לא מסכים. האופנוע הקודם שלי היה אופנוע מבחן. נסעתי אתן כ-3 שנים ללא בעיות והחלפתי אותו רק כי מיציתי.
זה הכל שאלה של כסף. אתה מתחיל במחירון פחות 15% (כי זה היה של חברה). כמובן שאפשר להתפשר עם הסוכנות על המחיר או על שווה ערך (טרייד בתנאים טובים, ציוד וכו'). יש לך גם אחריות שלא תמיד תהיה לך אם תקנה דומה מפרטי. השאלה, כמובן, היא מה מצבו (קח לבדיקה) וכמה ק"מ עבר ביחס לסוג האופנוע. לדוגמה, 15000 ק"מ הם כלום עבור מנוע גדול יחסית אבל הם הרבה למנוע 250. בסופו של יום הכל מתבטא במחיר ואתה יכול לצאת עם עסקה טובה ביד.