עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: (כע)בק פירים לאחר החלפת אגזוז z300

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    46

    (כע)בק פירים לאחר החלפת אגזוז z300

    אהלן חבר׳ה.
    לפני מספר ימים התקנתי אגזוז אקרפוביץ.
    מאז- יש לי בק פיירים כמעט בכל פעם שאני מוריד הילוך ( בדיוק מתי שאני סוגר את המצערת).
    חשוב לציין שהכלי כמעט חדש לגמרי ( מדובר בz300).
    מה עושים? איפה מתחילים?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 23-12-2016 בשעה 14:10.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ברוך הבא לפורום הטכני , להבא תקפיד בבקשה על כותרת עינינית יותר.

    והבעיה כמו שהבחנתה זה לא הורדת ההילוך אלא סגירת המצערת, זה מוכר וידוע זה נגרם בגלל שבסגירת מצערת התערובת נהיית עשירה ויש מנגנון שזורק אוויר מסונן לאגזוז לטובת שריפת התערובת העודפת באגזוז.
    אם זה ממש מפריע לך אפשר לכבות את המערכת שזורקת את האוויר זה נקרא pair valve

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ברוך הבא לפורום הטכני , להבא תקפיד בבקשה על כותרת עינינית יותר.

    והבעיה כמו שהבחנתה זה לא הורדת ההילוך אלא סגירת המצערת, זה מוכר וידוע זה נגרם בגלל שבסגירת מצערת התערובת נהיית עשירה ויש מנגנון שזורק אוויר מסונן לאגזוז לטובת שריפת התערובת העודפת באגזוז.
    אם זה ממש מפריע לך אפשר לכבות את המערכת שזורקת את האוויר זה נקרא pair valve

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    תודה רבה ומתנצל, אקפיד להבא.
    תוכל להרחיב בבקשה?
    בגדול- בק פייר זה לא מחלה שחובה לטפל בה? בכל פעם שאני שומע בק פייר אני מקבל צביטה בלב.. אפשר להירגע?
    ומעבר לזה, תוכל להרחיב על המערכת הזו? איך מכבים אותה? האם זה בריא לאופנוע לכבות?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    יש סוגים של באק פיירים.
    לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
    יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
    בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
    ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.

    זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    יש סוגים של באק פיירים.
    לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
    יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
    בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
    ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.

    זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    הרגעת אותי!
    תודה על תשובה מקצועית ומפורטת!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    יש סוגים של באק פיירים.
    לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
    יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
    בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
    ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.

    זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מסתבר שאחרי שגם אני החלפתי אגזוז לאגזוז פתוח התחילו להיות לי גם בייק פיירים בסגירת המצערת , זה דיי מחרפן אותי בזמן נסיעה מה הדבר הכי טוב לעשות ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    מסתבר שאחרי שגם אני החלפתי אגזוז לאגזוז פתוח התחילו להיות לי גם בייק פיירים בסגירת המצערת , זה דיי מחרפן אותי בזמן נסיעה מה הדבר הכי טוב לעשות ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אתה מצטט את התשובה ושואל מה לעשות ?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    תהנה!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מצטט את התשובה ושואל מה לעשות ?
    שמתי לב מה הוא רשם הציטוט היה כי חשבתי שיש עוד אופציות , עכשיו התמונה מובנת לי מקווה שזה לא יגרום לבעיות מיותרות תודה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    יש סוגים של באק פיירים.
    לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
    יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
    בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
    ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.

    זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    רק תיקון קליל לשבת יפה של רכיבה - בק פייר בהאטה נובע מתערובת ענייה של מערכת הדלק (קרבורטור/הזרקה) בסגירת מצערת, לא מתערובת עשירה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    רק תיקון קליל לשבת יפה של רכיבה - בק פייר בהאטה נובע מתערובת ענייה של מערכת הדלק (קרבורטור/הזרקה) בסגירת מצערת, לא מתערובת עשירה.
    אבל אנחנו לא עוסקים כאן בבאק פיירים, לקרוא לשריפה שמתבצעת בתוך האגזוז כתוצאה מהזרמת אוויר טרי מהpair valve בק פייר זה לא ממש נכון.

    בכל מקרה על פניו אחרי החלפת אגזוז באופנוע מוזרק על שלל חיישניו אין תערובת ענייה במנוע, התערובת העניה מתבצעת באגזוז כתוצאה מהזרמה מסיבית של אוויר אליו.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אבל אנחנו לא עוסקים כאן בבאק פיירים, לקרוא לשריפה שמתבצעת בתוך האגזוז כתוצאה מהזרמת אוויר טרי מהpair valve בק פייר זה לא ממש נכון.

    בכל מקרה על פניו אחרי החלפת אגזוז באופנוע מוזרק על שלל חיישניו אין תערובת ענייה במנוע, התערובת העניה מתבצעת באגזוז כתוצאה מהזרמה מסיבית של אוויר אליו.
    שאתה צודק...אתה צודק, מודה מודה מודה. אלו אכן אינם "BACK FIRE"ים במובן הטכני, אך 99% מהאוכלוסיה הממונעת מתייחסת אליהם כך, בדיוק כמו שמכנים "צ'וק" או "צ'וק אוטומטי" רכיב שמבצע פעולה הפוכה בכלל מ"צ'וק" אמיתי. בכל מקרה, הבנו למה התכוון המשורר.

    והמשורר דיבר על סגירת מצערת וה"פיפפופים" הנלווים אליה - ואלו נגרמים מתערובת ענייה בתא השריפה, גם במנוע מוזרק על שלל חיישניו בתצורתו המקורית, וזאת מכיוון שמנועי האופנועים מגיעים מהיצרנים מכוונים לתערובת ענייה, במיוחד בסל"ד סרק - לשם שואף הרי מנועו של אותו משורר. לא ניכנס עכשיו להגדרות "לא ממש נכונות", אבל התופעה מקבלת תגבור כאשר מחליפים לאגזוז "פתוח" ("לחץ"? ). למה תגבור? כי היא קיימת מרגע הירידה מפס הייצור, פשוט קשה מאוד לשמוע אותה עם המגפונים להם קוראים "דוד מפלט מקורי" ובטח ובטח עם הקטליזטורים המוגדלים שמתחילים להגיע עכשיו עם תקנות ה-EURO 4.

    ואם כבר נגענו ב-PAIR VALVE (אשר לא ממש מתעסק עם תערובת, אלא יותר בקטע של פירומן של אורחים לא רצויים), אז גם ביטולו לא מבטל את התופעה, אלא לרוב רק מצמצם אותה. המון משתנים נכנסים כאן, אך לרוב ביטול התופעה מצריך טיונינג, ומשעות על דינמומטר אני יכול להגיד שגם אז זה לא מושלם. רבות הן מגבלותיו של המנוע הארבע פעימתי.

  13. #13

    (כע)בק פירים לאחר החלפת אגזוז z300

    טוב אז ככה הייתי היום במוסך מורשה של קווסקי מה שהם אומרים שזה דבר שהוא ידוע בהחלפת אגזוז ושלא לגעת בזה להשאיר את זה ככה כי כל נגיעה רק יכולה להרוס ,כל החלפת אגזוז תיגרום לביקבוקים במיוחד באגזוזים פתוחים ועווד הוסיפו שבמשך הזמן הביקבוקים ירדו . נחכה ונראה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    טוב אז ככה הייתי היום במוסך מורשה של קווסקי מה שהם אומרים שזה דבר שהוא ידוע בהחלפת אגזוז ושלא לגעת בזה להשאיר את זה ככה כי כל נגיעה רק יכולה להרוס ,כל החלפת אגזוז תיגרום לביקבוקים במיוחד באגזוזים פתוחים ועווד הוסיפו שבמשך הזמן הביקבוקים ירדו . נחכה ונראה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה ירד טיפה שהPAIRVALVLE יסתם מפיח בעוד 10 שנים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    שאתה צודק...אתה צודק, מודה מודה מודה. אלו אכן אינם "BACK FIRE"ים במובן הטכני, אך 99% מהאוכלוסיה הממונעת מתייחסת אליהם כך, בדיוק כמו שמכנים "צ'וק" או "צ'וק אוטומטי" רכיב שמבצע פעולה הפוכה בכלל מ"צ'וק" אמיתי. בכל מקרה, הבנו למה התכוון המשורר.

    והמשורר דיבר על סגירת מצערת וה"פיפפופים" הנלווים אליה - ואלו נגרמים מתערובת ענייה בתא השריפה, גם במנוע מוזרק על שלל חיישניו בתצורתו המקורית, וזאת מכיוון שמנועי האופנועים מגיעים מהיצרנים מכוונים לתערובת ענייה, במיוחד בסל"ד סרק - לשם שואף הרי מנועו של אותו משורר. לא ניכנס עכשיו להגדרות "לא ממש נכונות", אבל התופעה מקבלת תגבור כאשר מחליפים לאגזוז "פתוח" ("לחץ"? ). למה תגבור? כי היא קיימת מרגע הירידה מפס הייצור, פשוט קשה מאוד לשמוע אותה עם המגפונים להם קוראים "דוד מפלט מקורי" ובטח ובטח עם הקטליזטורים המוגדלים שמתחילים להגיע עכשיו עם תקנות ה-EURO 4.

    ואם כבר נגענו ב-PAIR VALVE (אשר לא ממש מתעסק עם תערובת, אלא יותר בקטע של פירומן של אורחים לא רצויים), אז גם ביטולו לא מבטל את התופעה, אלא לרוב רק מצמצם אותה. המון משתנים נכנסים כאן, אך לרוב ביטול התופעה מצריך טיונינג, ומשעות על דינמומטר אני יכול להגיד שגם אז זה לא מושלם. רבות הן מגבלותיו של המנוע הארבע פעימתי.

    נכון, התופעה הזאת נגרמת במצב מאד ספציפי של המעבר בין מצערת פתוחה לסגורה שבה במערכות המדרניות מכבים את המזרקים אבל עדיין הPAIR VALVE מזריק אוויר כדי לשרוף דלק בתוך האגזוז תוריד בחמצן שם והורדת את הכמות

אשכולות דומים

  1. Gsr750 - בק פייר חזק מהרגיל..
    על ידי Kirma בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 20:30
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 11:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO