ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
מטרה של כל העסק זה להזרים אוויר לממיר קטליטי כדי לבצע שריפה חוזרת של תערובת עשירה שיצאה מהמנוע.
שים לב דוקטור מאניאה תערובת עשירה. מנוע מוזרק לעולם לא יגיע לתערובת ענייה ממה שמוגר אצלה אלא אם התאמצת לגרום לו לזה.
מה שכן קורה זה בסגירת מצערת יש תערובת עשירה, זה מגיע לממיר קטליטי ומוזרק אוויר לשם לשרוף את העסק בתוך הדוד.

בסרק התערובת הענייה היא בכוונה תחילה והיא לא בידיוק ענייה זה מצב מרקד של עשירה וענייה עם מעבר כל 1-2 שניות.
זה בנוי ככה כדי לחמם את הממיר הקטליטי באפקטיביות.

התעסקות בכיוון תערובת בסרק על ממיר מותקן יגרום או לשריפה שלו או לסתימה שלו.

החלפת דוד משנה את התדר תהודה מה שגורם לתערובת הלא שרופה סופית לשהות פחות זמן בתוך הדוד ולהישרף חלקית מחוץ לדוד משם התופעה של הבאקפייר.

סגירת שסתום הזרמת האוויר עם ממיר קיים יסתום את הממיר, אם הממיר מבוטל זה יאריך חיי פילטר אוויר וימנע את הבאקפיירים.



Sent from mTalk using windows 10 mobile
סתמתי את הPAIR VALVE בפגאסו 650 ולפחות במשך 20000 קילומטר לא הייתה בעיה עם הממירים (אחד בכל אגזוז) אולי זה נזק יותר מצטבר, אין לי מושג אבל מידי זה לא.
לגבי הPAIR VALVE אני רק הוסיף שחלק מהרעש נוצר בגלל שהסשתום לא מהיר להיסגר בסגירת מצערת במיוחד אם משחקים עם המצערת במהירות.