עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 17 מ 17

אשכול: MotoGP סבב 6 - מוג'לו

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3
    יונתן,

    כתבת שרמת הפיתוח של האופנועים כל כך גבוהה שכל מה שנשאר זה לעשות refinement משנה לשנה. אז המצב ממש לא כך, הרבה יותר קשה להתאים שלדה לצמיגים מאשר צמיגים לשלדה ומכיוון שספק הצמיגים אשר במקרה דנן זוהי ברידג'סטון לא נותן שנה מראש את צמיגיו ליצרנים כדי לתכנן לשנה הבאה אלא היצרנים נפגשים עם הצמיגים החדשים רק במבחני טרום העונה נוצר מצב שלא כולם מאושרים עם הצמיגים החדשים והזמן לפיתוח והתאמת שלדה חדשה לצמיגים החדשים עד לפתיחת העונה הוא לא מספיק. כך היה ב-2012 כאשר הצמיגים החדשים גרמו לרעידות חזקות בפרונט של ההונדות והדבר השפיע לרעה על התוצאות של סטונר ופדרוסה, אותו דבר קרה בשנתיים האחרונות כאשר הצמיגים לא עבדו טוב עם הימאהות והדבר השפיע על התוצאות של לורנזו בעיקר שסגנון רכיבתו מתבסס על מהירות פניה גבוהה ולא עד סטופ&גו כמו מארקז למשל. השנה, הצמיגים רכים יותר משנה שעברה ולכן הם מתאימים יותר לימאהה ולסגנון הרכיבה של לורנצו אשר פחות מעמיס עליהם. סגנון הרכיבה של מארקז עם הבלימה המאוחרת ויציאה מהירה מפניה גורם לעומס רב על הצמיגים ואם תוסיף לכך את התלונות שלו על מנוע אגרסיבי תקבל מתכון לשחיקת צמיגים מוגברת וזו הסיבה מדוע הוא אינו יכול להציג ביצועים כמו בשנה שעברה. מכיוון שאצל מארקז זה הכל או כלום אנו רואים שהוא רוכב על הקצה ולכן גם התוצאות בהתאם, כבר שתי התרסקויות השנה. שים לב שהבעיה השנה היא לא רק אצל מארקז אלא אצל כל רוכבי הונדה, מוג'לו היה המירוץ השני שבו הייתה רק הונדה אחת בעשיריה הראשונה כלומר יש כאן בעיה שהונדות של השנה ולא בעיה אישית של רוכב זה או אחר.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    כמו שכתבתי
    בלי לשבת בפיטס יחד עם הטלמטריה של האופנוע והמהנדסים שתיכננו ומבינים מה האופנוע ולמה האופנוע עושה מה שעושה זה פשוט בלתי אפשרי וסתם ספקולציותץ
    ושים לב שהרבה מהמידע שמוסגר לעיתונות/לציבור הוא בבחינת דיסאינפורמציה.
    אבל בו נעשה קצת נפנופי ידיים - למה לא זה רק כיף.

    כתבת שרמת הפיתוח של האופנועים כל כך גבוהה שכל מה שנשאר זה לעשות refinement משנה לשנה. אז המצב ממש לא כך, הרבה יותר קשה להתאים שלדה לצמיגים מאשר צמיגים לשלדה ומכיוון שספק הצמיגים אשר במקרה דנן זוהי ברידג'סטון לא נותן שנה מראש את צמיגיו ליצרנים כדי לתכנן לשנה הבאה אלא היצרנים נפגשים עם הצמיגים החדשים רק במבחני טרום העונה נוצר מצב שלא כולם מאושרים עם הצמיגים החדשים והזמן לפיתוח והתאמת שלדה חדשה לצמיגים החדשים עד לפתיחת העונה הוא לא מספיק
    אין כאן חדש.
    חוק הצמיגים האחידים נכנס מאז שמישלין יצאו מהמשחק וזה כבר קרה לפני שנים - את הטענה הזאת על הצמיגים שמעתי כבר לפני שנים בהקשר של דוקאטי כשרוסי עבר אליהם ודובר על רוכב שילדה וצמיגים חדשים.
    עובדה שימאהה הונדה וסוזוקי הצליחו השנה לא רע.

    ואם כבר אז עוד שאלה - למה פדרוזה המחלים מפציעה הצליחה לא רע (מקום 4?).

    בברכת go vallleeeeeee
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 13:47
  2. Motogp המלצות
    על ידי Dan_Y בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 22:13
  3. MotoGP הקרנת מירוץ פתיחת העונה
    על ידי ComanDo בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 22:20
  4. הולכת להיות עונה חזקה ב-MotoGP
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 22:35
  5. ****** ספוילר ******* MotoGP - פיליפ איילנד
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 23-10-2015, 11:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO