תוצאות 1 עד 15 מ 35

אשכול: סוללה של זירו בלי המעטפת

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ככל שאני נכנס יותר לעולם החשמלי אני מבין שהטווח הוא חשוב אבל הוא פחות חשוב מתחנות "דלק". למעשה זה כך גם ברכב הבנזין שלכם...מה יעזור לכם אלף ק"מ על מיכל אם בסופו לא יהיה היכן לתדלק?
    מהבחינה הזו הנקודה שסטרלוק מעלה היא חשובה מאוד.
    איך חברות הדלק מסתכלות על זה? מבחינתן הן מוכרות אנרגיה לנסיעה, אם השוק ירצה בנזין יקבל בנזין, ירצה סולר יקבל סולר, ירצה חשמל יקבל חשמל.
    זה כבר קורה באירופה ואין מניעה שיהיה גם אצלינו ואז בעייתך, סטרלוק, נפתרה.
    וגם בעייתו של כל מי שרצה לטייל עם החשמלי שלו לצורך העניין. זו השקעה מצד תחנות הדלק אבל אין ספק שזה יקרה במידה ויחשבו שהביקוש מצדיק פריסה.

    לדוגמה:
    https://www.theguardian.com/environm...ions-from-2017

    לגבי נסועה ממוצעת:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsav צפיה בהודעה
    הוא מייצג את כל מי שלא גר בתוך העיר.
    (אצלי זה אפילו רחוק יותר- 65-70 ק"מ מהמשרד הביתה).
    הוא לא ואת עוד פחות. לא דעתי או דעתך פשוט יש נתוני למ"ס ויש סקרים פרטיים שהוזמנו ע"י חברות שעוסקות בנושא בארץ, נסועה יומית ממוצעת של דו"ג נמוכה בהרבה ממה שנדמה, מה ששם את סטרלוק ואותך (יותר מכפול מהממוצע ופי-6 יותר מהממוצע, בהתאמה) בזנב הנמוך של עקומת ההתפלגות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    וזה בדיוק מה שאני אומר! מתאים לנסועה היומית של אדם ממוצא רק מה שאתה שוכח שרוב האופנועים הנמכרים בעולם המערבי (ישראל ואיטליה הם יוצאי דופן) הם לצורכי תחביב ולא לרכיבה לעבודה או להורדת עלויות אחזקה, נכון להיום אופנועי זירו למשל הם תחליף לקטנוע ולא לאופנוע כמו BMW GS שמוכר בכמויות כי הוא אופנוע תחביב.
    נכון ולא נכון. נכון שהרוב מתנהגים בצורה מסויימת, ועדיין השוק האמריקאי הוא הצרכן העיקרי של אופנועי זירו. אז כן זה בגלל שהחברה אמריקאית, אבל גם כי השוק שם ענק, והמיעוט שם הוא פי כמה יותר מהרוב שלנו.
    כבר כתבתי בעבר שהשינוי הגדול יגיע בכלל מהמזרח, וזה אכן מה שקורה. על כל מיזם חשמלי מצליח שאנו שומעים עליו במערב יש 5 במזרח.
    שם אשכרה קיים הביקוש כמו שאתה אומר וזה בהחלט ניכר.
    אני מזכיר שוב שגם בעולם שבו 90% מכלי הרכב חשמליים, עדיין זירו יהיה יצרן\מוצר נישה אז לצורך הדיון השתדל להתייחס אליו כקונספט חשמלי ולא כמותג.

    כשמסתכלים על התנהגות צרכנית רואים כל מיני מגמות מעניינות, למשל מי שקנה רכב חשמלי הוא בסבירות גבוהה לרכוש פאנלים סולריים וההפך. גם רואים שמי שקנה כלי רכב חשמלי יעדיף להיצמד לכלי רכב חשמליים מאותו זמן והלאה. כמו שכשגיליתם את המיקרוגל כבר לא חזרתם לחמם בטוסטר...

    הטווחים הולכים וגדלים מידי שנה והפריצה עבורנו תהיה פריסת עמדות טעינה בתחנות דלק ומרכזים מסחריים, למרות שבניגוד לתפיסה המקובלת אתם תשתמשו בהם הרבה פחות ממה שנדמה לכם.

    תודה לכם על התגובות אתם מעלים נקודות חשובות! תמשיכו

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    Nihrider העלת תמונה ישנה של תאים מדגמי זירו של עד 2012.
    כיום התאים הפנימיים הם יותר דומים לפלטות בניצול שטח מירבי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    ככל שאני נכנס יותר לעולם החשמלי אני מבין שהטווח הוא חשוב אבל הוא פחות חשוב מתחנות "דלק". למעשה זה כך גם ברכב הבנזין שלכם...מה יעזור לכם אלף ק"מ על מיכל אם בסופו לא יהיה היכן לתדלק?
    מהבחינה הזו הנקודה שסטרלוק מעלה היא חשובה מאוד.
    איך חברות הדלק מסתכלות על זה? מבחינתן הן מוכרות אנרגיה לנסיעה, אם השוק ירצה בנזין יקבל בנזין, ירצה סולר יקבל סולר, ירצה חשמל יקבל חשמל.
    זה כבר קורה באירופה ואין מניעה שיהיה גם אצלינו ואז בעייתך, סטרלוק, נפתרה.
    וגם בעייתו של כל מי שרצה לטייל עם החשמלי שלו לצורך העניין. זו השקעה מצד תחנות הדלק אבל אין ספק שזה יקרה במידה ויחשבו שהביקוש מצדיק פריסה.

    לדוגמה:
    https://www.theguardian.com/environm...ions-from-2017

    לגבי נסועה ממוצעת:

    הוא לא ואת עוד פחות. לא דעתי או דעתך פשוט יש נתוני למ"ס ויש סקרים פרטיים שהוזמנו ע"י חברות שעוסקות בנושא בארץ, נסועה יומית ממוצעת של דו"ג נמוכה בהרבה ממה שנדמה, מה ששם את סטרלוק ואותך (יותר מכפול מהממוצע ופי-6 יותר מהממוצע, בהתאמה) בזנב הנמוך של עקומת ההתפלגות.



    נכון ולא נכון. נכון שהרוב מתנהגים בצורה מסויימת, ועדיין השוק האמריקאי הוא הצרכן העיקרי של אופנועי זירו. אז כן זה בגלל שהחברה אמריקאית, אבל גם כי השוק שם ענק, והמיעוט שם הוא פי כמה יותר מהרוב שלנו.
    כבר כתבתי בעבר שהשינוי הגדול יגיע בכלל מהמזרח, וזה אכן מה שקורה. על כל מיזם חשמלי מצליח שאנו שומעים עליו במערב יש 5 במזרח.
    שם אשכרה קיים הביקוש כמו שאתה אומר וזה בהחלט ניכר.
    אני מזכיר שוב שגם בעולם שבו 90% מכלי הרכב חשמליים, עדיין זירו יהיה יצרן\מוצר נישה אז לצורך הדיון השתדל להתייחס אליו כקונספט חשמלי ולא כמותג.

    כשמסתכלים על התנהגות צרכנית רואים כל מיני מגמות מעניינות, למשל מי שקנה רכב חשמלי הוא בסבירות גבוהה לרכוש פאנלים סולריים וההפך. גם רואים שמי שקנה כלי רכב חשמלי יעדיף להיצמד לכלי רכב חשמליים מאותו זמן והלאה. כמו שכשגיליתם את המיקרוגל כבר לא חזרתם לחמם בטוסטר...

    הטווחים הולכים וגדלים מידי שנה והפריצה עבורנו תהיה פריסת עמדות טעינה בתחנות דלק ומרכזים מסחריים, למרות שבניגוד לתפיסה המקובלת אתם תשתמשו בהם הרבה פחות ממה שנדמה לכם.

    תודה לכם על התגובות אתם מעלים נקודות חשובות! תמשיכו

    מצטרף לתגובה של אRני, אין מה להוסיף מעבר לכך, רשמת יפה...
    גם הסרטון עם LUKE WORKMAN, שכבר לא עובד כשכיר בזירו דרך אגב, מראה בצורה מאוד ברורה לאן הדברים הולכים מבחינת כלי רכב חשמליים. כדאי להקשיב לבחור הוא יודע מה הוא אומר...

    כמוך גם אני חושב שלכשיקומו תחנות טעינה DC מהירות ולא יהיה מקום לטענת הטווח ו/או החופש שבנסיעה על אופנוע עדיין רוב הרוכבים על חשמלי יטעינו בעיקר בעבודה ובבית!! כי זה מספיק להם ליומיום וזה הכי נוח.

אשכולות דומים

  1. Tork = זירו ההודית?
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 18:26
  2. בעלי זירו התפקדו!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-11-2016, 10:56
  3. התלבטות בין זירו ל-250
    על ידי aki333 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 23:48
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-03-2016, 11:23
  5. עזרה ברכישת סוללה מאייבי למחשב
    על ידי God בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 05:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO