ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
אצלי הניסאן לא טורבו ולא כלום ותיקון מערכת הegr דווקא שיפר בהמון .
לט ישר לקח לזה 20 אלף בערך אבל עליות שהייתי עולה בשני בקושי היום עולה ברביעי ב3/4 גז
למה שתרצה את הפליטה חזרה? כי יש עוד המוון חמצן שם וגם דלק ככה אתה שורף יותר דלק.

שוב אין בעיה לנתק את המערכת ואחזור לנושא לנעיף ממיר קטליטי ולסגור את ההזרמת אוויר לאגזוז זה אחלה בזמן שיש ממיר לא הייתי עושה את זה ,זה סותם את הממיר

Sent from mTalk using windows 10 mobile
ברור שברגע שתיקנת את הEGR הרכב יסחוב יותר טוב כי השסתום של הEGR בדרך כלל נתקע במצב פתוח בגלל פיח וזה מה שגורם לירידה בכח.
הבדיקה צריכה להעשות EGR תקין מול סתימת EGR ושם יש הבדל קטן לטובת חסימה והבדל עצום בכמות הזיהום של היניקה
בEGR אין המון חמצן במיוחד שמשווים עם כמות החמצן שמגיע מתיבת האוויר זה זניח ולא ממש עוזר.