הבנתי מה אמרת אברי, אבל התשובה שלך (אל תעלב, אני אומר את זה הכי בוטה), פשוט של אינפנטיל שעדיין לא התפתח.
למה? כי אתה גורם לשוק להיות דינמי ומשעמם ולא לינארי ותחרותי... מה שנקרא ראש בקיר, הכי נוח לך ככה אבל בדיעבד (גם בידיעה או לא) אתה מפסיד ככה לקוחות - בכל תחום.
יש חברה קטנה שהוכיחה את זה (אמזון) שכבר שנים יש לה את השירות לקוחות הכי טוב בעולם (בארה"ב) וכך היא מושכת לקוחות חרף הטעויות שהיא מבצעת.

אז יש כאלו שחולמים על מליונים ויש כאלו שחולמים על אלפים.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk