עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: (כע)בק פירים לאחר החלפת אגזוז z300

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מטרה של כל העסק זה להזרים אוויר לממיר קטליטי כדי לבצע שריפה חוזרת של תערובת עשירה שיצאה מהמנוע.
    שים לב דוקטור מאניאה תערובת עשירה. מנוע מוזרק לעולם לא יגיע לתערובת ענייה ממה שמוגר אצלה אלא אם התאמצת לגרום לו לזה.
    מה שכן קורה זה בסגירת מצערת יש תערובת עשירה, זה מגיע לממיר קטליטי ומוזרק אוויר לשם לשרוף את העסק בתוך הדוד.

    בסרק התערובת הענייה היא בכוונה תחילה והיא לא בידיוק ענייה זה מצב מרקד של עשירה וענייה עם מעבר כל 1-2 שניות.
    זה בנוי ככה כדי לחמם את הממיר הקטליטי באפקטיביות.

    התעסקות בכיוון תערובת בסרק על ממיר מותקן יגרום או לשריפה שלו או לסתימה שלו.

    החלפת דוד משנה את התדר תהודה מה שגורם לתערובת הלא שרופה סופית לשהות פחות זמן בתוך הדוד ולהישרף חלקית מחוץ לדוד משם התופעה של הבאקפייר.

    סגירת שסתום הזרמת האוויר עם ממיר קיים יסתום את הממיר, אם הממיר מבוטל זה יאריך חיי פילטר אוויר וימנע את הבאקפיירים.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מטרה של כל העסק זה להזרים אוויר לממיר קטליטי כדי לבצע שריפה חוזרת של תערובת עשירה שיצאה מהמנוע.
    שים לב דוקטור מאניאה תערובת עשירה. מנוע מוזרק לעולם לא יגיע לתערובת ענייה ממה שמוגר אצלה אלא אם התאמצת לגרום לו לזה.
    מה שכן קורה זה בסגירת מצערת יש תערובת עשירה, זה מגיע לממיר קטליטי ומוזרק אוויר לשם לשרוף את העסק בתוך הדוד.

    בסרק התערובת הענייה היא בכוונה תחילה והיא לא בידיוק ענייה זה מצב מרקד של עשירה וענייה עם מעבר כל 1-2 שניות.
    זה בנוי ככה כדי לחמם את הממיר הקטליטי באפקטיביות.

    התעסקות בכיוון תערובת בסרק על ממיר מותקן יגרום או לשריפה שלו או לסתימה שלו.

    החלפת דוד משנה את התדר תהודה מה שגורם לתערובת הלא שרופה סופית לשהות פחות זמן בתוך הדוד ולהישרף חלקית מחוץ לדוד משם התופעה של הבאקפייר.

    סגירת שסתום הזרמת האוויר עם ממיר קיים יסתום את הממיר, אם הממיר מבוטל זה יאריך חיי פילטר אוויר וימנע את הבאקפיירים.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    סתמתי את הPAIR VALVE בפגאסו 650 ולפחות במשך 20000 קילומטר לא הייתה בעיה עם הממירים (אחד בכל אגזוז) אולי זה נזק יותר מצטבר, אין לי מושג אבל מידי זה לא.
    לגבי הPAIR VALVE אני רק הוסיף שחלק מהרעש נוצר בגלל שהסשתום לא מהיר להיסגר בסגירת מצערת במיוחד אם משחקים עם המצערת במהירות.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    זה נזק מצטבר כמובן הטמפרטורה בממיר יורדת כשהשסתום נסגר וזה משאיר יותר פיח.

    אתה יכול לראות תופעה כזו ברכבי דיזל שיש להם ממיר שנסתם ואומרים לך סע תן בגז שיתנקה זה פשוט מעלים טמפרטורה בממיר לא בעזרת שריפת שאריות דלק בו אלא בעזרת גזי פליטה חמים יותר מה ששורף את הלכלוך שם ומנקה אותו.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    זה נזק מצטבר כמובן הטמפרטורה בממיר יורדת כשהשסתום נסגר וזה משאיר יותר פיח.

    אתה יכול לראות תופעה כזו ברכבי דיזל שיש להם ממיר שנסתם ואומרים לך סע תן בגז שיתנקה זה פשוט מעלים טמפרטורה בממיר לא בעזרת שריפת שאריות דלק בו אלא בעזרת גזי פליטה חמים יותר מה ששורף את הלכלוך שם ומנקה אותו.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    הפילטר פרטיקלים בדיזל שונה ממיר קטליטי ובנוי כדי לקלוט חלקיקים גדולים יותר ממה שממיר קטליטי מטפל.
    אגב גם בפורומים של רכבי הדיזל יש נבואות זעם שטוענות שסתימת הEGR תביא לסתימת הפילטר וגם כאן הנסיון האישי שלי מראה אחרת.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הפילטר פרטיקלים בדיזל שונה ממיר קטליטי ובנוי כדי לקלוט חלקיקים גדולים יותר ממה שממיר קטליטי מטפל.
    אגב גם בפורומים של רכבי הדיזל יש נבואות זעם שטוענות שסתימת הEGR תביא לסתימת הפילטר וגם כאן הנסיון האישי שלי מראה אחרת.
    דווקא לי יש נסיון שמראה שזה נכון, הכל תלוי כמה נסעתה כדי לבדוק את הנושא

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דווקא לי יש נסיון שמראה שזה נכון, הכל תלוי כמה נסעתה כדי לבדוק את הנושא

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    כרגע קצת פחות מ20000 קילומטר והרוב בתוך העיר מה שידוע כבעייתי לDPF, בקילומטרז כזה הוא היה אמור כבר להיסתם כמה פעמים.
    EGR עובד טוב במנועי בנזין אבל בדיזל טורבו זה רעיון גרוע, למה שתרצה לעשות "חור" בטורבו? ולהכניס פליטה מזוהמת של דיזל לתוך היניקה?

    בפורום של הרכב יש מי שבכלל עקר את כל המערכת לפני שנים והרכב נוסע ללא בעיות ואפילו טוב יותר כי הטורבו מצליח לבנות לחץ מסל"ד נמוך יותר.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כרגע קצת פחות מ20000 קילומטר והרוב בתוך העיר מה שידוע כבעייתי לDPF, בקילומטרז כזה הוא היה אמור כבר להיסתם כמה פעמים.
    EGR עובד טוב במנועי בנזין אבל בדיזל טורבו זה רעיון גרוע, למה שתרצה לעשות "חור" בטורבו? ולהכניס פליטה מזוהמת של דיזל לתוך היניקה?

    בפורום של הרכב יש מי שבכלל עקר את כל המערכת לפני שנים והרכב נוסע ללא בעיות ואפילו טוב יותר כי הטורבו מצליח לבנות לחץ מסל"ד נמוך יותר.
    אצלי הניסאן לא טורבו ולא כלום ותיקון מערכת הegr דווקא שיפר בהמון .
    לט ישר לקח לזה 20 אלף בערך אבל עליות שהייתי עולה בשני בקושי היום עולה ברביעי ב3/4 גז
    למה שתרצה את הפליטה חזרה? כי יש עוד המוון חמצן שם וגם דלק ככה אתה שורף יותר דלק.

    שוב אין בעיה לנתק את המערכת ואחזור לנושא לנעיף ממיר קטליטי ולסגור את ההזרמת אוויר לאגזוז זה אחלה בזמן שיש ממיר לא הייתי עושה את זה ,זה סותם את הממיר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אצלי הניסאן לא טורבו ולא כלום ותיקון מערכת הegr דווקא שיפר בהמון .
    לט ישר לקח לזה 20 אלף בערך אבל עליות שהייתי עולה בשני בקושי היום עולה ברביעי ב3/4 גז
    למה שתרצה את הפליטה חזרה? כי יש עוד המוון חמצן שם וגם דלק ככה אתה שורף יותר דלק.

    שוב אין בעיה לנתק את המערכת ואחזור לנושא לנעיף ממיר קטליטי ולסגור את ההזרמת אוויר לאגזוז זה אחלה בזמן שיש ממיר לא הייתי עושה את זה ,זה סותם את הממיר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ברור שברגע שתיקנת את הEGR הרכב יסחוב יותר טוב כי השסתום של הEGR בדרך כלל נתקע במצב פתוח בגלל פיח וזה מה שגורם לירידה בכח.
    הבדיקה צריכה להעשות EGR תקין מול סתימת EGR ושם יש הבדל קטן לטובת חסימה והבדל עצום בכמות הזיהום של היניקה
    בEGR אין המון חמצן במיוחד שמשווים עם כמות החמצן שמגיע מתיבת האוויר זה זניח ולא ממש עוזר.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לא השסתום אצלי היה תקוע על סגור עישן מלא ולא סחב .
    היום לא מעשן וסוחב טוב יותר בעליות זה דיזל אטמוספרי



    ואתמול ניקיתי את השסתומים החד כיווניים אצלי באופנוע והוא הוא מתקתק כמו שעון ועובד חלק בכמה רמות








    זה שהסתומים שמזרימים אוויר לאגזוז

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 20-01-2017 בשעה 09:20.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. Gsr750 - בק פייר חזק מהרגיל..
    על ידי Kirma בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 20:30
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 11:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO