
נכתב במקור על ידי
UnKnOwN
אם כבר בחימום מנוע עסקינן,
X MAX 250 2013 - קיט מנוע 300CC של מלוסי עם CDI
לוקח המון בזמן בנסיעה עירונית למחוג חום לעלות פס אחד למעלה (מתוך 2), בנסיעה בין עירונית בלילה כשקר גם כמעט על המנתק הוא לא מגיע לטמפ' עבודה, אלא רק פס אחד למעלה.
ברמזורים הוא מגיע לטמפ עבודה ועם פתיחת גז וכניסת רוח יורד חלילה לפס אחד.
חשדתי בתרמוסטט תקוע על מצב פתוח, בדקתי אותו במים עם מד טמפ', יצא תקין לפי ספר רכב, החלפתי אותו בכל זאת לאחד חדש, אין שינוי.
מה יכול לגרום לדבר כזה? הקיט? (צילינדר מאלומיניום לעומת פלדה במקור), חיישן תקול?, נוזל קירור לא מתאים? (היה וורוד ועכשיו עם ירוק)