עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: מטרו: הגידול במכירות דו-גלגלי יימשך

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    לגבי המחירים - אני חושב שהבשורה החשובה היא של צמד ה-650 - ה-Z והנינג'ה.
    אם במקרה של ה-SV650 חשבנו שמדובר במחיר חד פעמי שובר שוק, הקוואסאקי הופכים את המחיר של אופנוע חדש, מאובזר ומודרני בנפח כזה ב-50K למגמה.
    התוצאה שלה תהיה לדעתי דחיפה כלפי מטה של מחירי CB500 למיניהם לכיוון ה-45K (לפני הנחה), מה שיגרור בתורו דחיפה של כלי ה-300 סמ"ק למיניהם אל מתחת ל-40K (שוב - לפני הנחה). במקביל יוזלו גם כלים יד שניה שהפער בינם לבין כלים חדשים חייב להישמר.
    ימים יגידו, אבל לדעתי תהיה לזה השפעה חיובית ומשמעותית על גודל השוק.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    התובנה שהוצגה בכתבה, גורמת לי לחשוב שרוב הישראלים לוקים בתסמונת סטוקהולם.

    אחרת איך אפשר לקבל, את יחס הרשויות ויחס היבואנים מול כל הרעות החולות שמהם
    סובל הרוכב הישראלי ועדיין יהיה גידול במכירות.

    ככל שיענוהו כן ירבה ויפרוץ....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    התובנה שהוצגה בכתבה, גורמת לי לחשוב שרוב הישראלים לוקים בתסמונת סטוקהולם.

    אחרת איך אפשר לקבל, את יחס הרשויות ויחס היבואנים מול כל הרעות החולות שמהם
    סובל הרוכב הישראלי ועדיין יהיה גידול במכירות.

    ככל שיענוהו כן ירבה ויפרוץ....
    השאלה היא, איך אפשר לעשות שינוי.
    לא מדבר על עשרות אנשים אלא על עשרות אלפי אנשים שיילחמו ביחד.

    איך עושים את זה אם אף אחד לא באמת מעוניין לעשות משהו?

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    .

    איך עושים את זה אם אף אחד לא באמת מעוניין לעשות משהו?
    התשובה בגוף השאלה, לטעמי שני הגורמים יחד-אדישות של אוכלוסיית הרוכבים והתעסקות בקשיי היומיום וגם העובדה שכנראה לחלקם הגדול אין בעיה כלכלית עם זה כנראה...בוכים וממשיכים לרכב גם כי אין ברירה והפקקים מתגברים מיום ליום ועוד אנשים רוכשים דו"ג.
    Tracer 900

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    התשובה בגוף השאלה, לטעמי שני הגורמים יחד-אדישות של אוכלוסיית הרוכבים והתעסקות בקשיי היומיום וגם העובדה שכנראה לחלקם הגדול אין בעיה כלכלית עם זה כנראה...בוכים וממשיכים לרכב גם כי אין ברירה והפקקים מתגברים מיום ליום ועוד אנשים רוכשים דו"ג.
    ברמת העיקרון, אין לי בעיה לבטל את הביטוח לשבוע ואפילו חודש כדי להלחם במחירים, הבעיה שרוב האנשים לא יעשו זאת. צריך כמות גדולה של אנשים שתעשה זאת.
    אז או שמתאגדים - כולם מתלוננים ואף אחד לא עושה באמת וגם אם "רוצים" כולם יחכו למישהו שירים את הכפפה.

    אז מישהו יודע איך עושים את זה? איפה הגזר לאנשים להתחיל לבטל את הביטוח שלהם??

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    כנראה שגם ככה חצי רוכבים באופן קבוע ללא ביטוח!!
    Tracer 900

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    לגבי המחירים - אני חושב שהבשורה החשובה היא של צמד ה-650 - ה-Z והנינג'ה.
    אם במקרה של ה-SV650 חשבנו שמדובר במחיר חד פעמי שובר שוק, הקוואסאקי הופכים את המחיר של אופנוע חדש, מאובזר ומודרני בנפח כזה ב-50K למגמה.
    התוצאה שלה תהיה לדעתי דחיפה כלפי מטה של מחירי CB500 למיניהם לכיוון ה-45K (לפני הנחה), מה שיגרור בתורו דחיפה של כלי ה-300 סמ"ק למיניהם אל מתחת ל-40K (שוב - לפני הנחה). במקביל יוזלו גם כלים יד שניה שהפער בינם לבין כלים חדשים חייב להישמר.
    ימים יגידו, אבל לדעתי תהיה לזה השפעה חיובית ומשמעותית על גודל השוק.
    לא נראה לי שזה ירתיע את הונדה. אני לא חושב שהם הולכים על פי איזו מגמה בשוק.

  8. #23
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    התובנה שהוצגה בכתבה, גורמת לי לחשוב שרוב הישראלים לוקים בתסמונת סטוקהולם.

    אחרת איך אפשר לקבל, את יחס הרשויות ויחס היבואנים מול כל הרעות החולות שמהם
    סובל הרוכב הישראלי ועדיין יהיה גידול במכירות.

    ככל שיענוהו כן ירבה ויפרוץ....
    למה אתה מתכוון ביחס היבואנים?

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    למה אתה מתכוון ביחס היבואנים?
    יחס=חזירות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יחס=חזירות
    קשה לי להסכים עם הקביעה החד משמעית הזו של החזירות... נכון, יש מקרים שכלים מסויימים מתומחרים גבוה מדי ממה שהם אמורים בפועל להיות וגם מקרים מקומיים של "חזירות", אבל אני חושב שהרוב הדי מוחלט של היבואנים הם לא "חזירים" ולא רק זה, הם פועלים לא מעט לטובת התחום והרוכבים (בעיקר הגדולים שביניהם שיש להם את המשאבים לכך).

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אסף ידידי, כמי שמצוי היטב בסצנה בחו"ל וכמי שחווה שירות לקוחות של חברות בחו"ל
    אני יכול להגיד לך בוודאות שתמחור המחירים בארץ גובל בשערורייה, מחיר חלקי החילוף
    בארץ במיוחד אצל היבואנים הרשמיים הוא שחיטה כשרה, ופער הרווחים שלהם אסטרונומי.

    במקום לקצץ בהוצאות, להתייעל להקטין מתחמים אוונגרדיים, הבחירה הפשוטה שלהם
    היא לגלגל את העליות של חוסר היעילות והרברבנות שלהם, על קהל הלקוחות השבוי.

    דמעות התנין של כל בעלי העסקים על עליות גבוהות הוצאות בשמיים וכד' הם בעיקר
    באשמתם. ויש להם את קהל הלקוחות הטובים ביותר בעולם אחרי מכורי הסמים, הפראייר
    הישראלי.

    גילוי נאות:
    אין לי קשר לאף עסק בארץ או בחו"ל!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לצערי העלויות החזקה פה בארץ הקודש גבוהות להחריד.
    ייתכן שליבואנים הגדולים יש הוצאות תפעוליות גדולות ובכל זאת נראה לי שההפרשים קצת מוגזמים בין מחירי הארץ למחירי חו"ל.

    אני בקרוב אפרסם חלק מההוצאות שלי על הענק (מיקי אתה מוזמן לעדכן אותי גם כי טוב 2 ענקים ביד מאשר אחד שמראש בא עם פרדיגמה) חו"ל מול מטרו ומבטיח לעדכן את זה ותחליטו אתם אם זה הגיוני או לא.
    אני חייב לציין שבתחום הזה גם עופר אבניר לא ממש מצטיינים ועלויות טיפול במוסך מורשה וחלקים מקוריים דרך היבואן היו לא ממש זולים (לצערי הקבלות נמסרו לרוכש של הבאנדיט שלי).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה
    על ידי 0x80 בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 17:13
  2. עלייה של 11% במכירות דו-גלגלי במחצית השנה הראשונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 06:27
  3. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 08:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO