סבבה...
דו"ש מכוון שטח זאת אופציה גרועה לנסיעות ארוכות כ"כ. או שתיקח אדוונצ'ר, או שתיקח אופנוע כביש. רצוי שיהיה כמה שיותר חדש, וקח בחשבון, שאחרי שנתיים לא תצליח למכור אותו ביותר מגרוש וחצי.
ב-40K, שקול את האופציות הבאות:
כביש פול-סייז: בנדיט 1250S/FA, הונדה CBF1000, ימאהה FJR1300, פייזר 1000 דור ראשון/בנדיט 1200 דור שני (01'-05'), הונדה VFR800, הונדה CBR1100XX, ב.מ.וו R1150RS/RT. הישנים יותר מהרשימה ישאירו עודף שיכול ללכת ליישור קו ותחזוקה (שיהיה הרבה ממנה בקילומטראז'ים האלה). כולם אחלה כלים לנסיעות ארוכות - יעני, זה יהיה מעייף בכל מקרה, אבל זה יהיה גם כיף תוך כדי.
כאן אין בחירות רעות. אני הייתי לוקח כל מה שלא הונדה, כי אני לא אוהב הונדה. בנדיט כבר היה לי, אז FJR. ואם לא, אז GSX1250FA. אבל אני לא אדם הגיוני.
כביש בינוני: ב.מ.וו F800ST, ימאהה דיוורז'ן XJ6, הונדה CBR650 (החדש המגעיל), אפריליה SHIVER. במסגרת התקציב, תוכל להשיג אופנוע צעיר בהרבה אם תתמקד בקטגוריה הזאת.
הכי הגיוני - הב.מ.וו. אני ללא ספק הייתי הולך על ה-SHIVER.
אדוונצ'ר גדול: ב.מ.וו R1150GS (רצוי - עד 150 אלף ק"מ, ואחרי החלפת קלאץ'), ויסטרום 1000, אולי ורסיס 1000, טנרה 1200 משנת הדגם הראשונה (ידרוש מתיחה בתקציב). את הב.מ.וו אולי גם תצליח למכור אח"כ בהפסד של איזה עשיריה. גם שיקול.
כולם כלים טובים, רק שהבימר מאוד ישן. שמור לחובבי הז'אנר הנבלות שנוסעות רחוק.
אדוונצ'ר בינוני: חרוש לרמה שאין לי כוח לרשום את הדגמים. תוסיף TDM900 לרשימה.
כנראה שהייתי הולך על הויסטרום, כי הוא באמת אחלה מכונה לכיסוי מרחקים.
להזויים: קנה דוקאטי, כי לכל השאר אין נשמה (ובעיות חשמל).
למתקדמים: קנה קאסטום. סע איתו פעם אחת. בחזור, באמצע כביש הערבה, כשאף אחד לא רואה, משוך את אחד מחוטי ההצתה ותחזיר את האופנוע על גרר. במשך שבוע ספר לכולם איזה אופנוען קשוח אתה, ופעם הבאה תשאיר את האופנוע בבית מתחת לכיסוי, וסע באוטובוס.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה