עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: איך היגוי הפוך בדיוק עובד?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Drflotz צפיה בהודעה
    אז בוא נראה
    ניקח לדוגמה פניה ימינה
    אני צריך לדחוף את הקידון עם היד הימנית קדימה והיד השמאלית אחורה?זה בעצם הפעולה?
    מה בעצם קורה במצב שבו מחליקים בפניה?למה זה קורה?(עזבו כביש רטוב או משהו), למה אנשים מתרסקים בפניות?
    תרגל את זה תוך כדי רכיבה בקו ישר. תן דחיפות קלות לכידון ותרגיש איך האופנוע נופל לכיוון הנגדי (אל תגזים אחרת תגיע לשוליים או למסלול הנגדי)

  2. #17
    אחד ההסברים שאני הכי אוהב (בשביל הדגמה תכלס אפשר לדלג ל-2:25).

    עכשיו ראיתי שזה הלינק שנעם1 שם בהודעה שלו...
    נערך לאחרונה על ידי דינגו; 11-12-2016 בשעה 16:54.

  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Drflotz צפיה בהודעה
    שלום
    אני רוכב קצת זמן, סך הכל כחודשיים ויותר מי 6 שנים על 4 גלגלים
    לגבי ראיית כביש אני לא מודאג ויודע למקם את עצמי ולקחת את כל הדברים בחשבון
    ואפילו עשיתי קורס ולמדתי עוד קצת
    הבעיה שמפריעה לי קצת היא נושא הפניות, אני עדיין לא מחפש להשכיב אבל אני רוצה לדעת איך מתחילים לתרגל את זה
    למשל בכיכרות אני נוסע יחסית לאט וקרוא פעם שהאחורי שלי בורח, פעם גם קרה לי אחרי הורדת הילוך (אז איך בעצם יורדים במהירות כמה שיותר מהר?)
    בכל מקרה אני מבין שבשביל שבשביל לפנות צריך ליצור התנגדות ולדחוף את הצד הנגדי לפניה
    שזה נגיד אני פונה ימינה אז אני צריך בעזרת 2 הידיים לדחוף שמאלה
    אז עכשיו השאלה איך מבינים עוד כמה אפשרות לדחוף את הכידון ומבינים כמה אפשר לרדת למטה?
    אני רוצה להגיע למצב שאני תמיד בתת היגוי כי לפי דעתי זאת הדרך הכי בטוחה יותר מהטיית הגוף
    מקווה שהסברתי את עצמי טוב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    אבל לפחות באופנוע שלי אולי בגלל שהוא 250 סמ"ק והכל על טורים יחסית גבוהים, הרבה פעמים נגיד אני בכיכר/ או פנייה חדה וצריך עוד מהירות אז רק לשים איפילו טיפה גז ירגיש קופצני וזה מפריע אז אז לפעמים אני משתמש בקלאץ ממש קצת ואז משחרר. אפילו לשחרר את הגז מרגיש קופצני.
    לגבי החצי קלאץ נראה לי הגזמתי.
    לעניות דעתי, הקושי של שניכם נובע מזה שאתם רוכבים בפניה בהילוך אחד נמוך ממה שרצוי. סל"ד גבוה נותן תחושה של חיבור ישיר לגלגל האחורי וכל נגיעה קלה בגז מורגשת ברכיבה. אני הייתי מנסה לרכב את הפניות בהילוך אחד גבוה יותר ממה שנראה לכם נכון. הפתיחה של הגז עצלה יותר אבל הרבה יותר עדינה ונשלטת.

    איללכא...ופניות טובות

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    לעניות דעתי, הקושי של שניכם נובע מזה שאתם רוכבים בפניה בהילוך אחד נמוך ממה שרצוי. סל"ד גבוה נותן תחושה של חיבור ישיר לגלגל האחורי וכל נגיעה קלה בגז מורגשת ברכיבה. אני הייתי מנסה לרכב את הפניות בהילוך אחד גבוה יותר ממה שנראה לכם נכון. הפתיחה של הגז עצלה יותר אבל הרבה יותר עדינה ונשלטת.

    איללכא...ופניות טובות
    כן, זה מה שאני עושה לפעמים.

אשכולות דומים

  1. התחדשתי בדיו
    על ידי shushu בפורום אוף טופיק
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 18:52
  2. בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי
    על ידי אברי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 21-08-2016, 14:46
  3. כמה עולה להחליף לבולם הפוך?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 07:29
  4. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 00:15
  5. שאלה קטנה - איך עובד היגוי הפוך?
    על ידי אסף זומר בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO