כשאין כסף לביטוח חובה, לא מבטחים ולא רוכבים..
נסה כלי אחר - אולי הביטוח יצא פחות..
Tapatalk - just tap it..
חובה לGS500 לשנה דורשים לא פחות מ7 אלף ש"ח
אין לי מאיפה וגם לא יהיה.
זאת אומרת יכול להיות...אם אני מוותר על מעיל,כפפות,מגני ברכיים,ומגפיים,וכנראה גם על הג'ינס הממוגן ומחליף את הקסדה באחת של 400 ש"ח
ועדיין זה יספיק רק לביטוח עם השתתפות עצמית בקושי
אני מסיים י"ב עוד חודשיים ומתחיל מכינה לפני הי"ג-י"ד
עם שאר ההוצאות הקבועות כל חודש (2000 ש"ח בערך) אני לא יודע מאיפה אני יכול לארגן את הכסף
השאלה היא..לרכב בלי ביטוח? לרכב עם ביטוח תאונות אישיות? מה המינימום בשביל לכסות לפחות חצי מהתחת במקרה של תאונה שמחייבת טיפול רפואי..?
האם הביטוח בריאות שיש לי בקופ"ח יעזור במשהו? אני נמצא בכללית פלטינום והרבה משרותי הרפואה אני מקבל ללא עלות (מלבד ה400 ומשהו ש"ח בחודש)
ועוד בעיה
מה קורה אם ח"ו אני פוגע במישהו? יש איזהשהו ביטוח חוץ מהחובה שיוכל להגן עליי?
תודה
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כשאין כסף לביטוח חובה, לא מבטחים ולא רוכבים..
נסה כלי אחר - אולי הביטוח יצא פחות..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אחד הדברים הכי מטומטמים שעשיתי בחיים שלי (ועשיתי כמה כאלו) היה לא לחדש את ביטוח החובה (וצד ג') לתקופה של חצי שנה בקירוב אחרי ההתייקרות המאסיבית לפני מספר שנים.
לשמחתי ולמזלי זה לא נגמר באסון.
וכשאני אומר אסון אני מתכוון לכך שאם חו"ח הייתי פוגע ברכב יקר וגורם לו נזק של אלפי שקלים - לא היה לי כיסוי עבורו (צד ג') והייתי משלם הכל מהכיס. הרבה יותר מעלות של ביטוח לכמה שנים.
אבל זה עוד החלק הקל: אם הייתי מעורב בתאונה עם הולך רגל/רוכב אופניים שהיו נפגעים ונזקקים לטיפול רפואי, הייתי כנראה בחובות עד סוף חיי. אם אני הייתי נפגע ללא כיסוי ביטוחי, כנראה שהייתי מכניס את המשפחה שלי לחובות ומכריח אותם למכור את כל מה שיש להם וגם את מה שאין להם...
7,000 (כולל צד ג'? לפי מחשבון הביטוח 6475 לחובה בגיל 18) בפריסה ל-11 תשלומים וכו' יוצא בסביבות ה-640 ש"ח לחודש.
אם אתה מעשן - זה בערך העלות החודשית של הסיגריות שלך.
אם אתה יוצא - זו בערך העלות של היציאות שלך למועדונים/בילויים בסופ"שים.
אם... בקיצור, הבנת. עניין של סדרי עדיפויות.
חוץ מזה שעכשיו גם ככה חורף. אתה יכול להחליט שאתה "משבית" את האופנוע לחודשיים-שלושה, חוסך עוד כמה שקלים כדי שיהיה לך עוד קצת מרווח נשימה להמשך השנה, בתנאי שאתה לא נוגע בכסף הזה. אחרת אתה בבעיה.
ואם גם זה לא אפשרי, אז ביי ביי GS - לפחות לתקופה הקרובה...
אז נימי בעצם אתה אומר שהכל עבר בסדר? בתכלס בין ביטוח למיגון נראה לי שעדיף מיגון...
מה עם פתרון הקסם של לרדת בנפח? ביטוח ל250 עולה בסביבות ה4 בשנה ותכל'ס 250 מספיק לכל הצרכים הנורמטיביים\מינימליים של בן אדם.
זה 300 שקל בחודש... בלי ביטוח אל תרכב.
אל תרכב בלי ביטוח. מרפי עובד עם חברות הביטוח צמוד צמוד. מנסיון מריר.
עוצרים, נערכים מחדש, בונים תקציב ראוי ומתנהלים כלכלית מחדש.
רק שיש כסף לביטוח רוכבים.
ככה מתנהג אדם נבון ובוגר גם במחיר של דחיית סיפוקים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
להזכיר
אני לפני כשנה העמדתי את הבאנדיט שלי למשך כמעט שנה בשל שיפוץ דירה שתפח להוצאות קצת יותר גדולות מהתיכנון.
התיעלתי בתקופה זאת ודאגתי לסגור את המינוסים וליישר קו.
אני צופה שתהיה לי בעייה לחדש את הביטוח לשנה הבאה ( ברמצווש וטיול בחו"ל עם הילדים) אני משתדל להערך לקראת זה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
.
חב' הביטוח, אוהבת מאד רוכבים/נהגים בלי ביטוח אתה יודע למה?
כי אם רכבת בלי ביטוח, זה אומר שאין לך גם כסף לעו"ד טוב, וזה אומר
שהם יכולים להגיש לך חשבוניות בלי שום בעיה על כל סכום שנראה להם.
הם יגררו אותך ויתישו אותך בבתי משפט רק בשביל הטרטור שלך יעלה כסף
ולהם זה חלק ממשכורת של עו"ד שנמצא בכיס שלהם ומתמחה רק בסוג הזה
של התביעות.
הגאונים האלה שמוותרים על ביטוח מממנים לחברות הביטוח גם תביעות
אחרות שבהן הפסידו.
בית המשפט רואה בחומרה נהיגה ללא ביטוח, ובמקרה של הוצ רפאיות גבוהות
גם שאר הביטוחים שיש לך או שאתה חושב שיש לך ימצאו כבר דרך לקצץ בעליות
שלהן על חשבונך.
עכשיו תחשוב ככה: הוצ' משפט+הוצאות רפואיות שלך+של נפגעים אחרים+נזק
לך ולאחרים. ואם חס וחלילה הרגת מישהו בתאונה...כמה יוצא?
אל תרכב בלי ביטוח. נקודה.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 14-12-2016 בשעה 12:20.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
א. רובם לא נכנסים לפורומים גם ככה.
ב. אם מישהו באמת ידיר רגליו מהרשתות החברתיות (ובכלל זה פורומים) בגלל שישימו לו מראה מול הפרצוף - זה אומר דרשני.
ג. לא מנסים לשכנע פה אף אחד. בא בחור צעיר, שאל שאלה לגיטימית וקיבל תשובות בגובה העיניים מאנשים עם קצת יותר ניסיון. אותו ניסיון שיכול לעזור למי שבוחר להשתמש בו. בדיוק כמו ניסיון בטכניקת רכיבה, במכניקה של אופנועים, בקניית ציוד וכן הלאה.
ד. אני משוכנע שאם עלות הביטוח היתה נמוכה יותר, אחוז הלא מבוטחים היה נמוך יותר. לא אפס, אבל נמוך בהרבה. זה לא מתחיל ונגמר בהתנגדות עקרונית/מצפונית לעשות ביטוח, לגורם הכספי יש פה משקל לא מבוטל.
לא רוכבים