בעליל לא מסכים.
רוסי עד ההקפה ה 16 עבד מאד קשה לעלות ממקום 11.
הנפילה בזינוק של רוסי ממקום 8 על הגריד למקום 11 עלתה לו לא רק במקומות אלא גם בזמן.
כל עקיפה משמעותה שבאותה הקפה הוא יבצע זמן בינוני ומטה, שאחרים בחוד מתרחקים שהוא לא נמצא ב ZONE (כי החוד נמצא ב ZONE) והסמנים הם פחות מדוייקים (בבלימה במעבר לגז בקוים) דבר שמשפיע אם אתה רוצה לעקוף, כי אתה צריך ללמוד כל אחד מהם מחדש.
בגלל כל אלה היציאה מהמקום ה 8 והזינוק הגרוע כל כך מאכזבים לשאר המירוץ.
לא אומר שהוא לא עבד קשה, רק אומר שרוסי הוא מוציא שפנים מכובע. והשפן הגיע הפעם רק שם.
ברור שכן, זה מירוץ אם הם לא ירכבו עד המגבלה אחרים ירכבו מהר יותר מהם.
אני זוכר את קולין אדוארדס מספר על כך שהוא יודע איכן הוא יקבל החלקה של הגלגל הקידמי ובהתאם לכך הוא מתכונן על להרים את האופנוע עם הברך על הסליידר כדי לקבל אחיזה מחדש בפרונט.
אבל מצב שבו רוכב יוצא 3-4 פעמים רחב כתוצאה מהחטאה של האפקס זה תמרור אזהרה - ראבק זה קריאת השקמה עם חצוצרה על האוזן, כי זה אומר שאתה מאבד זמני הקפה ואתה עומד להיות נעקף, וכן שהתרסקות היא רק עניין של זמן.

אגב מי שראה את קראצ'לו לפני שני מרוצים - אותו עניין בדיוק.
החכמתי, תודה!
לא יודע איפה קראת פגם, אני לא כתבתי פגם, אני דיברתי על המשך פיתוח של אופנועי אב טיפוס של ה GP.
העובדה שאין הונדה על הפודיום (ולא פעם ראשונה השנה) אומרת הכל .
ואגב אתה מדבר על התאמה של הצמיגים לאופנוע - כיוון שצמיגים אחידים זמינים לרוכבים (כלומר לא תפורים לרוכב), המשמעות של זה היא ,שהונדה לא פיתחה את האופנוע להתאים להתקדמות/שינויים בצמיגים האחידים.
ונק' אחרונה תרשה לי לחלוק על "החפרנויות בחו"ל" ראיתי כבר מספיק התרסקויות ב GP כדי לזהות אופנוע שמחטיא את האפקס בגלל נק' בלימה (ראה למטה התיחסות).
לגבי הפיתוח של האופנוע לצמיגים, לא הייתה ללורנזו את אותה הבעיה בעונה שעברה?
יכול להיות שזה יותר מהתאמות של האופנוע, אלא שהאופנוע כמכלול, לא מתפקד טוב עם הצמיג המסויים?