אין קשר למערכת הקירור, להערכתי. אם ההתנהגות שאתה רואה מתבטאת בשינויים מיידיים - מע' הקירור זה דבר מאוד אינרציאלי, זה לא צפוי לקרות בה. גם החימום הכי מהיר לא לוקח שניה.
אם בדקת וכמות נוזל הקירור תקינה והוא נמצא בכל המערכת - אז ההשערה שלי היא מגע חשמלי של כובע חיישן הטמפ'. כנראה שכשאתה פותח בנסיעה, מהאינרציה משהו מזיז ומנתק אותו, והטמפ' קופצת למעלה עד הסוף. תבדוק את זה - תנתק את כובע החיישן באופן יזום ותראה מה הטמפ' שאתה רואה, אם אתה רואה חום עד קצה הסלאלה - אז זה כנראה זה. תדאג לנקות ולחזק את המגע של הכובע בחיישן ומקווה שזה יפתור לך את הבעיה.