נפט.
השאלה בכותרת -
איזה חומר ניתן לקנות בכמות (דהיינו לא ספריי קרבורטורים יקר) שמוריד משקעי בעירה ושמן שרוף משסתומים ובוכנות בלי לפגוע במתכת?
חומר שניתן לטבול בו את החלק, לתת לו לשבת שם ואז לנקות עם מברשת.
בפורומים אמריקאיים המליצו על נוזל לניקוי קרבורטורים שנמכר אצלם כנוזל מרוכז ולא בספריי (בארץ לא מצאתי) וראיתי שגם תוסף לדלק כמו BG44K יכול לעבוד. מישהו מכיר?
נפט? דלק רגיל?
כששיפצתי את המנוע באפריליה אני יכול להגיד לגבי הבוכנה וכל שאר המשקעים שהיו בצילינדר וכו' הכל נוקה עם מברשת ונפט ושוייף קלות עם נייר עדין.
יצא מצויין ונקי מאוד.
לגבי שסתומים אין לי מושג.
גם דלק מנקה טוב.. ניסית לשייף בעדינות את השחור?
סולר ומברשת עושים את העבודה מעולה.
מתנול,אציטון,איזופרופנול,קרוסין(נפט),בנזין.
ספירט לבן.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
https://www.sonol.co.il/gas-stations...mExpress=false
אני מצאתי בתחנה בגדרה
עדכון קליל -
לאחר שנמאס לי לחפש חומר יעיל במיוחד החלטתי לנסות את מה שהיה לי בבית.
מצ"ב תמונות של הלפני והאחרי (שסתום יניקה, מלא ג'יפה שלא נשרפה)
טבלתי 3 שסתומים שונים בחומרים שונים - טינר, סולר ואציטון.
שלושת החומרים לא היו אפקטיביים יותר מידי.
האציטון היה הכי פחות אפקטיבי, תכל'ס לא עשה כלום.
הטינר היה טיפה יותר יעיל אבל לא במיוחד. כמה טבילות ושפשופים עזרו אבל ממש בקטנה.
הסולר היה הכי יעיר - טבילה של 15 דקות, פס עם מברשת פליז על מברגה, עוד טבילה וחוזר חלילה. 2-3 טבילות לשסתום והוא נקי![]()
איך שסתום מגיע למצב כזה (כל כך הרבה לכלוך)?
זו אחת הסיבות
http://www.aa1car.com/library/intake...di_engines.htm
אופנוע ספורט קרבורטור בן 20 שנה אוטוטו.
בנוסף, הR1 ידוע באכילת שמן, שחלקו מחלחל דרך גומיות השסתומים ונשרף על השסתום.
מה שיפה זה שעם כל הדרעק הזה על השסתום, הוא נסע יופי עד רגע השיפוץ.
תתעודד חבר
עוד 19 נשארו (:
מקווה שתצליח בשיפוץ,בזמנו בחור שהכרתי עם fzr1000 אכל הרבה חרא מהמנוע הזה..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.