תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: התנהגות מוזרה של מד הטמפרטורה בקטנוע

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2

    התנהגות מוזרה של מד הטמפרטורה בקטנוע

    שבת שלום
    בבעלותי טימקס שנת 2001 במצב שמור (טיפולים בזמן (את הרוב אני עושה לבד) ללא שיפורים בשום צורה )
    בחודש האחרון כשאני רוכב מד הטמפרטורה מתנהג מוזר.
    בזמן נסיעה הוא נמצא במקום התקין, המאוורר עובד כרגיל והכל נראה תקין לכאורה חוץ מ....

    לדוגמה : במהלך עמידה ברמזור המאוורר מתחיל לעבוד ומד הטמפ' עולה מעט (עד כאן נורמלי) . הבעיה נוצרת כשאני מתחיל שוב בנסיעה...או אז המחוג במד עולה מיד כמעט עד הסוף למעלה ושוב יורד מיד למקום הנכון (באמצע לערך) וחוזר חלילה.
    יש נוזל קירור, הצנרת תקינה ...
    לפני 10000 קמ הוחלף ניפל מים בראש מנוע עקב נזילה (הבעיה קיימת ב300 קמ האחרונים כך שאני לא בטוח שיש קשר)
    יש לכם רעיון מה זה יכול להיות ?
    לפני שאני נכנס למוסך אני משתדל לפתור את הבעיה לבד (אהבה ישנה לטפל באופנוע לבד...ועוד לא פגשתי מוסכניק שעובד עם ספר רכב, סוגר ברגים בטורק הנכון ומשתמש בחומרי הסיכה הנכונים)
    קניתי חומר ניקוי למערכת הקירור ואני משתמש בנוזל קירור 100% (לא מדולל במים למניעת חלודה וטמפרטורת רתיחה גבוהה יותר ושימור המנוע).
    רגע לפני שטיפה ומילוי נוזל חדש אם יש לכם רעיון מה זה יכול להיות אשמח ואודה לכם על העזרה.

    בברכה
    סקוטרמן

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אין קשר למערכת הקירור, להערכתי. אם ההתנהגות שאתה רואה מתבטאת בשינויים מיידיים - מע' הקירור זה דבר מאוד אינרציאלי, זה לא צפוי לקרות בה. גם החימום הכי מהיר לא לוקח שניה.

    אם בדקת וכמות נוזל הקירור תקינה והוא נמצא בכל המערכת - אז ההשערה שלי היא מגע חשמלי של כובע חיישן הטמפ'. כנראה שכשאתה פותח בנסיעה, מהאינרציה משהו מזיז ומנתק אותו, והטמפ' קופצת למעלה עד הסוף. תבדוק את זה - תנתק את כובע החיישן באופן יזום ותראה מה הטמפ' שאתה רואה, אם אתה רואה חום עד קצה הסלאלה - אז זה כנראה זה. תדאג לנקות ולחזק את המגע של הכובע בחיישן ומקווה שזה יפתור לך את הבעיה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    אולי החיישן חום תקול?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מדחף משאבת מים (אימפלור) אכול או מחליק יכול לגרום לזה והייתי בודק גם את התפקוד של התרמוסטט.
    הוונטה לא אמורה לפעול בעמידה קצרה ברמזור,רק עמידה ממושכת או במזג אוויר חם ונראה שזה חלק מהבעיה,אבל לא היה לי TMAX אז אולי אני טועה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    גם בדיוק 390 כשנסעתי איתו חזק בעמידה באדום הוונטה נכנסה

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2
    ראשית תודה לכל המגיבים.
    תכננתי בריקון המערכת קירור לבדוק תקינות משאבה ועל הדרך הזמנתי קיט לשיפוץ (ברינג אטמים וכו)הערכתי שאולי כאשר המנוע בסרק (בעמידה) המשאבה לא מסתובבת טוב וכאשר המנוע עולה בטורים אז היא חוזרת להסתובב טוב (שימוש בכח המנוע לסיבוב).
    אבדוק גם את כובע החיישן וננקה מגעים למרות שכאשר האופנוע בתחילת הנסיעה נגיד 15 דקות ראשונות אז זה לא קורה אחרי עמידה ברמזור אלא רק כאשר האופנוע כבר חם.
    לגבי כניסת המאוורר לפעולה אז גם בחורף ולא רק בקיץ בחום, בנסיעה בעיר, (עצירות רבות ונסיעה איטית ) הוא נכנס לפעולה בעמידה ברמזורים (תלוי אורך העצירה).
    שוב תודה
    סקוטרמן

אשכולות דומים

  1. בעיית רווח מוזרה בכתיבת תגובה
    על ידי rusty james בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 30-12-2016, 04:13
  2. צריך עזרה בבעית הקלטה מוזרה ב yes
    על ידי Yos בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 18:17
  3. נזילת שמן מוזרה yzf450
    על ידי markoo בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 10:57
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 28-02-2016, 16:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO