כמו שכתבתי
אבל בו נעשה קצת נפנופי ידיים - למה לא זה רק כיף.בלי לשבת בפיטס יחד עם הטלמטריה של האופנוע והמהנדסים שתיכננו ומבינים מה האופנוע ולמה האופנוע עושה מה שעושה זה פשוט בלתי אפשרי וסתם ספקולציותץ
ושים לב שהרבה מהמידע שמוסגר לעיתונות/לציבור הוא בבחינת דיסאינפורמציה.
אין כאן חדש.כתבת שרמת הפיתוח של האופנועים כל כך גבוהה שכל מה שנשאר זה לעשות refinement משנה לשנה. אז המצב ממש לא כך, הרבה יותר קשה להתאים שלדה לצמיגים מאשר צמיגים לשלדה ומכיוון שספק הצמיגים אשר במקרה דנן זוהי ברידג'סטון לא נותן שנה מראש את צמיגיו ליצרנים כדי לתכנן לשנה הבאה אלא היצרנים נפגשים עם הצמיגים החדשים רק במבחני טרום העונה נוצר מצב שלא כולם מאושרים עם הצמיגים החדשים והזמן לפיתוח והתאמת שלדה חדשה לצמיגים החדשים עד לפתיחת העונה הוא לא מספיק
חוק הצמיגים האחידים נכנס מאז שמישלין יצאו מהמשחק וזה כבר קרה לפני שנים - את הטענה הזאת על הצמיגים שמעתי כבר לפני שנים בהקשר של דוקאטי כשרוסי עבר אליהם ודובר על רוכב שילדה וצמיגים חדשים.
עובדה שימאהה הונדה וסוזוקי הצליחו השנה לא רע.
ואם כבר אז עוד שאלה - למה פדרוזה המחלים מפציעה הצליחה לא רע (מקום 4?).
בברכת go vallleeeeeee


ציטוט ההודעה בתגובה