שאתה צודק...אתה צודק, מודה מודה מודה. אלו אכן אינם "BACK FIRE"ים במובן הטכני, אך 99% מהאוכלוסיה הממונעת מתייחסת אליהם כך, בדיוק כמו שמכנים "צ'וק" או "צ'וק אוטומטי" רכיב שמבצע פעולה הפוכה בכלל מ"צ'וק" אמיתי. בכל מקרה, הבנו למה התכוון המשורר.
והמשורר דיבר על סגירת מצערת וה"פיפפופים" הנלווים אליה - ואלו נגרמים מתערובת ענייה ב
תא השריפה, גם במנוע מוזרק על שלל חיישניו בתצורתו המקורית, וזאת מכיוון שמנועי האופנועים מגיעים מהיצרנים מכוונים לתערובת ענייה, במיוחד בסל"ד סרק - לשם שואף הרי מנועו של אותו משורר. לא ניכנס עכשיו להגדרות "לא ממש נכונות", אבל התופעה מקבלת תגבור כאשר מחליפים לאגזוז "פתוח" ("לחץ"?

). למה תגבור? כי היא קיימת מרגע הירידה מפס הייצור, פשוט קשה מאוד לשמוע אותה עם המגפונים להם קוראים "דוד מפלט מקורי" ובטח ובטח עם הקטליזטורים המוגדלים שמתחילים להגיע עכשיו עם תקנות ה-EURO 4.
ואם כבר נגענו ב-PAIR VALVE (אשר לא ממש מתעסק עם תערובת, אלא יותר בקטע של פירומן של אורחים לא רצויים), אז גם ביטולו לא מבטל את התופעה, אלא לרוב רק מצמצם אותה. המון משתנים נכנסים כאן, אך לרוב ביטול התופעה מצריך טיונינג, ומשעות על דינמומטר אני יכול להגיד שגם אז זה לא מושלם. רבות הן מגבלותיו של המנוע הארבע פעימתי.