ה-CB250, כמו חברו ה-TU250 ודומיו מאותם שנים הם כלים מאוד פשוטים ונוחים לעבודה, אמינים ולא יומרניים.
בשנים האלו, במיוחד בנפחים האלו ובמדינת הקומבינות שלנו, אין באמת לדעת מה עבר על הכלי, ואני יכול להעיד כבעלים של אופנוע "ישן" שבכל פעם אני מתפלא מהחפיפניקיות הישראלית , גם על אופנוע שנחשב שמור (דוגמאת סיליקון כאטם למחזירי שמן בלויים וניואנסים קטנים שזול יותר להחליף מלתקן).
תהיה מוכן להשקיע ביישור קו ואל תתפשר על הכלי הראשון שתראה כי סביר להניח שהוא לא היחיד בארץ, לא משנה עד כמה הבעלים טוען כי זהו הכלי במצב הטוב ביותר בארץ ושחבל לך לחפש. שים בצד כ-4-5 אש"ח לפחות ליישור קו רציני, ובסופו של דבר תהנה מכלי קטן ופשוט.
אגב סתם שאלה - על רויאל אנפילד חשבת? הם נמכרים גם כחדשים מהניילון בארץ ואין בכלל שאלה של אמינות, אם הם שורדים בהודו אין סיבה שלא ישרדו פה, מה שכן הם לא רטרו - הם הדבר האמיתי (ולא, אין לי קשר ליבואן, אני סתם מעריך את החברה)


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה