שלום ברשותי טימקס שנת 2015.
רציתי לדעת עם שווה ליקנות מחשב ניהול פאוור ולהתקין אותו האם זה ישנה משהו בהתנהלות הקטנוע?
ויחסוך לי בדלק וגם בביצועים עוד יותר?
שלום ברשותי טימקס שנת 2015.
רציתי לדעת עם שווה ליקנות מחשב ניהול פאוור ולהתקין אותו האם זה ישנה משהו בהתנהלות הקטנוע?
ויחסוך לי בדלק וגם בביצועים עוד יותר?
פאוואר קומנדר מתקינים בדר"כ בשביל לשפר ביצועים על חשבון שחיקה מואצת של מכלולים וצריכת דלק גבוהה יותר.
לעתים נדירות אפשר לשפר ביצועים בלי לפגוע בצריכת דלק (כשליצרן יש חרא של מפה).
אין קשר לחרא מפה.
יצרן אופנועים שואף לצריכת דלק נמוכה וביצועים אופטימליים תוך עמידה במגבלות,בזמן שיצרן PC שואף לביצועים מקסימליים בלי מגבלות.
יש לי כבר וריאטור מלוסי משקולות 14 ואגזוז אקרפוביץ
השאלה האם מחשב ניהול פילטר פתוח יתנו ביצועים יותר טובים
יש את החבר'ה מסלמה 42 תל אביב שטוענים שזה יעלה בעוד איזה 10 כוח במנוע?
השאלה האם שווה להשקיע עוד 3900 לדרישתו על המחשב הפילטר והכיוון בבדיקה
האם את המחשב אני יוכל אחרי זה להעביר מאופנוע לאופנוע? או שכול אופנוע וסוג המחשב שלו?
No replacement for displacement.
אני רואה שהשקעת לא מעט על הטימקס ואתה חושב להשקיע עוד סכום לא קטן.
לא עדיף ללכת על תחליפים עם יותר נפח?
SRV 850 עם ווריאטור נכון ובולמים איכותיים.
C600 שעם משקולות קלים יותר, מאיץ יותר טוב מהטי.
הונדה אינטגרה שעם שן או שתיים פחות בגלגל״ש, יעוף לך.
יש פתרונות הרבה יותר פשוטים מאשר לטחון את המנוע הקטן של הטימקס.
אם אתה נעול על הטי, יוצא בקרוב דגם חדש שאמור להיות קל יותר. אולי שווה לשדרג פשוט?
אולי כן ואולי לא בכל מקרה אל תיתן לחתול לשמור על השמנת.
ברר את יצרן הPC תחפש גרפיי דיינו ותחליט אם ההשקעה כדאית.
חשוב לקחת בחשבון ששיפורים ואמינות נמצאים ביחסים הפוכים,ניהול מנוע זה לא משחק ויהיה לזה מחיר.
תקשיב...
הקטנוע שאתה מדבר עליו הוא פח זבל של דלק... במילים אחרות הוא משאבת דלת על 2.
לא ניתן לשפר את המפה שלו יותר ממה ימאהה עשו לו.
אתה רוצה קטנוע עם ביצועים מעולים? קח ראננר 200 משופר... הוא לוקח tmax בין 0 ל 100, אל תשכח שלמשקל יש עסק גדול בקטנוע שאתה מדבר עליו.
מעבר לזה הוא קטנוע לא רע.
ולגבי וריאטור גורם למנוע מת בטרם עת.
להרוג מנוע זה משהו מאוד נדיר, להרוס בוכנה זה פחות.
וזה גם שטויות אם תלמד להביא בוכנות מחו"ל (מלוסי לא מספר אחת בבוכנות)
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
קצת בספק לגבי המהירות אבל בהחלט ראנר 200 משופר היטב זה חיה רק עם צריכת דלק של טיל שנושא מעבורת לחלל.
וגם קשה להשתלט עליו כי הגלגל הקדמי מזנק למעלה כמעט מרגע שפותחים את המצערת.
ואגב מאיפה הקביעה ההחלטית שלא ניתן לשפר?
בערך כל מפת OEM תהיה חלשה אל מול מה שאפשר להוציא בלי מגבלות איכות הסביבה או מגבלות לארנק.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-01-2017 בשעה 21:25.
אין סיכוי שראנר 200 לוקח טימקס אלא אם אתה מדבר על ה2 פעימות שהיו כאן לפני איזה עשור ונכחדו.
(או לחלופין ראנר משופר באיזה 20K מול טימקס סטוק שאז לא חוכמה גדולה).
רכבתי על ראנר משופרת מאוד,עם צמיג אחורי נורמלי וסט אפ נכון היא לוקחת עד 70-80,כנ"ל לגבי טייפון 180 משופר..
ראיתי כמה,אחד באופן אישי היה זרוק במחסן של חבר לפני 5 שנים ונמכר לאיזה ילד מתלהב,ואז מכרתי אותו הלאה כי גיליתי שאין אפשרות לניירת וגם גילתי את ה4 צילנדר מקוררי השמן.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
לגבי התשובה על להחליף לsrv אוbmw.
רכבתי לא מעט על שלושתם ואלו חיות אחרות לגמרי. הsrv אמנם חזק מאד אבל חסר תועלת בכל מה שמזכיר שטח עירוני.
הbmw כבר יותר קל אבל לא מתקרב לטימקס בקלילות שבתוך עיר וסובל מבעיות במערכת הקירור והמנוע (אגב, גם האפריליה עם בעיות במע' קירור).
בנוסף, טימקס משופר מתקרב ל(אם לא עולה על) הב.מ.וו. בעיקר בגלל המשקל והוריאטור הגרוע של הגרמני.
גילוי נאות,
אין לי נסיון עם הbmw החדשים שבהם, לטענת היצרן, שיפרו נקודות אלו...