לדעתי, רק הכלים שהגיעו ב-2013 מוגבלים. יש סיכוי שחלק מדגמי 2014 הוגבלו גם.
אני כמעט בטוח שבמוסך של היבואן יכולים להסיר לך את ההגבלה ב-10 דקות עבודה.
לגבי ההבדל בתצורת המנוע: כלל האצבע גס מאוד הוא כזה: ככל שנפח המנוע מתחלק על פני יותר צילינדרים, כך פעימות הכוח יהיו קטנות יותר, ועם מרווחי זמן קטנים יותר ביניהן. לכן, מנוע מרובה צילינדרים נוטה להרגיש חלק יותר. מנוע כזה יעלה מהר יותר בסל"ד, ויגיע לסל"ד שיא גבוה יותר - מה שמאפשר לפתח הספק מרבי גבוה יותר.
בפועל - יש עוד המון פרמטרים שמשפיעים על אופי המנוע, ומבחינתך כרוכב מתחיל, אתה יכול להתעלם מהתצורה ולא לקחת אותה כשיקול. עשה נסיעות מבחן על כלים שמעניינים אותך, ומה שיימצא חן בעיניך - תקנה. בשלב הזה, פחות משנה לך אם יש שם צילינדר אחד או שניים.



ציטוט ההודעה בתגובה