תלוי כמה מהר נוסע הטנדר, שבבגאז' שלו הוא שוכב.
מה המהירות שיוט של dr350
תלוי כמה מהר נוסע הטנדר, שבבגאז' שלו הוא שוכב.
100-110 קמ"ש בהילוך שישי.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
יש לו הילוך שישי? אין לו רק 5?
אין לו שישי. גיא התבלבל.
אבל צדק במהירות השיוט.
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אני מצאתי את זה במנואל סרויס
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
יש שישי,אצלי היה 90 קמ''ש על 6 אלף סל''ד,גלגל שיניים אחורי די גדול.
אני לא מבין גדול אבל כדאי דווקא להגדיל את הקדמי ולהקטין את האחורי בשביל יותר מהירות.
הסטאפ שהיה אצלך נתן פתיחות יותר 'חזקות' על חשבון מהירות סופית נמוכה.
במקור הוא היה 15 קדמי 41 אחורי.
ב16/39 אתה תגיע למהירות קצה של 120-130~
לפי http://www.gearingcommander.com/
למרות שאני לא יודע כמה אתה רוצה להריץ אופנוע ישן עם שלדה פריכה (בהתאם להיסטוריית הכלים כולם) במהירויות האלה לאורך זמן.
לגבי השילדה ה"פריכה" מה ההבדל אם הוא מקבל זעזועים בשטח ? או מהירות בכביש?מקירים מוסך שמבין באופנועים האלה?
לא מועיל, כרגיל, אבל לפחות קצת משעשע.
מה שהוא אמר.
לא מועיל, כרגיל.
את המושג "שילדה פריכה" ,אברי שואל מהקוואסאקים של שנות ה90 שאהבו להגיד את זה עליהם.
ה"בעיה" היחידה של השלדה של ה dr היא חולשה בחיבור של השלדת זנב, ששם כדאי לחפש סדקים; שעלולים להיגרם מנחיתות קשות וכד'.
כמו שאברי כתב, הוא לא מבין גדול. גם אני לא מבין גדול, אבל אני לא מצליח למצוא סיבה למה לפחד מ"להריץ" אופנוע ישן עם שלדה "פריכה" במהירויות האלה (שכל טוסטוס מסכן מגיע אליהן בירידה) .
יכול להיות שבגלל שהשלדה "פריכה" אתה תמצא את עצמך באמצע הנסיעה רוכב רק על מנוע וגלגלים כי השלדה התפוררה לה על הכביש בדרך.
אבל אם זה לא מרתיע אותך, כנראה שאתה בסדר.
בוא נתחיל מהסוף - לא רק שאני לא מבין גדול, אני קריקטורה מהלכת של הישראלי המכוער אבל רק דיי יפה. למעשה לא פעם יצא לי להכנס לבר של תיירות ותיירים ולצעוק " טו ספנד דה נייט וויד דה יזראלי קומנדו פיני מנוש - סיקס האנדרט שקל".
אני לא מבין איך התגובה שלי ליחס הגלג"שים לא מועיל? היה מר בחור שהתפלא שהיה עושה רק תשעים 'למרות שהיה לו אחורי מוגדל'.
אז שוש!
לעניין
הכלים האלה - שמעולם לא נועדו להיות מפלצות שטח, עברו חיים שהם לא ייועדו להם מלכתחילה. מדיונות בסלד גבוה מידי ועד סינגלים מלאי נחיתות קשות מידי. הdr בכלל אופנוע שבילים, אבל מה אני יודע.
אני מוכן להמר כסף טוב שלא קיימים יותר מידי בלי ריתוכים חובבניים בשלדה.
עד לא מזמן חיפשתי את האח הגדול ( 650 ) ולא מצאתי אחד במצב סביר וגם שם המצב לא היה גולדן.
אז מה הקשר? אתה לוקח כלי - שגם במצב סטוק - אתה עדיין מוציא אותו מתחום מעטפת הביצועים הסבירה שלו.
עכשיו תוסיף לזה את תחזוקת השבר, הטיפולים החובבניים והשיפצורים שהכלים האלה עברו ומה שתקבל זו סכנת נפשות.
אבל אני לא מבין גדול.
בנוגע לטוסטוסים...
אני מוכן להבטיח לך שלא היית עושה מהירויות כאלה על קטנוע שליחים בן עשרים שנה שלא הפסיק לעבוד, וככל הנראה תוחזק בצורה לקויה.
למה? בדיוק מאותה הסיבה - סכנת נפשות.
אגב, בנוגע לקוואסקות משנות ה90.
בשנות ה90 הייתי ילד צעיר, שחשב שקווסאקי נינג'ה זה הבנדוד הלא מוצלח של מיכאלנג'לו, לאונרדו רפאל ודונטלו. היום אני יודע שעליו לא צריך ללבוש צבי צב.
מעבר לזה- כל קשר ביני לבין יפניות משנות התשעים מקרי בהחלט.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R