ציטוט נכתב במקור על ידי pret צפיה בהודעה
כן אני מודע לחדשים מהסוג שציינתה.
קצת ניזהר מכלים סינים/קוראנים...
רואה המון דיאלים, בלקסטרים ואקילות ביד 2 2014, 15 ואף 2016 יד 2 ו3 כבר למכירה..נראה לי סימן לא כל כך טוב...
סוזוקי אגב מאלה שציינתה - גם אופציות מול CB250....

עד לא מזמן הייתי נעול על בלקסטר 250, אד שנתקלתי בכמה שירשורים כאן תלונות על ביקורים רבים במוסכים של כמה מהבעלים שלהם....

לגבי התקציב השאדו מתחת ל15 והCB250 מתחת ל10

מגביל את עצמי לאו דווקא מגלל הביטוח (לא חשבתי על זה..העלתה לי מחשבה..) אלא בגלל התקציב ועובדה שרוכב חדש,לצבור ניסיון.
קיוויתי גם לEN500 אך מסתבר רוב הכלים אלו נשארו בדרגה A.

אני יכול לענות לך רק לגבי האקילה.
אני מחזיק כזה כבר קרוב לארבע שנים, שנת 2007, נקנה עם 39000 ק״מ וכבר גברתי את ה-82.
עד היום טפו טפו טפו רק טיפולים, צמיגים, בעיית חשמל אחת ומחזיר שמן אחד שנפרץ.
האופנוע מניע ונוסע יום יום. הייתי איתו ברובה של הארץ, רמת הגולן, ים המלח, בקעה ועוד המון.
בדגם שלי עם קרבורטור ומעט מאוד חשמל אין הרבה מה שיתקלקל וגם אני בדעה שאופנוע קוריאני בן 5-10 יהיה יותר אמין מיפני בן 15-25.
לגבי האנפילד אבל גם היוסאנג הייתי בודק את עניין אמינות מערכת ההזרקה והמחשב, מבוסס על שמועות ששמעתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk