בוא נתחיל מהסוף - לא רק שאני לא מבין גדול, אני קריקטורה מהלכת של הישראלי המכוער אבל רק דיי יפה. למעשה לא פעם יצא לי להכנס לבר של תיירות ותיירים ולצעוק " טו ספנד דה נייט וויד דה יזראלי קומנדו פיני מנוש - סיקס האנדרט שקל".
אני לא מבין איך התגובה שלי ליחס הגלג"שים לא מועיל? היה מר בחור שהתפלא שהיה עושה רק תשעים 'למרות שהיה לו אחורי מוגדל'.
אז שוש!
לעניין
הכלים האלה - שמעולם לא נועדו להיות מפלצות שטח, עברו חיים שהם לא ייועדו להם מלכתחילה. מדיונות בסלד גבוה מידי ועד סינגלים מלאי נחיתות קשות מידי. הdr בכלל אופנוע שבילים, אבל מה אני יודע.
אני מוכן להמר כסף טוב שלא קיימים יותר מידי בלי ריתוכים חובבניים בשלדה.
עד לא מזמן חיפשתי את האח הגדול ( 650 ) ולא מצאתי אחד במצב סביר וגם שם המצב לא היה גולדן.
אז מה הקשר? אתה לוקח כלי - שגם במצב סטוק - אתה עדיין מוציא אותו מתחום מעטפת הביצועים הסבירה שלו.
עכשיו תוסיף לזה את תחזוקת השבר, הטיפולים החובבניים והשיפצורים שהכלים האלה עברו ומה שתקבל זו סכנת נפשות.
אבל אני לא מבין גדול.
בנוגע לטוסטוסים...
אני מוכן להבטיח לך שלא היית עושה מהירויות כאלה על קטנוע שליחים בן עשרים שנה שלא הפסיק לעבוד, וככל הנראה תוחזק בצורה לקויה.
למה? בדיוק מאותה הסיבה - סכנת נפשות.
אגב, בנוגע לקוואסקות משנות ה90.
בשנות ה90 הייתי ילד צעיר, שחשב שקווסאקי נינג'ה זה הבנדוד הלא מוצלח של מיכאלנג'לו, לאונרדו רפאל ודונטלו. היום אני יודע שעליו לא צריך ללבוש צבי צב.
מעבר לזה- כל קשר ביני לבין יפניות משנות התשעים מקרי בהחלט.