה יכול לגרום לתופעה שלך.
כשאתה פותח סוויץ' אתה אמור לשמוע זמזום בגוף שאתה מחזיק ביד אתה שומע משהו?
הבנתי, אני אפתח את כל המערכת ואנקה את המעברים.
מה שאתה אומר כדי לדעת אם החיישן תקין זה לפרק אותו מהתושבת אך להשאיר אותו מחובר לחשמל ובעת פתיחת הסוויץ' אני אמור לשמוע זמזום?
המון תודה,
בן.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
לא,זה לא בודק תקינות זה רק יגיד אם הסולונואיד שלו חי או מת (בתנאי שהוא מקבל מתח).
תקינות נמדדת בכמה הבוכנה תתכווץ או תתארך שזה פונקציה של טמפ' וסל"ד ואת זה לא תוכל לבדוק.
אבל כן - מחובר לחשמל אין חשיבות אם הוא מורכב או לא.
עדכון:
בדקתי את החיישן והסולונואיד שלו תקין הוא עולה מעלה ומטה בעת סיבוב הסוויץ'.
אמרתי לפני שאני אפתח ואנקה אחליף פלאג אולי באמת שם נמצא הקושי של ההתנעה, ואכן החלפתי פלאג והוא מתניע יפה!
כנראה שבטיפול 20K (שהיה עדיין במסגרת אחריות) הבאתי לו פלאג והוא לא טרח להחליפו,אלא אם כן יש בעיה אחרת שגורמת לפלאג להיגמר?(מרווח האלקטרודה פוחת).
ועכשיו נפתח לי בעיה חדשה:
הוא צריך לשמור לי על סל"ד של 1500+- ועכשיו הסל"ד מתיישב על 1000 +- והוא ממש מגיע למצב כיבוי,כלומר אם בהתנעה אני טיפה לא נותן לו מצערת יהיה קושי בהתנעה,אבל לאחר ההתנעה הוא מתיישב על 1000 סל"ד ושומעים שהוא מתאמץ להישאר דלוק.
ניסיתי לאתחל מערכת על פי ספר יצרן-לא עזר.
האם זה קשור להתעסקות שלי בסלנואיד ISC?
תודה רבה.
בן.