ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
הפול הינו תאגיד שבו שותפות חברות הביטוח באחוזים שונים. מי שממש מעניינת אותו החלוקה יציץ בחלקה העליון של תעודת ביטוח חובה של הפול ויגלה את החלוקה.
קרנית אינו חלק מהפול http://www.karnit.co.il/category/abb ולמיטב ידעתי העודף הוא תוצר של אבנר- איגוד ביטוח נפגעי רכב, הגוף שניהל את ביטוח החובה עד הרפורמה.

לו היית מנהל את הפול, הפרספקטיבה שלך הייתה שונה בעליל. הביטוח הדו"ג בפול גורם לו הפסדים כבדים. למיטב זכרוני כ 250 מיליון ש"ח בשנה. בניגוד לשאר חברות הביטוח, הפול אינו יכול לסרב לבטח נהג שפונה אליו.
עכשיו, כשאתה מנהל את הפול, שורת הרווח או ההפסד של הביטוח הדו"ג מעניינת אותך יותר מהאופנוענים. הפול רוצה לצמצם את הפסדיו ובראיה עסקית כלכלית הפול צודק.

איללכא...ובכל פרספקטיבה אחרת הפול טועה, רק שאת מי שמכתיב מדיניות ציבורית כלכלית זה לא מעניין במקרה הטוב ובמקרה הרע, שמישהו יבדוק היכן עובדים המפקחים הקודמים על ביטוח ושוק ההון
זה נכון שהפול מפסיד 250 מיליון בשנה אבל זו דרך הסתכלות מגוחכת הרי הפול הוא איגוד של חברות הביטוח עצמן. החברות מונעות ביטוח של אופנועים ושולחות את כולם לפול על מנת שההפסדים יהיו רשומים בפול ולא בחברות עצמן וככה הם (ההפסדים) ייראו גדולים וניתן יהיה לנפח את המחירים. הרי אם החברות לא היו מסרבות לבטח אופנוענים ה"הפסד" היה נעלם אי שם במיליוני השקלים שהחברות האלה עושות מ"ביטוח" החובה (או מס נהיגה כמו שהוא צריך להיקרא).

בקיצור, דופקים אותנו ואין מה לעשות, לנבחרים לא אכפת, הציבור שונא אותנו ואנחנו מעטים מדי. זה ימשיך עד שלא יהיה דו גלגלי במדינה.