את הכבל פירקת, אבל מה עם הפרפר? הוא תפוס?
הגז תפוס, מה שאומר שהקטנוע על פול גז כל הזמן.
אני מנסה להבין מאיפה הבעיה.
1. פירקתי כבל גז מהקרבורטור, עדיין פול גז.
הסופית של הכבל גז שנמצאת בקרבורטור תפוסה בצורה מוזרה שלא יצא לי לראות, היא נכנסת לתוך הקרבורטור ויושבת בתוך גליל שבקצה שלו יש מחט.
אם הוצאתי את המחט עם הכבל, ועדיין הקטנוע בפול גז, מה יכולה להיות הבעיה?
אציין שזה קרה אחרי שירדתי מדרגה והקטנוע קיבל זעזוע קל.
תודה!
כמו כן אני מחפש סטרטר תקין שמתאים, בשלי יש רציפות בין הסליל לגוף הסטרטר :/
את הכבל פירקת, אבל מה עם הפרפר? הוא תפוס?
תפרק את הקרבורטור אם אתה יודע איך.. חבר אומר שלפי המקרה שלך יכול להיות שהקפיץ ביטחון עף ממקומו.
פירקתי את הקרב מהקטנוע, הוא ממש קטן, חוץ מהקפיץ שמחובר לכבל גז אין עוד כלום, יש רק את הfuel bowl בחלק התחתון, ולא נראה לי שהקפיץ בfuel bowl. אני טועה?
כשהוצאת את המחט עם הכבל בעצם פתחת מצערת מלאה
הבוכנה משמשת כ״פרפר מצערת ואחראית על זרימת האוויר,היא מרימה גם את המחט אשר אחראית על הדלק (ונטורי וכאלה)
תשמן כבל גז,תבדוק שיושב בחריץ שלו כמו שצריך,תבדוק שהקפיץ יושב כמו שצריך
תבדוק שהמחט לא התעקמה,
אם הכל תקין תנסה להחליף קפיץ
אם גם זה לא עובד אז לא יודע..
זה גם הגיוני כי יש קפיץ, וכאני מושך גז אני בעצם מכווץ את הקפיץ והמחט עולה. יצאתי אידיוט![]()
שמח שהסתדר ספר בדיוק מה עשית.
קוראים לזה מגופה
מגופה שטוחה זה וריאציה של זה ששימשה בהתחלה במרוצים בשנות ה80 אם אני לא טועה.
בקצרה,זה הפך את האופנוע לבלתי נשלט.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כבל גז נסה אצל מוטו דיפו או הוט פיסטון..
למרות שהוט פיסטון יש שם שירות של בית מטבחיים.