ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
זה נזק מצטבר כמובן הטמפרטורה בממיר יורדת כשהשסתום נסגר וזה משאיר יותר פיח.

אתה יכול לראות תופעה כזו ברכבי דיזל שיש להם ממיר שנסתם ואומרים לך סע תן בגז שיתנקה זה פשוט מעלים טמפרטורה בממיר לא בעזרת שריפת שאריות דלק בו אלא בעזרת גזי פליטה חמים יותר מה ששורף את הלכלוך שם ומנקה אותו.


Sent from mTalk using windows 10 mobile
הפילטר פרטיקלים בדיזל שונה ממיר קטליטי ובנוי כדי לקלוט חלקיקים גדולים יותר ממה שממיר קטליטי מטפל.
אגב גם בפורומים של רכבי הדיזל יש נבואות זעם שטוענות שסתימת הEGR תביא לסתימת הפילטר וגם כאן הנסיון האישי שלי מראה אחרת.