ציטוט נכתב במקור על ידי Chevelle צפיה בהודעה
*כמה טוב לחזור לאחר שפולגז קם לתחייה*

מצאתי ER500 במצב שמור משנת 2002, על השעון 90,000 קילומטרים ספורים.
מחיר של כ8,500 שקל, ולאור נסיוני היחיד של חצי שנה עם GS500 - אלו הכלים שמרגישים לי כמו בית (או בגלל דלות תקציב...)

למביני עניין טכני - קניה חכמה או כשל?
אני באמת לא יודע כמה המנועים האלו יכולים להחזיק מבחינת קילומטרים, ומשיטוט באינטרנט מצאתי מידע על מנועים עם 120 אלף, וכאלה שקרסו כבר ב80.
90K אמיתיים זה יחסית לא הרבה. השאלה היא, האם זה 90, 190 או 290
יש המון פרמטרים נוספים שמשפיעים על אורך חיי המנוע. סגנון רכיבה אגרסיבי - עם האצות חזקות, שיוט במהירות קרובה לסופית, העברות הילוכים חסרות רחמים - יקצרו את חיי המנוע פי כמה. ריבוי נסיעות עירוניות, שבהן המנוע עובד המון בסרק, הסל"ד משתנה כל הזמן והעברות ההילוכים תכופות מאוד, יביא לבלאי גבוה בהרבה משימוש בינעירוני על פני אותה כמות קילומטרים.
וכמובן, שתחזוקה נאותה גם היא משפיעה מאוד.
לכן, עדיף להתייחס למצב האופנוע בפועל יותר מאשר לקילומטראז'.
סה"כ, מנועו של ה-ER-5 אמין מאוד - אותו מנוע ותיק מוכח של ה-GPZ,KLE,EN, והקהל של ה-ER הוא לרוב רוכבים רגועים יחסית.
סיפרו לי לא מזמן על ER-5 שנמצא אצל בעליו כ-15 שנה (נקנה כמשומש טרי אי-שם בתחילת שנות האלפיים), טופל אצל היבואן כל השנים האלה, והגיע לכ-220 אלף ק"מ עד שנדרשה התערבות במנוע (וגם היא לא קריטית - ראש מנוע).
זה רק מראה, עד כמה תחזוקה יסודית ושימוש מתון גורמים לאופנוע להאריך ימים...