חברים, ירדתי מהזיוף. כשאגיע לבנקוק אחפש מקום שמשווק מערכות מקוריות. מה לגבי השאר? קרבורטור וכו'...
Sent from my X9006 using Tapatalk
ידידי אל תפגע אבל זה שאתה בוחר לקנות במחירים ההזויים שבארץ זה בחירה שלך בלבד, מעבר לזה מה שלא יודעים לא כותבים.
אתה מייעץ לו לקנות בארץ בגלל תקינה ומצד שני אתה כותב באופן כללי כי אתה לא יודע מה דרישות התקינה בארץ לאגזוז. לצורך העניין כל מה שאגזוז צריך כדי להכנס לארץ זה להיות חדש (משומש לא נכנס) והטבעת האות E עליו, שמייצגת תקן אירופאי לשימוש חוקי בכביש. אם הוא היה מוצא אגזוז כזה שם (ואין סיבה שלא - גם בתאילנד יש זיוף ויש מקורי תלוי מה אתה מחפש), היה רוכש ומביא אותו איתו לארץ לא היתה לו שום בעיה בשום צורה. יותר מזה, כמעט בטוח שבכלל לא היו מדברים איתו על האגזוז במכס אם הוא היה מביא אותו כמו שתכנן איתו במזוודה.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 10-12-2016 בשעה 17:13.
חברים, ירדתי מהזיוף. כשאגיע לבנקוק אחפש מקום שמשווק מערכות מקוריות. מה לגבי השאר? קרבורטור וכו'...
Sent from my X9006 using Tapatalk
פעם ראשונה שאני שומע על דודים עם מעטפת חיצונית מסומררת, חשבתי שריתוך זו האופציה היחידה.
הגליל מרותך אבל הבסיס והסוגר בקצה מסומררים גם באגזוזים יקרים, במקוריים אכן אין שימוש במסמרות
מסומרר מלפנים ומאחור, בניה קלאסית של אגזוז חליפי
http://images1.revzilla.com/product_...6/leo_alum.jpg
זה דווקא רעיון לא רע, אפשר לפתוח את הדוד ולהחליף שם את הבידוד או את הצינור המחורר, אם רמת הסמרור והחיבור מאפשרים אטימה טובה לאורך זמן אפשר להאריך את חיי האגזוז לכל חיי האופנוע.
זאת בעיה, הטיטניק טבעה בגלל מסמרות באיכות גרועה.
הרגתם תבנאדם. אם אתה מוצא אגזוז שמרגיש לך איכותי ולא פח אז קנה ותתחדש. מקסימום לא תאהב ותמכור.
ותבדוק קוטר צנרת בדרוזי אחרת it wont slip on.
זה נכון אבל לא הסיבה היחידה, מסמרות באיכות גרועה באחד הקטעים הפנימיים היה חלק משרשרת הסיבות שהובילו לטביעה,
אם אחת מהן היתה מנוטרלת הספינה לא היתה טובעת.
גם הסימרור באותו קטע קעור נעשה באופן ידני לא מספק כי לא היה אפשרי להשתמש בציוד ההידראולי המסורבל שם.
גם אם לא היה ניתן למנוע את הטביעה, אפשר היה להציל את רוב הנוסעים אילולא הספינה לא טבעה כל כך מהר
http://www.dailymail.co.uk/sciencete...ank-liner.html
in their book What Really Sank The Titanic, the metal experts contend the vessel’s manufacturer, Harland and Wolff, was under great pressure to secure enough iron to make three million rivets to stitch the ship’s metal plates.
In the rush to beat competition from Cunard, the White Star liner was supplied with a vessel that was made using substandard materials.
McCarty and Foecke tested 48 rivets recovered from the wreck and found they had high levels of slag, a result of smelting that can make the iron brittle. If put under intense pressure, the rivets made from it would have been liable to splinter.
Dr Corfield said: ‘Foecke and McCarty found that the rivets that held the mild-steel plates of the Titanic’s hull together were not of uniform composition or quality and had not been inserted in a uniform fashion.
‘Specifically, Foecke and McCarty found that the rivets at the front and rear fifths of the Titanic were made only of ‘best’ quality iron, not ‘best-best’, and had been inserted by hand.
‘The reason for this was that, at the time of the Titanic’s construction, the hydraulic presses used to insert the rivets used in the middle three fifths of the ship could not be operated where the curvature of the hull was too acute (i.e. at bow and stern).’
Titanic was designed to stay afloat if up to four of its sealed compartments were flooded. But so many of the rivets popped along the starboard side of the ship that a fifth compartment flooded, condemning the vessel to the depths.
The Oxford based aithor said James Cameron, director of the film Titanic, seems clear it was the ‘rivets that were at fault’.
He said: ‘If you look at the relevant section of his film, at about 100 minutes in, you will see the bulkheads being split asunder along the line of rivets, which pop like champagne corks into the interior of the vessel.’ This sequence is ‘spot on in terms of accuracy’.
Dr Corfield says as well as the actual make-up of the ship, the climate thousands of miles away from where the ship actually sunk may have had a hand in events.
יכול להיות שעבורכם רק הטוב ביותר ורק טיטניום תעופתי מכורסם ב-CNC עם 5 צירים יגע באופנוע האקזוטי שלכם, אבל בשביל טרקטור דו"ש כל פחית תעשה את העבודה יופי. הרבה מעבר לביצועים יש פה עניין של סאונד לדעתי.
מכירים את האגזוזי אקרפוביץ ב-20$ מעליאקספרס? חפשו קצת ברשת אתם תופתעו לגלות שהם בנויים יותר טוב ממה שנדמה לכם. עם קרבון אמיתי והכל. יודעים למה? כי בסופו של דבר כמו שדרזדנר היטיב לתאר "קח גליל מפח כמה פיקים והופה אגזוז."
זה דו"ש בסיסי לא אופנוע סופרבייק.
אני מבין את הצעת הערך של חברות הבוטיק על פני התחרות, אבל אני גם מבין את העבודה של מחלקות השיווק הנהדרות שהפכו אתכם לכאלה צדיקים גמורים.
זו דעתי - קנה ותתחדש.
נערך לאחרונה על ידי אRני; 14-12-2016 בשעה 14:06.