מיקי אנחנו כבר 2 שהבינו שקרוזר זה טוב לנראות בקפה הקרוב לבית.
הבולט שנתן מתלבט הוא סד עינויים פרקסלנס ולדעתי הוא הרבה פחות נוח מה1900 שיש לך ( לפחות כך התרשמתי מהמיני סיבוב שעשיתי על ה1900 שלך)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
בדיקה: לא ממליץ לוותר עליה, אבל אני אישית לא בדקתי אצל מומחה אף אחד משני האופנועים שרכשתי. נכון לרגע זה (ואלוהים יודע מה יהיה מחר) לא נפלתי בפח.
שומע מנוע, רואה איך התייחסו לכלי איך טופל ואז מחליט...
בעניין קרוזרים. אל תחפש שם נוחות. אין בנמצא, אני רוכב על אחד הקרוזרים הגדולים ביותר שיש xv1900 המושבים המקוריים לא נוחים.כשאתאזן תקציבית אחליף אותם...
יש בקרוזר משהו שאין באופנועים אחרים... מכאן ועד רכיבה יומיומית על קרוזר מבחינתי המרחק רב.
אבל מה שלא טוב לי, עשוי להיות טוב לאחר.
מיקי אנחנו כבר 2 שהבינו שקרוזר זה טוב לנראות בקפה הקרוב לבית.
הבולט שנתן מתלבט הוא סד עינויים פרקסלנס ולדעתי הוא הרבה פחות נוח מה1900 שיש לך ( לפחות כך התרשמתי מהמיני סיבוב שעשיתי על ה1900 שלך)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נכון לוקי... בניגוד לרושם הראשוני של שנינו, הקרוזר לא סיפק את חדוות הרכיבה למרחקים. יחד עם זאת, יש בו משהו אחר שאין בשאר האופנועים, החל בהתנעה, וצליל המנוע, המשך במומנט גבוה מאוד, ורכיבה רגועה...
לעיתים, אני עולה עליו לסיבוב קצרצר של כ 20 עד 30 ק'מ, וחוזר עם חיוך...
לנהוג על xv זה כמו לנהוג על משאית שרירים, התאוצה שלו מטורפת, המהירות הסופית לא גבוהה.
יש באופנועים הללו משהו שאין באחרים. בהתאם לעומק הכיס אתה לוקח פלטפורמה, ויכול ליצור אופנוע ייחודי רק לך.
ועדין, לא הייתי ממליץ על קרוזר, למרות שאין לי שום כוונה למכור אותו בעתיד הקרוב.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.