בשאלת ה-500 מול 300 סמ"ק - חבר רוכב על 300 סמ"ק מבית קוואסאקי ששמו כאות האחרונה בשפה האנגלית, ואני רוכב על 500 סמ"ק ישן מבית סוזוקי חולק את שמה של סדרת האדוונצ'ר של B.M.W
שנינו רוכבים מנהלתי לעבודה, ככלי רכב יחיד, וטיולים בסופי שבוע. שנינו עומדים בקצב התנועה בלי שום בעיה. מבחינת הסאונד - לשנינו אגזוזים מקוריים, ולא רק לטעמי הסוזוקי שלי נשמע יותר "אופנוע" מהקוואסאקי.
בטיולים ארוכים קיבלתי תלונות מצד החבר על המושב שמאוד לא נוח לאחר כ-200 ק"מ (וזאת עם עצירות למנוחה על 50-70 ק"מ) ומעט מייסר. מבחינת תוחלת חיים של המנוע - עם טיפול מסור גם 300 סמ"ק אמור לשרוד לא מעט, אני מכיר בחור עם נינג'ה 250 סמ"ק ששרד 83 אלף ק"מ על מנוע מקורי.
לטענתו - הוא מתחיל להשתעמם מהאופנוע, ואני מרוצה מאוד משלי ומהעובדה שגם לאחר 8 שעות באוכף אני לא מרגיש תשוש על יתר המידה.
היות שהרבה טוענים שה-500 החדשים של הונדה הם האקוויבלנט המודרני של ה-500 הישן שלי, מקווה שאיכשהו עזרתי.