עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: האם באמת שוק האופנועים נכחד?

צפייה משולבת

  1. #1
    יש בעיה גדולה מאוד למוכרים, שהיא נקראת מדרגת הכסף.
    כל אופנוע עד 50 אלף ש"ח לרוב האנשים יש את הכסף במזומן לקנות יד 2 מעל 50 אלף בקניה מאדם פרטי בלי אפשרות לפרוס לתשלומים,מימון וכדומה להרבה אנשים אין את ההון העצמי באותו רגע לשלם במזומן ולכן רוב האנשים מעדיפים את אופציית התשלומים/מימון.
    כמו כן יש הבדל גדול מאוד באופנוע שאתה רוצה למכור, ככלל איטלקים תמיד היו יותר קשה למכור ובסוכנות טרייד אין שוחטים אותך בזיכוי על האופנוע שלך עקב הביקוש הנמוך והרווח הפחות שלהם מהמכירה שלו.
    היה לי לפני כ9 חודשים לתקופה של חודשיים מונסטר 796 שנת 12 עם נתונים מעולים, שביררתי על טרייד שמחירון האופנוע שלי היה 52 הציעו לי זיכוי של 40 עקב הסחירות הנמוכה של הכלי, בסוף היה לי מזל שנפלתי על קונה "חדש" בשוק והצלחתי למכור במחירון.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    נראה לי שאני הצעיר פה אז אני אגיד לך את דעתי בנושא הזה...
    אני מאוד אוהב 2 פעימות, אני מאוכזב מכל בחינה מה -4, אני חושב שהמומנט של 2 פעימות היה יותר כיף, היה יותר פנאן לטפל בהם, היה להם רעד של מנוע שעובד קשה, וכו'

    כניסת ה-4 זה דבר מבורך אבל זאת הייתה דרך לעשות כסף - האיחוד האירופי השאיר את אותם רגולציות של ביטוחים לפי סמ"ק וזה ייקר הכל.- הם שינו רק את מתן הרישיון.

    אי לכך או בהתאם לכל, אם אני רוצה להנות מאיזה 600/750 או סתם 400, אנוכי צריך להיפרד מהמון כסף ולא לקבל תשואה כמו שהייתי מקבל על איזה 250 שתי פעימות שגם הייתי נהנה איתו בשטח/בכביש (למרות שבשטח אני יכול והם נהפכו לזן יקר ונדיר לקניה הארץ).

    בנוסף לזה, אופנועי 600+ (ספורט) מאוד מיותרים בארץ, לטעמי. כשאני רואה שכל כביש שאני נוסע בו פתאום חסרים בו חלקים באמצע הנסיעה (כאילו מישהו גנב חלקים בלילה) זה מבאס את חווית הנסיעה אז עם אופנוע יקר אני בכלל אבכה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אגב אופצית המימון וכו'... אפשר גם להציע את הכלי למכירה דרך סוכנות, ולהם יש אפשרות לחלק את זה לתשלומים או להציע מימון.
    אז לא יזיק לחשוב גם על הכיוון הזה.

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    רק מוסיף.
    אני חושב שהבעיה במכירה של הכלי שלך היא הMT10 שמציע חבילה מצוינת, חדש מניילון במחיר של האופנוע שלך. אם אני הייתי הקונה הפוטנציאלי, סביר להניח שהייתי הולך על הMT
    לא חושב, כשהגיע ה mt10 למרות הסלידה הגדולה שלי ממטרו המחיר שלו קרץ לי וחשבתי עליו, אין מה להשוות את איכות החומרים של ה mv , לעומתו ה. Mt10 מרגיש כמו אופנוע תקציב, ברור לי שמבחינ מנוע ה mt10 פצצה אבל ה mv לא פחות ממנוְ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אגב אופצית המימון וכו'... אפשר גם להציע את הכלי למכירה דרך סוכנות, ולהם יש אפשרות לחלק את זה לתשלומים או להציע מימון.
    אז לא יזיק לחשוב גם על הכיוון הזה.
    לא אופציה, מכיוון שאני מאוד אוהב את האופנוע ונהנה ברכיבות עליו, האופנוע הזה אמנם לא האופנוע הכי חזק שהיה לי אבל הוא האופנוע הכי פסיכי שמביא אותי ליכולות וגבולות שלא הגעתי אליהם בעבר, פשוט אשתי החליטה שהיא מדי פעם רוצה לרכב איתי אז החלטתי לנסות סגנון אדוונצר על מנת שיהיה לה יותר נוח, בינתיים כל זמן שהאופנוע אצלי אני מעדיף להמשיך להינות איתו ולא לשים אותו בסוכנות.

    בכל מקרה הדיון הוא לא ספציפית על האופנוע שלי, אלא על שוק האופנועים בכלל.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    הדוגמאות שהבאת הן על אופנועים חדשים בלבד ושם יש עליה מתמדת מאז שטרייד על הכלי הישן שלך + מימון נהיה זמין לכל אחד. נסה שוב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    בכל מקרה הדיון הוא לא ספציפית על האופנוע שלי, אלא על שוק האופנועים בכלל.
    שוק האופנועים, כולל את כל האופנועים, חדשים ומשומשים.
    למי שלא שם לב - מחירים של אופנועים ירדו. קרסו. צנחו.
    אופנועים שהיו עולים 130 אלף ירדו את מתחת ל100.
    אופנועים שנותנים ביצועי על ירדו למחיר שהיו מבקשים על סופרספורט שחוט בן 8 שנים עד לפני תקופה.

    השוק לא מת ולא נעליים. השוק הגיע למצב הרבה יותר טוב מבעבר, שהרבה יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם אופנוע חדש.

    לפני שנה בדיוק אני וחבר חיפשנו אופנועי שטח. שקלנו לקנות WRR או KTM בתקציב של כ30 גמיש.
    אנשים הציעו למכירה WRRים בני 4-5-6 שעברו מספר ידיים ב35 אלף בלי למצמץ. ישבו בלוחות חודשים (!)
    היום אפשר לקנות WRR חדש בפחות ממ40 במזומן. חדש. ומכרו מאות ממהם. שוק מת, אה?


    אין הרבה אנשים שצריכים אופנוע איטלקי אקזוטי נדיר חזק וביצועיסט. בטח לא כשהוא מאוד, מאוד יקר יחסית למתחרים הישירים שלו. בטח לא משומש (משומש? איטלקי? אקזוטי? השם ישמור..)

    השוק לא מת. הוא דווקא תוסס למדי, פשוט בנישות אחרות.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    לא חושב, כשהגיע ה mt10 למרות הסלידה הגדולה שלי ממטרו המחיר שלו קרץ לי וחשבתי עליו, אין מה להשוות את איכות החומרים של ה mv , לעומתו ה. Mt10 מרגיש כמו אופנוע תקציב, ברור לי שמבחינ מנוע ה mt10 פצצה אבל ה mv לא פחות ממנוְ


    לא אופציה, מכיוון שאני מאוד אוהב את האופנוע ונהנה ברכיבות עליו, האופנוע הזה אמנם לא האופנוע הכי חזק שהיה לי אבל הוא האופנוע הכי פסיכי שמביא אותי ליכולות וגבולות שלא הגעתי אליהם בעבר, פשוט אשתי החליטה שהיא מדי פעם רוצה לרכב איתי אז החלטתי לנסות סגנון אדוונצר על מנת שיהיה לה יותר נוח, בינתיים כל זמן שהאופנוע אצלי אני מעדיף להמשיך להינות איתו ולא לשים אותו בסוכנות.

    בכל מקרה הדיון הוא לא ספציפית על האופנוע שלי, אלא על שוק האופנועים בכלל.

    נכון. אבל האופנוע שלך הוא חלק מהכלים הבעייתים בשוק.
    תראה מה קורה בגזרת הנייקדים הגדולים.
    CB1000 Z1000 נכון שהם על הנייר טובים יותר ומציעים מכלולים יותר טובים למשל מה09. אבל 90 אחוז מהאנשים יעדיפו שנתון גבוהה יותר, או לקנות חדש מאשר לקנות אופנוע טיפה יותר נוצץ.
    כמו שאמרת אתה רוכב 30 שנה, מבטיח לך שאם הייתי מוכר אופנוע בסביבות ה40/30 אלף. היה לך קל יותר, כי שם אין את הפיתוי לאופנוע חדש.
    שוב, אני באופן אישי. וגם רוב האנשים שאני רוכב ומכיר בתחום, היינו מעדיפים לקנות חדש מאשר משומש טיפה אקזוטי יותר באותו מחיר.
    במיוחד שמדובר באופנוע לא מוכר כמעט בארץ, שאני בספק אם נמכרו בכלל חוץ מכמה בודדים.

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    נכון. אבל האופנוע שלך הוא חלק מהכלים הבעייתים בשוק.
    תראה מה קורה בגזרת הנייקדים הגדולים.
    CB1000 Z1000 נכון שהם על הנייר טובים יותר ומציעים מכלולים יותר טובים למשל מה09. אבל 90 אחוז מהאנשים יעדיפו שנתון גבוהה יותר, או לקנות חדש מאשר לקנות אופנוע טיפה יותר נוצץ.
    כמו שאמרת אתה רוכב 30 שנה, מבטיח לך שאם הייתי מוכר אופנוע בסביבות ה40/30 אלף. היה לך קל יותר, כי שם אין את הפיתוי לאופנוע חדש.
    שוב, אני באופן אישי. וגם רוב האנשים שאני רוכב ומכיר בתחום, היינו מעדיפים לקנות חדש מאשר משומש טיפה אקזוטי יותר באותו מחיר.
    במיוחד שמדובר באופנוע לא מוכר כמעט בארץ, שאני בספק אם נמכרו בכלל חוץ מכמה בודדים.
    שוב, אתם מתיחסים לאופנוע שלי ואני התכוונתי לשוק בכללי, לא יודע באיזה לוחות אתם מסתכלים אבל אני כבר חודש וחצי עוקב כל יום על יד2 והאופנועים שם לא זזים.
    לקנות אופנוע חדש זו הטעות הכי גדולה שיש, נכון שככל שהאופנוע זול יותר ההפסד קטן יותר, אבל בכל מקרה עדיף משומש חדש מאשר לקנות ישירות מהחברה.
    בנוסף, אין מציאות מה שעולה 30/40 לא שווה יותר מזה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    לקנות אופנוע חדש זו הטעות הכי גדולה שיש, נכון שככל שהאופנוע זול יותר ההפסד קטן יותר, אבל בכל מקרה עדיף משומש חדש מאשר לקנות ישירות מהחברה.
    ככלל אתה צודק שרכישת אופנוע משומש חדש מאשר פרופר חדש מהסוכנות ככל הנראה תחסוך לא מעט ואולם, לפני מספר שנים ישר לאחר קבלת הרישיון הנכסף, רכשתי אופנוע דנדש מהחברה וטיפלתי בו בדקדקנות כאשר לפתע לקראת סיום תקופת האחריות הייתה תקלה לא צפויה במנוע וכלל עלות התיקון הסתכמה בלמעלה מ 12,000 אש״ח... אילו לא הייתי רוכש דנדש מהחברה, סביר להניח שהיו מנסים להתנער ממני, הייתי מקבל יחס של אדם זר שאין לו קשר ליבואן והייתי נאלץ להפעיל שרירים ונפגע יותר מאשר חוסך ברכישת משומש.

    אז נכון, האופנוע שרכשתי דאז לא עלה ולו בקירוב למחיר האופנוע שלך ובהחלט יש אופנועים משומשים יחסית חדשים תחת תקופת אחריות, אבל עדין, כשמדובר באופנועים אקזוטיים וחלומיים כשלך, בהם כל תקלה עולה לא מעט - סביר להניח שיידרש לרכוש חלף מקורי ואף להמתין לו ולהשבית את האופנוע לתקופה אם היבואן לא מחזיק בו. על כן, בתור רוכש פוטנציאלי שנדרש לאופנוע באופן כמעט יום יומי, הייתי חושב פעמיים האם החיסכון במחיר הרכישה מצדיק רכישת אופנוע משומש שלא לומר אקזוטי שעשוי לעלות לי בשוטף יותר מאשר אופנוע חדש תחת אחריות ובעל חלפים זמינים.

    משכך, אני נוטה להאמין שעד כמה שהאופנוע שלך מלוקק וקורץ, שללקוחות פוטנציאלים יש שיקולים אחרים מעבר לחיסכון הכספי הישיר שכרוך ברכישה.

    לגבי השוק בכללי, מעבר למחירי החדשות שכיום נמוכים מבעבר, פשוט יש יותר היצע מאשר ביקוש וכאשר שוק המשומשות מוצף בכל מיני מציאות ומחפשי נוולות לטוב ולרע המחירים ברצפה והרוכשים מעדיפים לרוכש בזול מתוך הנחה שכלל הדו״גים בשוק הן נוולות מבעלים מזניחים ושקרנים שדורשות יישור קו. למזלך, האופנוע שלך מספיק ייחודי כדי שכן תוכל למכור אותו ולאו דווקא במחיר שחיטה, גם אם זה ייקח קצת זמן.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    אני כבר חודש וחצי עוקב כל יום על יד2 והאופנועים שם לא זזים..
    לא יודע אם זה יוצא דופן, אבל אחרי שהתכוננתי למכירה ארוכה או הפסד בטרייד אין, אחרי 36 שעות מכרתי את האופנוע.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אם הכוונה היא לעבור לטורינג אז אולי כדאי לבחון מול היבואן אפשרות טרייד-אין לטוריסמו שיכול להוות סוגשל פיתרון.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אם הכוונה היא לעבור לטורינג אז אולי כדאי לבחון מול היבואן אפשרות טרייד-אין לטוריסמו שיכול להוות סוגשל פיתרון.
    קטן לי מידי גם מבחינת מימדים וגם מבחינת נפח.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    השוק חי הרבה יותר מפעם. העניין הוא שאנשים חושבים שיש להם זהב ביד. ראיתי גם ביד 2 שלא רשמתה מחיר. אני אישית לא מתקשר לאנשים שלא רושמים מחיר.
    מי שמשחק אותה לא לחוץ למכור לא ימכור. מי שירד במחיר או לפחות יכתוב אותו ימכור

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    השוק לא מת - להיפך.
    בשנים האחרונות, כתוצאה מהתכווצות המכירות בתחום הדו-גלגלי, חלה מגמה של התייקרות כלים משומשים בכלל וספורטיביים (גם למחצה - קרי נייקדים) בפרט.
    בשיא נמכרו אופנועי ספורט ישנים גם בעשרים אלף ש"ח ויותר מעל למחירון.
    כיום, במן סוג של דיליי/תגובת שרשרת מאוחרת, התהליך הזה נמצא במגמת נסיגה וחזרה למצב "נורמלי" בעקבות התאוששות השוק ועלייתם של יותר כלים חדשים על הכביש, אך חשוב מכך - חלק גדול מהם הוא אופנועים במחיר שפוי, כאלו שנותנים יחס נאה של 'תמורה-לכסף'. וכשיש יותר אפשרויות בחירה, פתאום לא קופצים על כל אופנוע בכל מצב ומחיר. השאר כבר קורה מעצמו.

    במקרה של אופנועי יותר יקרים/יוקרתיים, בדומה לרכבי יוקרה, השחיקה ב"מחירון" הריאלי היא גבוהה יותר משום שמי שיש לו את הכסף לקנות משומש במחיר גבוה יחסית - לרוב יש לו את היכולת לקנות את אותו הדבר כחדש, או לחלופין פשוט יעדיף כלי אחר, חדש מהניילונים. למה? כי הוא יכול. היתר פשוט לא מחפשים בכלל בטווח המחירים הזה. מכאן שאופנועים מסויימים נקלעים לבעיית מכירה, או שיותר נכון - מוכרים מסויימים נקלעים לסיטואציה הזו.
    מכאן השיקול הוא של המוכר - או שהוא מחכה בסבלנות עד שיגיע הרוכש המתאים, או שהוא מוריד את המחיר בהדרגה כדי שיגיע אחד כזה, או שהוא מוותר על המכירה בשלב הזה.

    גם אם המוכר "לא יודע למכור" וגם אם הכלי לא במצב טוב - במצב שבו קיים שוק יד שניה פעיל בצורה כזו או אחרת, הנ"ל תופס.

    אגב, מבלי לבדוק באופן מספרי, גם אני שותף לתחושה שנכון להיום קיימים הרבה מאוד כלים שעומדים למכירה מזה תקופה ולא נמכרים. אבל לדעתי זו תוצאה של אי השלמה עם המציאות הנוכחית שבה אופנועים כבר לא יימכרו בכל מחיר שידרשו עבורם.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    MT07, 14, לא מוגבל, עם תוספות, מעט קילומטרז' יד 2, שישה חודשים בלוח, את מספר השיחות אפשר למנות על כף יד 1.
    השוק מתלוצץ עם רופאיו.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    MT07, 14, לא מוגבל, עם תוספות, מעט קילומטרז' יד 2, שישה חודשים בלוח, את מספר השיחות אפשר למנות על כף יד 1.
    השוק מתלוצץ עם רופאיו.
    אתה מניח שזה יהיה המצב גם אם תוריד את המחיר ב-5-6K?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. כמה מקום יש באמת בארגז?
    על ידי Delay בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2016, 17:15
  2. מחיר לטסט - מה הוא באמת?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 21:06
  3. זהה את האופנועים
    על ידי JohnnyDee בפורום כללי
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 29-11-2015, 22:17
  4. iC-R – קסדה חכמה באמת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 19:20
  5. iC-R – קסדה חכמה באמת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 19:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO