האינדורו 690 מעולה - אבל הוא די יקר, וסובל מטנק דלק קטן מדי לרכיבות הרחק מהציביליזציה. סבלתי מזה בגרוזיה (למזלנו, בעלת הגסטהאוס הסכימה למכור לנו קצת דלק שיועד לגנרטור שלה).
ה-DR650 גם מגיע עם טנק קטן (לפחות במקרה הזה, יש פתרונות אפטרמרקט), הוא כבד, מיושן ובעל מתלים גרועים יחסית למקובל היום. הטנרה 660 נושא עודף פלסטיק וכבד להחריד.
ה-SWM superdual נשמע מעולה. רק אני חושש שהוא יהיה יקר לפחות כמו האינדורו 690 של KTM.
אני מדבר על אינטרפרטציה מודרנית ל-DR650 - שיהיה קל יותר, עם משקף קטן מלפנים, מוכוון שטח, לא פראייר בכביש - ולא יקר. מאין גרסאת תקציב ל-KTM אינדורו, בנפח 400-500 סמ"ק, ועם טווח נסיעה ריאלי של מעל 300 ק"מ בשבילים וכבישים צדדים.



ציטוט ההודעה בתגובה