אאל"ט מה שרשום זה ממנוע שרוקנו אותו לגמרי.
תבדוק שמן במדיד.
גראנד דינק 250 שנת 2007 55 אלף קילומטר .
לאחר טיפול שמן מנוע שמן גיר ופילטר אויר הקטנוע לא סוחב . כלומר מגיע למהירות של 60 קמש ולא מגיב יותר לגז.
קראתי את השירשור לאחר חיפוש http://fullgaz.co.il/forums/showthre...נק-250-לא-סוחב נאמר שם שאותו בחור הוציא שמן מנוע והבעיה הסתדרה . שמתי לפי מה שרשום במנוע 0.9L הוצאתי 100 מיליליטר אך ללא תוצאה .
האם יש למישהו רעיון? בבקשה זה דחוף!
נ.ב שמתי שמן מנוע 10W40 של קסטרול שמן גיר 80W90 מוטול ופילטר אויר.
תודה רבה .
אאל"ט מה שרשום זה ממנוע שרוקנו אותו לגמרי.
תבדוק שמן במדיד.
טובל על משטח פלס על הרגלית המרכזית
חברים עדכון הוצאתי שמן מהמיכל ועדיין הכל כרגיל (כרגע יש במנוע 0.7 ולפי היצרן צריך להיות 0.9) הכלי מגיב טיפ טיפה יותר טוב אך עדיין קיימת הבעיה והוא נחנק במהירות של 60 קמש. בבקשה זה קצת דחוף . תודה רבה ערב טוב
תבדוק שלא שמת יותר מדיי שמן גיר זה עוצר את המנוע ואז במידת הצורך תחזיר את מסנן האוויר הישן לבדיקה.
האם זה הגיוני ? שמתי לפי מה שרשום על הגיר 0.18L שזה בעצם 180 מ"ל ? או שיש מידה אחרת?
לא הגיוני שהקטנוע נסע כמו אריה לפני הטיפול. תודה רבה
ראשית תודה רבה על העזרה.
נתתי לכל השמן לרדת ע"י הטייה של הקטנוע בנוסף כדי שהכל יוכל לזרום .
האם זה קשור רק לאחד מהשמנים ? או שיש כיוון למשהו אחר . חוץ משמן גיר מנוע ופילטר אויר לא נגעתי בכלום.
כאשר לפני פעולות שאתה מבצע הכל תקין ולאחריהן מופיעות בעיות תעשה רוורס בעבודה זה בד"כ מאתר את הבעיה.
זה יכול להיות קשור לשמנים אבל את מפלס שמן המנוע בדקת והוא תקין,לשמן גיר אין מדיד ואי אפשר להגיד כמה מילאת.
כשאין לי מדיד אני נוהג למלא בדיוק כמה שהוצאתי (מוציא לכלי מדידה או לכוס חד"פ וממלא אותה כמות),בהנחה שלא הייתה לי בעיה לפני.
מסנן אוויר פגום גם יכול לגרום למנוע לא לסחוב,זה שהוא חדש לא אומר שהוא בסדר.
אם החלפת גם פלאג תחזיר את הישן לבדיקה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 20-01-2017 בשעה 11:01.
אהלן חברים עדכון
ראשית עשיתי סיבוב חוזר של כל הפעולות. הוצאת שמן גיר פתיחת פילטר אויר . המדידה נעשתה באמצעות ממסרה מדוייקת ובאמצעות מזרק . הפילטר אויר החדר הוחלף בישן וכנראה שזה גם לא עוזר.
יש לציין כי בתחילת הטיפול הוספתי 1 ליטר שמן במקום 0.9 והוצאתי באמצעות מזרק עם צינורית(הכל נעשה בצורה מדוייקת)
ניגשתי למוסך וכנראה שהמחט נשחקה לפי דבריו של המוסכניק . אם לא צריך לבצע ניקוי קרבורטור. האם זה הגיוני ? מה גורם למחט להישחק כלכך מהר למרות שהוחלפה לפני כחודשיים אצל הבעלים הקודמים.
תודה רבה
שחיקה במחט הקרב' זו מחלה נפוצה בדגם הזה (ובB&W שחולק איתו מנוע) אבל אם הוחלפה לאחרונה והיא שלמה ייתכן ששחיקה בבית המחט (עשויה פלסטיק ונשחקת) או בחלק אחר בקרבורטור היא שאחראית להתנהגות הקטנוע.
אגב, עופר אבניר רוצים 3000 ש"ח לקרב' שלם חדש, חלקים מפירוק יעלו לך כמה מאות - לפי מה שצריך החלפה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
צירוף מקרים מוזר שזה התחיל מיד אחרי הטיפול.
ובהרחבה לראסטי,
אולי השחיקה בתותב התחתון - החלק שאליו היא נכנסת בתוך המאייד או בתושבת העליונה שמחזיקה אותה בדיאפרגמה (שם זה שולט על הגובה שלה,מחט גבוהה\מידיי נמוכה תגרום לאי ספיקה או הצפה).
טוב חברים עדכון
הוחלפה מחט קרבורטור הכלי עדיין נעצר במהירות 40 50 קמש פשוט לא נותן להמשיך לנסוע, הוחלף פלאג וללא כל שינוי. הוחזרה בחזרה המחט הישנה(שהוחלפה לפני כחודשיים ע"י הבעלים הקודמים) דרך אגב.הפלאג נשאר חדש.
יש למישהו רעיון ? משהו פה לא הגיוני בכלל .... בבקשה עזרה אני אובד עצות.