ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
לא ייצרו 4 צילינדרים מעולם של 250.
כן ייצרו 2 פעימות ב 15 סל"ד והסיקו שאם ייצרו 4 פעימות ב30 סל"ד אז המנועים יגיעו כל שני וחמישי למוסך.
ישנם פרויקטים סודיים של 4 בכונות 4 פעימות על 250 אבל יש עם זה בעיית משקל ולאו דווקא בלאי. אלו יהיו בוכנות ממש קטנות, למנוע מאוד קטן וזה יוצר מלא בעיות (בנוסף למשקל).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
מי הסיק?
דבר ראשון המנוע ה 4T ארבע בשורה של ה RR (שהיה ביצור סדרתי והוא לא היחיד,כמו שכבר רשמו לפניי) מגיע ל20K סל"ד בזמן שזה של הRGV נגמר כבר ב15K.
למוסך הם גם ככה מגיעים,זה לא כלי ללימוד נהיגה או חלוקת עיתונים - יש לו יעוד מאוד ברור,עם אורח חיים מאוד ברור.

ככל שבוכנה קטנה יותר,היא תשקול פחות וזה דבר שדווקא מטיב עם בעיות בתחום האינרציה והמשקל.
הבעיה במנועים כאלה זה לא משקל,זה העומס - כמו שלא תיתן סטרואידים לנמלה ותשלח אותה למשוך משאית ככה גם יהיה קשה להוציא הספק גבוהה מנפח כל כך קטן - זה גומר אותו.

לדעתי הרעיון המרכזי במנועים האלו היה הסאונד שהיה פשוט מדהים ורצה למשוך קהל צעיר או בקיצור מטעמי שיווק.