מי הסיק?
דבר ראשון המנוע ה 4T ארבע בשורה של ה RR (שהיה ביצור סדרתי והוא לא היחיד,כמו שכבר רשמו לפניי) מגיע ל20K סל"ד בזמן שזה של הRGV נגמר כבר ב15K.
למוסך הם גם ככה מגיעים,זה לא כלי ללימוד נהיגה או חלוקת עיתונים - יש לו יעוד מאוד ברור,עם אורח חיים מאוד ברור.
ככל שבוכנה קטנה יותר,היא תשקול פחות וזה דבר שדווקא מטיב עם בעיות בתחום האינרציה והמשקל.
הבעיה במנועים כאלה זה לא משקל,זה העומס - כמו שלא תיתן סטרואידים לנמלה ותשלח אותה למשוך משאית ככה גם יהיה קשה להוציא הספק גבוהה מנפח כל כך קטן - זה גומר אותו.
לדעתי הרעיון המרכזי במנועים האלו היה הסאונד שהיה פשוט מדהים ורצה למשוך קהל צעיר או בקיצור מטעמי שיווק.