עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 47

אשכול: אגזוז זרימה חופשית מזויף

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    חד משמעית כן! ֿיש דברים שלא חכם לחסוך בהם.

    שים לב שפות״ש שוהה בתאילנד ולא מדובר כאן על איזה תיק רכיבה, פרינג אפטרמרקט, מנעול או משהו בכיוון אלא בחלף מהותי שחופשי יכול להיות נחזה בתאילנד למקורי (וגם אם מקורי אז ללא תקינה ולהסתכן באובדן הכסף אם יתקל בקשיים בעת שינסה להכניס לארץ) ושעשוי להפחית בכוח / לא לעמוד בתקינה זו או אחרת (לך תעבור טסט או תסביר לאחיך השוטר שיוריד אותך מהכביש שהכל טוב ושהוא חולמת) ובמקרה יותר גרוע - לעשות נזק... ואז להתחיל להתכתב ולתבוע איזה קקמייקה בתאילנד שהלקוח לא מעניין לו את הצ׳אנג. אין ספק שזה יהיה תענוג צרוף, מהיר ועתיר רווחים... (על נזק באמצע הנסיעה שיפגיש אותך עם האספלט לא נדבר...).

    ריאליטי צ׳ק - הוא לא במערב אירופה היכן שניתן למצוא סליפ-און ״זבל״ כדבריך באיזה $400 עם תקינה או איזה סליפ-און רציני יותר ורק להסתכן עם עניין המכס.

    בנסיבות אלה, עדיף שיבלע את הצפרדע, יוציא בארץ בבטחה איזה 3,500 ש״ח על סליפ-און ״זבל״ עם התקנה, אחריות ומקום שניתן לתבוע אם יש בעיות ושיסגור עניין.

    נ.ב.
    מבלי לפגוע בכבוד הפות״ש, מי ששואל לגבי סליפ-און מזוייף וזול מתאילנד לא מתכוון להוציא שם איזה 3,000 ש״ח פלוס על אקופוביץ׳ ושות׳ מקורי ואז לקחת ריזיקה מבחינת הייבוא וכאב הראש עם סוגיות התקינה ובטח ובטח שלא להוציא איזה 5,000 ש״ח פלוס בארץ.
    ידידי אל תפגע אבל זה שאתה בוחר לקנות במחירים ההזויים שבארץ זה בחירה שלך בלבד, מעבר לזה מה שלא יודעים לא כותבים.
    אתה מייעץ לו לקנות בארץ בגלל תקינה ומצד שני אתה כותב באופן כללי כי אתה לא יודע מה דרישות התקינה בארץ לאגזוז. לצורך העניין כל מה שאגזוז צריך כדי להכנס לארץ זה להיות חדש (משומש לא נכנס) והטבעת האות E עליו, שמייצגת תקן אירופאי לשימוש חוקי בכביש. אם הוא היה מוצא אגזוז כזה שם (ואין סיבה שלא - גם בתאילנד יש זיוף ויש מקורי תלוי מה אתה מחפש), היה רוכש ומביא אותו איתו לארץ לא היתה לו שום בעיה בשום צורה. יותר מזה, כמעט בטוח שבכלל לא היו מדברים איתו על האגזוז במכס אם הוא היה מביא אותו כמו שתכנן איתו במזוודה.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 10-12-2016 בשעה 17:13.

  2. #17
    Junior Member הסמל האישי של DRUZI
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    חברים, ירדתי מהזיוף. כשאגיע לבנקוק אחפש מקום שמשווק מערכות מקוריות. מה לגבי השאר? קרבורטור וכו'...

    Sent from my X9006 using Tapatalk

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תכתוב ביו טיוב fake britain יש כמה סירטונים שמראים את הסכנה בחיקויים
    דווקא סידרה טובה.
    אני ביקשתי באמת קישור כדי לראות את ההשוואות בין מקורי ללא מקורי. זה מעניין.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    פעם ראשונה שאני שומע על דודים עם מעטפת חיצונית מסומררת, חשבתי שריתוך זו האופציה היחידה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הגליל מרותך אבל הבסיס והסוגר בקצה מסומררים גם באגזוזים יקרים, במקוריים אכן אין שימוש במסמרות

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מסומרר מלפנים ומאחור, בניה קלאסית של אגזוז חליפי
    http://images1.revzilla.com/product_...6/leo_alum.jpg

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    זה דווקא רעיון לא רע, אפשר לפתוח את הדוד ולהחליף שם את הבידוד או את הצינור המחורר, אם רמת הסמרור והחיבור מאפשרים אטימה טובה לאורך זמן אפשר להאריך את חיי האגזוז לכל חיי האופנוע.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    זה דווקא רעיון לא רע, אפשר לפתוח את הדוד ולהחליף שם את הבידוד או את הצינור המחורר, אם רמת הסמרור והחיבור מאפשרים אטימה טובה לאורך זמן אפשר להאריך את חיי האגזוז לכל חיי האופנוע.
    הבעיה היא באגזוזים הזולים, זה מתפרק ו\או סדקים מתפתחים באיזור המסמרה

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    זאת בעיה, הטיטניק טבעה בגלל מסמרות באיכות גרועה.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    הרגתם תבנאדם. אם אתה מוצא אגזוז שמרגיש לך איכותי ולא פח אז קנה ותתחדש. מקסימום לא תאהב ותמכור.
    ותבדוק קוטר צנרת בדרוזי אחרת it wont slip on.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מה זה מרגיש מה זה פוך למיטה?

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    זאת בעיה, הטיטניק טבעה בגלל מסמרות באיכות גרועה.
    צר לי להודיע לך, הטיטניק טבעה בגלל שהיה לה צוות פח ובראש היה הקפטן שהחליט לשוט בקשר גבוה למרות שנאמר לו שיש "מהמורות" בדרך.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    הרגתם תבנאדם. אם אתה מוצא אגזוז שמרגיש לך איכותי ולא פח אז קנה ותתחדש. מקסימום לא תאהב ותמכור.
    ותבדוק קוטר צנרת בדרוזי אחרת it wont slip on.
    אז בוא תלך עוד קצת קדימה, קח גליל מפח כמה פיקים והופה אגזוז.
    באגזוזים זה יותר איכות חומרים ואת זה קשה לדעת רק מלהחזיק ביד ולהעריך אם זה איכותי או לא

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    צר לי להודיע לך, הטיטניק טבעה בגלל שהיה לה צוות פח ובראש היה הקפטן שהחליט לשוט בקשר גבוה למרות שנאמר לו שיש "מהמורות" בדרך.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    זה נכון אבל לא הסיבה היחידה, מסמרות באיכות גרועה באחד הקטעים הפנימיים היה חלק משרשרת הסיבות שהובילו לטביעה,
    אם אחת מהן היתה מנוטרלת הספינה לא היתה טובעת.
    גם הסימרור באותו קטע קעור נעשה באופן ידני לא מספק כי לא היה אפשרי להשתמש בציוד ההידראולי המסורבל שם.
    גם אם לא היה ניתן למנוע את הטביעה, אפשר היה להציל את רוב הנוסעים אילולא הספינה לא טבעה כל כך מהר

    http://www.dailymail.co.uk/sciencete...ank-liner.html

    in their book What Really Sank The Titanic, the metal experts contend the vessel’s manufacturer, Harland and Wolff, was under great pressure to secure enough iron to make three million rivets to stitch the ship’s metal plates.
    In the rush to beat competition from Cunard, the White Star liner was supplied with a vessel that was made using substandard materials.
    McCarty and Foecke tested 48 rivets recovered from the wreck and found they had high levels of slag, a result of smelting that can make the iron brittle. If put under intense pressure, the rivets made from it would have been liable to splinter.
    Dr Corfield said: ‘Foecke and McCarty found that the rivets that held the mild-steel plates of the Titanic’s hull together were not of uniform composition or quality and had not been inserted in a uniform fashion.
    ‘Specifically, Foecke and McCarty found that the rivets at the front and rear fifths of the Titanic were made only of ‘best’ quality iron, not ‘best-best’, and had been inserted by hand.
    ‘The reason for this was that, at the time of the Titanic’s construction, the hydraulic presses used to insert the rivets used in the middle three fifths of the ship could not be operated where the curvature of the hull was too acute (i.e. at bow and stern).’


    Titanic was designed to stay afloat if up to four of its sealed compartments were flooded. But so many of the rivets popped along the starboard side of the ship that a fifth compartment flooded, condemning the vessel to the depths.

    The Oxford based aithor said James Cameron, director of the film Titanic, seems clear it was the ‘rivets that were at fault’.
    He said: ‘If you look at the relevant section of his film, at about 100 minutes in, you will see the bulkheads being split asunder along the line of rivets, which pop like champagne corks into the interior of the vessel.’ This sequence is ‘spot on in terms of accuracy’.
    Dr Corfield says as well as the actual make-up of the ship, the climate thousands of miles away from where the ship actually sunk may have had a hand in events.


  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    יכול להיות שעבורכם רק הטוב ביותר ורק טיטניום תעופתי מכורסם ב-CNC עם 5 צירים יגע באופנוע האקזוטי שלכם, אבל בשביל טרקטור דו"ש כל פחית תעשה את העבודה יופי. הרבה מעבר לביצועים יש פה עניין של סאונד לדעתי.

    מכירים את האגזוזי אקרפוביץ ב-20$ מעליאקספרס? חפשו קצת ברשת אתם תופתעו לגלות שהם בנויים יותר טוב ממה שנדמה לכם. עם קרבון אמיתי והכל. יודעים למה? כי בסופו של דבר כמו שדרזדנר היטיב לתאר "קח גליל מפח כמה פיקים והופה אגזוז."
    זה דו"ש בסיסי לא אופנוע סופרבייק.

    אני מבין את הצעת הערך של חברות הבוטיק על פני התחרות, אבל אני גם מבין את העבודה של מחלקות השיווק הנהדרות שהפכו אתכם לכאלה צדיקים גמורים.
    זו דעתי - קנה ותתחדש.
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 14-12-2016 בשעה 14:06.

אשכולות דומים

  1. שיפוץ אגזוז זרימה חופשית
    על ידי strelok89 בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 08-11-2019, 12:14
  2. ייבוא אגזוז זרימה חופשית
    על ידי MotoBoy בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-11-2016, 13:30
  3. מחפש אגזוז זרימה חופשית לwr250r
    על ידי thekeeper בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2016, 23:07
  4. אגזוז זרימה חופשית - אפשרויות השוק
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 21:19
  5. אגזוז זרימה חופשית דמוי אקרפוביץ.
    על ידי Amitay בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO