אתה רציני?
יש לך קשר אל הגנב?
צור קשר עם יחידת אתגר במשטרה.
בהצלחה.
וחוצמזה, אם עוד לא דיווחת על הגנבה והודעת לחב' הביטוח - זה הזמן לעשות את שניהם.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לבטל את החובה, שיחזירו לו כסף.
בדיוק ככה.
לבטל את החובה (וצד ג' אם יש) ולקבל החזר כספי על החלק היחסי שלא נוצל.
ולדווח במשטרה זה גם בשביל שיחפשו (וכן, לפעמים מוצאיםקרה לי אישית פעם)
זה גם נגד הפללה במי יודע מה שהב@י ז%^& עשו או יעשו עם המוטוציקל שגנבו, תפי על ה$%#^ שלהם.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אם יש נזק מעל 50% מהשווי הם מתחייבים לקנות ממך את הכלי ב- 90% מהמחירון.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
אני לא מכיר שום כלי שניזוק במרדף שלהם ויש לי הרגשה שזה בודדים בלבד אם בכלל.
הם מאטים את האופנוע ומכבים אותו מרחוק או באים ולוקחים אותו בלילה מאיפה שהוא נמצא. לא נראה לי שיש איזהשהוא מרדף בפועל. אולי מעקב ואז מתקרבים ומחכים שהוא יברח![]()
בלי לסטות מדי מהנושא, אחוזי ההצלחה הגבוהים של החבר'ה האלו הם בגלל זמן תגובה מהיר מאוד ביחס למקרה. רוב הכלים נתפסים תוך פחות משעה במקרים הארוכים יותר, יש מקרים קצרים הרבה יותר (קטנוע דיאלים שנתפס באיילון 5 דקות מרגע שהונע). שיטת העבודה השקטה יחד עם התגובה המהירה שלהם ושת"פ מאוד מוצלח שיש להם עם המשטרה, הם מה שמאפשר להם לשמור על הכלים עם מינימום נזק כיוון שלגנב אין מושג שהוא במעקב, ולרוב יחכו לו בנקודה מאוחרת יותר בנתיב הנסיעה שלו סיירים וניידות וכשיגיע אליהם יכבו לו את הכלי מרחוק ברגע שמגיע פיזית קרוב אליהם. התוצאה היא ברוב המקרים שגם הגנב נתפס בגלל שיטת הפעולה הזו והכלים כמעט ללא שריטה פרט לנזק שהגנב עשה בזמן הגניבה.
החסרון היחיד במקרים שמעורבת בהם משטרה הוא שברגע שמשטרה מעורבת היא לוקחת את הכלי ליום יומיים לזיהוי פלילי - וזה אומר גרריסט קבלן שלא אכפת לו לשרוט לך את כל האופנוע וחלקים שעלולים להיעלם מהאופנוע עד שתקבל אותו (קרה).
כמו שאני תמיד כותב בנושא, אני לא חושב שיש נכון להיום שירות ברמה שלהם בכל מה שקשור לביטחון של האופנוע.
אם אתה לא יודע אל תגיד סתם שטויות. יש כמה תוכניות אצלם בתעריפים שונים. בדומה לחברות ביטוח, חלק מהאופנועים הם לא מוכנים לבטח במסלול הזה משיקולים שלהם.
בתור מישהו שמנוי שלהם כבר הרבה שנים אני מוכן להראות לך את החוזה שלי איתם, מתחייבים ל-90% מהמחירון.
זה שלך ספציפית לא היו מוכנים לעשות את המסלול הזה לא אומר שהוא לא קיים.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
בטח גם עוד משתנים במשוואה, אזור מגורים, גיל, מצב כלכלי, דירת קרקע או בניין וכו'..
אתה חושב שאכפת לי חוזה?
חברה דו פרצופית אם כך, פעמיים התקשרתי ופעמיים קיבלתי את אותה התשובה, ואני לא חושב שויסטרום נחשב כאופנוע שטח.
בכל מקרה איתי הם הצליחו להפסיד לקוח.
נ.ב לא שאלו אותי אפילו איפה אני גר או מה הגיל שלי, או ניסיון, רק ידעו באיזה אופנוע מדובר, מאוד חבל שלא הקלטתי את השיחה, אך בטוח אעשה זאת בעתיד במידה ותהיה לי עוד שיחת בדיקה איתם.
בוא שניה נעשה סדר כי נראה לי שאתה קצת מתבלבל. מדובר בחברה פרטית (נקודה), שאם לא רוצה לבטח/ לתת חבילה כזו או אחרת של שירות לכלי כזה או אחר - זו זכותה המלאה ולא משנה מה הסיבות שלה או של הבעלים שלה.
זה שהם לא מוכנים לבטח את הכלי שלך (ולא משנה בכלל מה הסיבה) זו זכותם המלאה וזה לא נותן לך שום לגיטמציה לקרוא להם חברה דו-פרצופית, ללכלך ולכתוב שטויות כל פעם שהשם שלהם עולה רק כי את הכלי שלך הם לא מוכנים לבטח. יש כלים שהם לא מוכנים לבטח, יהיו סיבותיהם אשר יהיו, וכמו שיש מקרים שמשתלם לקנות מנוי אצלהם, יש מקרים שלא משתלם. הכל תלוי במה הם מוכנים להציע לכלי שלך, מה המחיר ומה התמורה לעומת ביטוח מקיף. נראה לי שאתה לוקח אישית משהו שממש לא קשור ספציפית אליך, לצורך העניין הכלי הנוכחי שלי מבוטח אצלהם והכלי הבא שאני מתעתד לקנות וביררתי מולם אופציות לגביו לא יהיה מבוטח אצלהם כי הם לא מוכנים לספק את החבילה המקיפה לכלי כזה אלא רק חלקית וזה בסדר, זה עסק פרטי עם הבחירות שלו ולכלי הזה יהיה מקיף ולא הזעקה אחרונה, אין שום סיבה להתעצבן.