תיאורטית- לא בהכרח, מעשית- אין לי מושג, ואני אסביר: באופן עקרוני, בעל מקצוע יכול לפרק פנל מהקיר בלי לשבור אותו ואף לשוות לו מראה נקי מכל חומרי ההדבקה בלי יותר מידי מאמץ, ראיתי בעיניי את זה נעשה, אפילו ע"י הרצף שהניח את אותם פנלים מלכתחילה. פאק, אפילו אני (כימאי עם שתי ידיים ספק שמאליות ונטיה מופלאה להיפצע בכל עבודה ידנית) עשיתי את זה בהצלחה שעמדה בדרישות האסטתיות של האישה. בפועל אין לי מושג מה עשו כדי לתקן את זה, פשוט הגעתי וזה תוקן.
בשורה התחתונה זה לא משנה כלל, כי אני הוא הלקוח, מזמין העבודה, המשלם וזה שאחראי על אספקת חומרי הגלם (הריצוף לצורך העניין), לכן אותו איש מקצוע, במקום לנסות להתחמק מעוד קצת עבודה ע"י מכירת התירוץ "אי אפשר", היה צריך לבצע את מה שביקשתי בלי להתווכח, ואם היה שובר פנל או את כולם, היה מקבל עוד חומר גלם לעבוד איתו.
לא חייב להיות אמזון כדי לספק שירות מקצועי ואיכותי, צריך להיות איכפתי מספיק ולכבד את העבודה שלך. אני לא מדבר על קוקטייל עלום שמישהי רנדומלית מבקשת, אלא על משהו סטנדרטי שאותו בעל מקצוע אמור לעשות כחלק מחבילת השירותים שהוא מספק. אם לקוח היה מגיע לבר שלך ומבקש צ'ייסר של ג'וני ווקר כחול, או קוניאק לואי ה 13 בכוס גבוהה עם קרח היית מגיש לו את מבוקשו (אחרי הסבר לכמה שהוא מטומטם, אבל בכל זאת), ולא אומר לו "אי אפשר" רק כי זה מצריך אותך להושיט יד למדף העליון של האלכוהול או אפילו לסור למחסן לסקשן של השמורים.



ציטוט ההודעה בתגובה