אוקיי, עשו כאן סלט.

אני מניח שפות"ש לא רוצה לנסוע כל הזמן עם הכל דולק, אלא הוא רוצה שיהיו לו 2 פנסים - גם במצב של אור גבוה וגם אור נמוך.

פותח השרשור, חיווט והספק נוסף (60w, זה לא מעט!) יהיו הבעיה הכי קטנה שלך:
1. הנורות לא יתאימו לתושבת ברפלקטור, להחליף תושבת לא תוכל - אין אחת תואמת, ולהתאים את הקיימת - יכול פשוט להיות משימה מורכבת מדי.
2. גם אם תתגבר על 1, חוטי הלהט של h4 יושבים במקומות שונים מ-h7, והרפלקטורים שלך בנויים שונה, שמאלי וימני - אחד ספציפית מיועד לאור גבוה, אחד לנמוך. אתה מושיב בהם נורות שלא תוכננו להיות בהם, עם חוטי להט במקומות לא נכונים - תקבל פיזור אלומה לכל עבר במקום אור מרוכז, משני הפנסים, כל אחד באופן שונה. ובגלל שב-h4 חוט הלהט של האור הגבוה גם נמצא במקום אחר, כנראה אפילו אור גבוה נורמלי לא תקבל.

הדרך היחידה לטפל בזה היא להחליף את הרפלקטורים קומפלט - לכאלה שמיועדים ל-h4 ועובדים כמו שאתה רוצה. אותם תצטרך להתאים שתושבות ולפלסטיקה. גם כן כאב ראש לא קטן בכלל.