תראה אם המחט שיושבת בדיאפרגמה עקומה תקלה נפוצה בקקי הזה.
שלום
קטנוע: קימקו, גרנד דינק 250 סמ"ק, שנת 2008, 51000 ק"מ. חדש אצלי כחודש וחצי אצלי.
פתאום הקטנוע לא סוחב מגיע למהירות 5-60 קמ"ש ויש תחושה כאילו הקטנוע נחנק.
החלפתי: פלג, פילטר אוויר, פילטר דלק, שמן מנוע, שמן גיר. - לא עזר
עזרתכם מה צריך לעשות ?
בתודה מראש.
נפתלי
תראה אם המחט שיושבת בדיאפרגמה עקומה תקלה נפוצה בקקי הזה.
לפני שזה התחיל, במשך חודש נסע טוב?
מה קדם לתקלה?
האם יש עוד תסמינים (מתחמם/עשן שחור)?
האם מדובר בקרבורטור או הזרקה?
אם זה קרבורטור, יכול להיות שנתקע הצ'וק (או ששכחת אותו דלוק).
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
משום מה , יש הרגשה שזה קשור למחט כמו שטריבל אמר , על הדרך שאתה פותח תסתכל על הדיאפרגמה שהיא לא קרועה/יש בה חורים.
ראשית תודה על התשובות
לפני זה הקטנוע נסע מעולה הגיע ל120 קמ"ש
עכשיו מגיע ל 60 גג 70 קמ"ש בכביש מישורי פתוח
הקטנוע לא מתחמם
אין עשן שחור
אבל יש ריח של שריפת דלק לא טובה (כאילו לא כל הדלק נשרף).
לא, זה לא הזרקה כי יש קרבורטור.
אין כפתור של צ'וק לדעתי הוא אוטומטי.
שאלה: מה זו המחט הזו ואיפה היא נמצאת ?
ומה זו הדאפרגמה הזו ואיפה גם היא נמצאת ?
ושוב תודה
נפתלי
המחט נמצאת בתוך הקרבורטור , היא מווסתת את כמות הדלק, יש סיכוי שהיא נשחקה/התעקמה.
גם חור בדיאפרגמה יכול לגרום לחוסר סחיבה למיטב ידעתי.
ככה נראית דיאפרגמה:
http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1RJJAI...carburetor.jpg
והמחט ממש נראית כמו מחט רגילה רק הרבה יותר עבה ממה שאתה מכיר מהתפירה.
כמה צריך לפרק כדי להגיע למחט ?
אני לא מפחד מפירוק
אבל אין לי ניסיון כלל בדו"ג
כמה צריך לפרק את הקרבורטור ?
2 וחצי ברגים
אבדוק מחר
תודה רבה
מהיכן אתה? צור קשר בפרטי אשמח לעזור
בוקר טוב
אני ממודיעין
אשמח לעזרה אם אתה יכול
טל: 0585829000
Sus123 תודה על ההצעה.
לא מצליח למצוא כאן בפורום איפה יש הודעות פרטיות.
אשמח אם תוכל לחזור אלי בנייד.
נפתלי 0585829000
אם יש ריח של דלק, והקטנוע נחנק, כנראה מדובר בתערובת עשירה מידי. חור בדיאפרגמה היה גורם לתופעה הפוכה. אף פעם לא ראיתי מחט שהתעקמה. שחיקה כן ראיתי וגם היא לא קוראת ברגע.
2 סיבות עיקריות לתערובת עשירה שהתחילה בפתאומיות:
סטימה של פילטר האויר/דיזות אויר בקרבורטור
תקיעה של מנגנון צ'וק
הייתי מתחיל מהראשון (מפרק פילטר אויר, בודק את המצב שלו מנקה אותו או מחליף ועל הדרך גם מנקה קצת את הקארבורטור עם ספריי יעודי.
ובאותה ההזדמנות מזהה את מנגנון הצ'וק ובודק שלא נתקע.
אפשר גם להוציא פלג ולבדוק את הצבע שלו (שחור - תעקובת עשירה - יאשר את ניחוש שלי, לבן - תערובת ענייה - תאשר את הניחוש של בעיה בדיאפרגמה, חום בהיר - תערובת תקינה - בעיה במקום אחר - אולי הצתה).
רק אחרי הפעולות האלו הייתי מתחיל פתיחה של הקרבורטור
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תערובת עשירה תגרום גם לפיצוצים באגזוז?