ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
יש סוגים של באק פיירים.
לא כולם זה רע, במקרה רע זה נובע מתערובת עשירה קבועה וזה רע. האופנוע שלך מוזרק עם חיישן חמצן מה שאומר שהוא לבד מודד את גזי הפליטה ומכוון את התערובת.
יש מקרים בלתי נמנעים של סגירת מצערת מהירה שגורמת לזמן קצר תערובת עשירה, זה תקין וככה עובד מנוע אין מה לעשות בנידון.
בגלל שזה מזהם אוויר משתמשים במערכת שלוקחת אוויר מהתיבת אוויר ומכניסה אותו לאגזוז, האגזוז חם ,דלק הוא קיבל והתיבת אוויר זרקה לו לשם חמצן אז העסק מתפוצץ בקטנה בצורה מבוקרת באגזוז זה תורם לזיהום אוויר.
ניתוק המערכת יגרום לזה שיותר דלק לא שרוף יזרק לאוויר במקום להישרף באגזוז אבל ימנע את הבאקפייריים.

זה הכל, טכנית ביטול של המערכת לא יגרום לנזק, וגם המצב הקיים תקין

Sent from mTalk using windows 10 mobile
רק תיקון קליל לשבת יפה של רכיבה - בק פייר בהאטה נובע מתערובת ענייה של מערכת הדלק (קרבורטור/הזרקה) בסגירת מצערת, לא מתערובת עשירה.