עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: גראנד דינק 250 לא סוחב לאחר טיפול.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20

    גראנד דינק 250 לא סוחב לאחר טיפול.

    גראנד דינק 250 שנת 2007 55 אלף קילומטר .
    לאחר טיפול שמן מנוע שמן גיר ופילטר אויר הקטנוע לא סוחב . כלומר מגיע למהירות של 60 קמש ולא מגיב יותר לגז.
    קראתי את השירשור לאחר חיפוש http://fullgaz.co.il/forums/showthre...נק-250-לא-סוחב נאמר שם שאותו בחור הוציא שמן מנוע והבעיה הסתדרה . שמתי לפי מה שרשום במנוע 0.9L הוצאתי 100 מיליליטר אך ללא תוצאה .
    האם יש למישהו רעיון? בבקשה זה דחוף!
    נ.ב שמתי שמן מנוע 10W40 של קסטרול שמן גיר 80W90 מוטול ופילטר אויר.

    תודה רבה .

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אאל"ט מה שרשום זה ממנוע שרוקנו אותו לגמרי.
    תבדוק שמן במדיד.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אאל"ט מה שרשום זה ממנוע שרוקנו אותו לגמרי.
    תבדוק שמן במדיד.
    לרוקן את כל השמן במנוע ? יש שמן במדיד בבדיקה זה מראה עד הקו הסופי של המדיד בדיוק .

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי AL200 צפיה בהודעה
    לרוקן את כל השמן במנוע ? יש שמן במדיד בבדיקה זה מראה עד הקו הסופי של המדיד בדיוק .
    איך אתה מודד?
    מבריג או טובל?

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    טובל על משטח פלס על הרגלית המרכזית

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    חברים עדכון הוצאתי שמן מהמיכל ועדיין הכל כרגיל (כרגע יש במנוע 0.7 ולפי היצרן צריך להיות 0.9) הכלי מגיב טיפ טיפה יותר טוב אך עדיין קיימת הבעיה והוא נחנק במהירות של 60 קמש. בבקשה זה קצת דחוף . תודה רבה ערב טוב

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תבדוק שלא שמת יותר מדיי שמן גיר זה עוצר את המנוע ואז במידת הצורך תחזיר את מסנן האוויר הישן לבדיקה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    האם זה הגיוני ? שמתי לפי מה שרשום על הגיר 0.18L שזה בעצם 180 מ"ל ? או שיש מידה אחרת?
    לא הגיוני שהקטנוע נסע כמו אריה לפני הטיפול. תודה רבה

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כן - מילי זה 1/1000 כמה הוצאת זו שאלה אחרת.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    ראשית תודה רבה על העזרה.
    נתתי לכל השמן לרדת ע"י הטייה של הקטנוע בנוסף כדי שהכל יוכל לזרום .
    האם זה קשור רק לאחד מהשמנים ? או שיש כיוון למשהו אחר . חוץ משמן גיר מנוע ופילטר אויר לא נגעתי בכלום.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כאשר לפני פעולות שאתה מבצע הכל תקין ולאחריהן מופיעות בעיות תעשה רוורס בעבודה זה בד"כ מאתר את הבעיה.
    זה יכול להיות קשור לשמנים אבל את מפלס שמן המנוע בדקת והוא תקין,לשמן גיר אין מדיד ואי אפשר להגיד כמה מילאת.
    כשאין לי מדיד אני נוהג למלא בדיוק כמה שהוצאתי (מוציא לכלי מדידה או לכוס חד"פ וממלא אותה כמות),בהנחה שלא הייתה לי בעיה לפני.

    מסנן אוויר פגום גם יכול לגרום למנוע לא לסחוב,זה שהוא חדש לא אומר שהוא בסדר.
    אם החלפת גם פלאג תחזיר את הישן לבדיקה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 20-01-2017 בשעה 11:01.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    אהלן חברים עדכון
    ראשית עשיתי סיבוב חוזר של כל הפעולות. הוצאת שמן גיר פתיחת פילטר אויר . המדידה נעשתה באמצעות ממסרה מדוייקת ובאמצעות מזרק . הפילטר אויר החדר הוחלף בישן וכנראה שזה גם לא עוזר.
    יש לציין כי בתחילת הטיפול הוספתי 1 ליטר שמן במקום 0.9 והוצאתי באמצעות מזרק עם צינורית(הכל נעשה בצורה מדוייקת)
    ניגשתי למוסך וכנראה שהמחט נשחקה לפי דבריו של המוסכניק . אם לא צריך לבצע ניקוי קרבורטור. האם זה הגיוני ? מה גורם למחט להישחק כלכך מהר למרות שהוחלפה לפני כחודשיים אצל הבעלים הקודמים.
    תודה רבה

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    שחיקה במחט הקרב' זו מחלה נפוצה בדגם הזה (ובB&W שחולק איתו מנוע) אבל אם הוחלפה לאחרונה והיא שלמה ייתכן ששחיקה בבית המחט (עשויה פלסטיק ונשחקת) או בחלק אחר בקרבורטור היא שאחראית להתנהגות הקטנוע.

    אגב, עופר אבניר רוצים 3000 ש"ח לקרב' שלם חדש, חלקים מפירוק יעלו לך כמה מאות - לפי מה שצריך החלפה.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    צירוף מקרים מוזר שזה התחיל מיד אחרי הטיפול.

    ובהרחבה לראסטי,
    אולי השחיקה בתותב התחתון - החלק שאליו היא נכנסת בתוך המאייד או בתושבת העליונה שמחזיקה אותה בדיאפרגמה (שם זה שולט על הגובה שלה,מחט גבוהה\מידיי נמוכה תגרום לאי ספיקה או הצפה).

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    טוב חברים עדכון
    הוחלפה מחט קרבורטור הכלי עדיין נעצר במהירות 40 50 קמש פשוט לא נותן להמשיך לנסוע, הוחלף פלאג וללא כל שינוי. הוחזרה בחזרה המחט הישנה(שהוחלפה לפני כחודשיים ע"י הבעלים הקודמים) דרך אגב.הפלאג נשאר חדש.
    יש למישהו רעיון ? משהו פה לא הגיוני בכלל .... בבקשה עזרה אני אובד עצות.

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. "פתיחה" איטית בקטנוע לאחר טיפול
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 25-07-2018, 00:19
  3. טיפול לאחר הרצה (ג'וי מקס 250)
    על ידי speedi44 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-03-2016, 08:57
  4. ג'וירייד רועד בהתחלת נסיעה - לאחר טיפול
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 13:39
  5. לחץ אוויר בקטנוע קימקו גראנד דינק 250 סמ"'ק
    על ידי TomerC בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO