ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
אני מאשים את התשתית של הכביש. חייבים לשנות את המחלף...
מי שרכב שם יודע.
הפניה מתחילה נהדר עם שיפוע הפוך שמשרה ביטחון ואחיזה נהדרת ושדה ראיה פתוח.
במהלך הפניה ... העיקול מתהדק בפתאומיות השיפוע מתהפך והשדה ראיה הופך למאוד מצומצם.
מי שלא מכיר את המחלף וירכב במהירות קצת גבוהה. ימצא את עצמו בצרה נוראית.
מה שאתה מתאר מתאים לקטע של העלייה מכביש 4 דרום אל 471 מזרח לכיוון קרית אונו/פ"ת.
לפי הכתבה מדובר בקטע ההפוך, שם הפנייה היא חדה ושדה הראייה הופך ממצומצם לרחב ואז יישור מהיר של האופנוע.
כך או כך, אם לא תגיע לפניה במהירות המתאימה, זה לא יעזור גם אם שיפוע חיובי של 40 מעלות....

כך שעם כל הצער והכאב, אני לא מסכים שהתשתית בגשר הזה היא הבעיה, ככל שזה נוגע לכביש עצמו.
אינני בוחן תנועה אך על פניו היתה פה טעות אנוש מצערת של הרוכב, מכל סיבה שלא תהיה.
לעומת זאת אני טוען שב-2 הקטעים המדוברים (זה שאתה ציינת וזה ושאני ציינתי) אפשר וצריך לשים איזשהי הגבהה של הגדר שתמנע "התעופפות" מהגשרים אל הכבישים שמתחת. חבל שכל כך הרבה אנשים צריכים למות כדי שזה יקרה.


ציטוט נכתב במקור על ידי Mill3r צפיה בהודעה
רק לי מפריע שהם קוראים לטימקס אופנוע?
כנראה שלא היחיד, אבל תרשה לי לשאול: אם זה היה R125 אז זה "יותר אופנוע"?
אם אתה נצמד להגדרות היבשות אז התשובה היא שכן, כי בטימקס אפשר להצמיד ברכיים וב-R125 אי אפשר.
אבל אם נסתכל על כח למשל, אז טימקס הוא "יותר אופנוע" מלא מעט אופנועים.

בשורה התחתונה - פעם זה היה מפריע לי, היום פחות.
אין לי בראש חוקים ברורים למתי כן ומתי לא, כנראה שכל מקרה לגופו.