עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: שאלה לגבי שיפור בטימקס

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    58

    שאלה לגבי שיפור בטימקס

    שלום ברשותי טימקס שנת 2015.
    רציתי לדעת עם שווה ליקנות מחשב ניהול פאוור ולהתקין אותו האם זה ישנה משהו בהתנהלות הקטנוע?
    ויחסוך לי בדלק וגם בביצועים עוד יותר?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בהחלט יחסוך בביצועים!!!

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי izik צפיה בהודעה
    שלום ברשותי טימקס שנת 2015.
    רציתי לדעת עם שווה ליקנות מחשב ניהול פאוור ולהתקין אותו האם זה ישנה משהו בהתנהלות הקטנוע?
    ויחסוך לי בדלק וגם בביצועים עוד יותר?
    כנראה שלא. אין פתרון קסם, במיוחד לא כשמדובר ביחסית מעט כ״ס.
    מחשב ניהול כח הוא רכישה יותר הגיונית באופנועים עם 100+ כ״ס וממה שראיתי זה בעיקר כדי לשנות את הזמינות של הכח ולעדן את תגובת המצערת.
    אתה יכול לנסות להחליף אגזוז או ווריאטור אבל זה מתכון למנוע מת בטרם עת.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    פאוואר קומנדר מתקינים בדר"כ בשביל לשפר ביצועים על חשבון שחיקה מואצת של מכלולים וצריכת דלק גבוהה יותר.
    לעתים נדירות אפשר לשפר ביצועים בלי לפגוע בצריכת דלק (כשליצרן יש חרא של מפה).

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין קשר לחרא מפה.
    יצרן אופנועים שואף לצריכת דלק נמוכה וביצועים אופטימליים תוך עמידה במגבלות,בזמן שיצרן PC שואף לביצועים מקסימליים בלי מגבלות.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    58
    יש לי כבר וריאטור מלוסי משקולות 14 ואגזוז אקרפוביץ
    השאלה האם מחשב ניהול פילטר פתוח יתנו ביצועים יותר טובים
    יש את החבר'ה מסלמה 42 תל אביב שטוענים שזה יעלה בעוד איזה 10 כוח במנוע?
    השאלה האם שווה להשקיע עוד 3900 לדרישתו על המחשב הפילטר והכיוון בבדיקה
    האם את המחשב אני יוכל אחרי זה להעביר מאופנוע לאופנוע? או שכול אופנוע וסוג המחשב שלו?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי izik צפיה בהודעה
    יש לי כבר וריאטור מלוסי משקולות 14 ואגזוז אקרפוביץ
    השאלה האם מחשב ניהול פילטר פתוח יתנו ביצועים יותר טובים
    יש את החבר'ה מסלמה 42 תל אביב שטוענים שזה יעלה בעוד איזה 10 כוח במנוע?
    השאלה האם שווה להשקיע עוד 3900 לדרישתו על המחשב הפילטר והכיוון בבדיקה
    האם את המחשב אני יוכל אחרי זה להעביר מאופנוע לאופנוע? או שכול אופנוע וסוג המחשב שלו?
    No replacement for displacement.
    אני רואה שהשקעת לא מעט על הטימקס ואתה חושב להשקיע עוד סכום לא קטן.
    לא עדיף ללכת על תחליפים עם יותר נפח?
    SRV 850 עם ווריאטור נכון ובולמים איכותיים.
    C600 שעם משקולות קלים יותר, מאיץ יותר טוב מהטי.
    הונדה אינטגרה שעם שן או שתיים פחות בגלגל״ש, יעוף לך.

    יש פתרונות הרבה יותר פשוטים מאשר לטחון את המנוע הקטן של הטימקס.
    אם אתה נעול על הטי, יוצא בקרוב דגם חדש שאמור להיות קל יותר. אולי שווה לשדרג פשוט?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אולי כן ואולי לא בכל מקרה אל תיתן לחתול לשמור על השמנת.
    ברר את יצרן הPC תחפש גרפיי דיינו ותחליט אם ההשקעה כדאית.
    חשוב לקחת בחשבון ששיפורים ואמינות נמצאים ביחסים הפוכים,ניהול מנוע זה לא משחק ויהיה לזה מחיר.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    תקשיב...
    הקטנוע שאתה מדבר עליו הוא פח זבל של דלק... במילים אחרות הוא משאבת דלת על 2.
    לא ניתן לשפר את המפה שלו יותר ממה ימאהה עשו לו.
    אתה רוצה קטנוע עם ביצועים מעולים? קח ראננר 200 משופר... הוא לוקח tmax בין 0 ל 100, אל תשכח שלמשקל יש עסק גדול בקטנוע שאתה מדבר עליו.


    מעבר לזה הוא קטנוע לא רע.
    ולגבי וריאטור גורם למנוע מת בטרם עת.
    להרוג מנוע זה משהו מאוד נדיר, להרוס בוכנה זה פחות.
    וזה גם שטויות אם תלמד להביא בוכנות מחו"ל (מלוסי לא מספר אחת בבוכנות)

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קצת בספק לגבי המהירות אבל בהחלט ראנר 200 משופר היטב זה חיה רק עם צריכת דלק של טיל שנושא מעבורת לחלל.
    וגם קשה להשתלט עליו כי הגלגל הקדמי מזנק למעלה כמעט מרגע שפותחים את המצערת.

    ואגב מאיפה הקביעה ההחלטית שלא ניתן לשפר?
    בערך כל מפת OEM תהיה חלשה אל מול מה שאפשר להוציא בלי מגבלות איכות הסביבה או מגבלות לארנק.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-01-2017 בשעה 21:25.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין סיכוי שראנר 200 לוקח טימקס אלא אם אתה מדבר על ה2 פעימות שהיו כאן לפני איזה עשור ונכחדו.
    (או לחלופין ראנר משופר באיזה 20K מול טימקס סטוק שאז לא חוכמה גדולה).

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אין סיכוי שראנר 200 לוקח טימקס אלא אם אתה מדבר על ה2 פעימות שהיו כאן לפני איזה עשור ונכחדו.
    הראנר הדו פעמיתי היה 180 סמ"ק ונקרא FXR - לא היה יבוא שלו לישראל.
    ההספק שלו היה 21 סוסים,כמו של ה VXR200 רק שהוא שקל כ 20 קילו פחות,אבל גם אז,לא בטוח.
    לפחות לא איך שהוא מגיע מהיצרן.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אין סיכוי שראנר 200 לוקח טימקס אלא אם אתה מדבר על ה2 פעימות שהיו כאן לפני איזה עשור ונכחדו.
    (או לחלופין ראנר משופר באיזה 20K מול טימקס סטוק שאז לא חוכמה גדולה).
    רכבתי על ראנר משופרת מאוד,עם צמיג אחורי נורמלי וסט אפ נכון היא לוקחת עד 70-80,כנ"ל לגבי טייפון 180 משופר..
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הראנר הדו פעמיתי היה 180 סמ"ק ונקרא FXR - לא היה יבוא שלו לישראל.
    ההספק שלו היה 21 סוסים,כמו של ה VXR200 רק שהוא שקל כ 20 קילו פחות,אבל גם אז,לא בטוח.
    לפחות לא איך שהוא מגיע מהיצרן .
    ראיתי כמה,אחד באופן אישי היה זרוק במחסן של חבר לפני 5 שנים ונמכר לאיזה ילד מתלהב,ואז מכרתי אותו הלאה כי גיליתי שאין אפשרות לניירת וגם גילתי את ה4 צילנדר מקוררי השמן.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי התשובה על להחליף לsrv אוbmw.
    רכבתי לא מעט על שלושתם ואלו חיות אחרות לגמרי. הsrv אמנם חזק מאד אבל חסר תועלת בכל מה שמזכיר שטח עירוני.
    הbmw כבר יותר קל אבל לא מתקרב לטימקס בקלילות שבתוך עיר וסובל מבעיות במערכת הקירור והמנוע (אגב, גם האפריליה עם בעיות במע' קירור).
    בנוסף, טימקס משופר מתקרב ל(אם לא עולה על) הב.מ.וו. בעיקר בגלל המשקל והוריאטור הגרוע של הגרמני.
    גילוי נאות,
    אין לי נסיון עם הbmw החדשים שבהם, לטענת היצרן, שיפרו נקודות אלו...

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    ראיתי כמה,אחד באופן אישי היה זרוק במחסן של חבר לפני 5 שנים ונמכר לאיזה ילד מתלהב,ואז מכרתי אותו הלאה כי גיליתי שאין אפשרות לניירת וגם גילתי את ה4 צילנדר מקוררי השמן.
    מה שראית כנראה היה ראנר 50 מוסב לבלוק של פיאג'יו הקסגון 150\125 דופ + הסבה לדיסק או בלוק מנוע ביבוא אישי.

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי קסדה נפתחת
    על ידי isoaq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-01-2016, 11:41
  2. שאלה לגבי מצלמות לקסדה
    על ידי dor1987 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 00:15
  3. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:30
  4. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 17:35
  5. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO