במנוע מוזרק, כשהמנוע קר הוא עובד על תערובת עשירה במיוחד (וזה בסדר).
השתנקות של המנוע בעת פתיחת מצערת זו תופעה
נפוצה ונורמאלית כשהתערובת עשירה.
אחרי כמה דקות כשהוא מתחמם התערובת נהיית משמעותית פחות
עשירה וההשתנקויות נעלמות.
בקיצור זה תקין.
אהלן חברה, אני חדש פה ואשמח לעזרה.
לפני כמה ימים קניתי נינג'ה 300 של 2014 ויש לי בעיה קטנה,
בהנעה ראשונה כשהמנוע קר אני נותן לו להתחמם קצת, ואז כשאני מתחיל נסיעה בדקה שתיים הראשונות של הנסיעה המנוע כאילו "נחנק" כזה וקופצני,
אם אני מוסיף גז, לפעמים זה כאילו לאיזה שתי שניות המצערת שלי מתנתקת ולא מגיבה ואז חוזרת לעבוד.
אחרי איזה דקה שתיים כל זה מסתדר והכל תקין.
למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
אני די חדש בתחום אז מצטער מראש אם אני אומר משהו טיפשי.
תודה מראש לעוזרים.
נערך לאחרונה על ידי Danielch4; 16-01-2017 בשעה 08:04.
במנוע מוזרק, כשהמנוע קר הוא עובד על תערובת עשירה במיוחד (וזה בסדר).
השתנקות של המנוע בעת פתיחת מצערת זו תופעה
נפוצה ונורמאלית כשהתערובת עשירה.
אחרי כמה דקות כשהוא מתחמם התערובת נהיית משמעותית פחות
עשירה וההשתנקויות נעלמות.
בקיצור זה תקין.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
גם לי זה נראה כמו התנהגות תקינה של המנוע עקב שילוב מוקדם מדי של הקלאץ'.
פתיחת יותר מצערת ושילוב יותר מאוחר של קלאץ' יעלימו את התופעה.
כמו כן, רק להבהיר - לא מומלץ לחכות הרבה זמן במקום לחימום המנוע. מחכים חצי דקה עד דקה ואז נוסעים - לאט מהרגיל ובשילוב קלאץ' קצת גבוה מהרגיל, בכמה דקות ראשונות של הנסיעה. זה גם מחמם הרבה יותר מהר (עם כל התופעות החיוביות שזה גורר) וגם מונע בזבוז זמן בעמידה.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 17-01-2017 בשעה 18:51.
יורי ברור שתערובת עשירה במנוע קר גורמת להשתנקויות גם במנוע עם
קרב'..
כתבתי מוזרק כי זה מה שיש לפות"ש.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.