ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
בוודאי שההגבלה כתובה ברישיון! מצויין ההספק של הכלי. ברגע שהסרת את ההגבלה הספק הכלי משתנה ובכך עשית שינוי שחורג ממה שכתוב ברישיון הרכב, וכפועל יוצא מזה רישיון הרכב וביטוח החובה לא תקפים יותר.
פות''ש, ישנה דרך חוקית להסיר הגבלה (או להחיל הגבלה). אתה צריך לקבל רשמי מהיבואן שמציין את הספק הכלי. אחריזה אתה ניגש למשרד הרישוי שיעדכנו את הרישיון, ואז מסיר בפועל את ההגבלה. כאמור, זה ניתן מעשית לביצוע בכמעט כל הכלים המוגבלים, הבעיה זה היבואנים שלא מוכנים/מעוניינים/כל תירוץ אחר לספק את המסמך הנ''ל. עד כמה שידוע לי (וזה לא הרבה...) רק יבואנית ב.מ.וו מאפשרת הסרה/החלה חוקית לגמרי של מגבלת ההספק. יש שמועות על דגמים מסויימים של דוקאטי וק.ט.מ שהיבואניות מאפשרות את זה, אבל אני לא שמעתי על מישהו שבאמת ביצע את זה.

"אישור מיוחד מהיבואן"? לא קיים, חלקית.
האופנוע עובר תקינה בכניסתו לארץ, ובתקינה הוחלט כי הדגם יגיע מוגבל (או לא מוגבל), אם החברה הייתה עושה תקינה כפולה לכלי עבור מוגבל ולא מוגבל אז היא הייתה מאשרת לך שינוי עתידי כי יש לה מסמך שמציג 2 תקינות לכלי.
בחלק מהכלים של במוו, וכמה דוקאטי זה קיים, בק.ט.מ לא.