אפשר קצת עובדות, מעבר לדעות הקדומות שזרקת?
אמינות פח? על מה ולמה?
אני בעלים של דוקאטי בן 8, כרגע עם 75 אלף ק"מ. 33 אלף מהם נרכבו אצלי בשנה וחצי האחרונות. לא שמתי לב שאני רוכב מידי יום לעבודה על כלי עם "אמינות פח".
היו כמה בעיות שנפתרו ולא חזרו יותר. יש כמה רגישויות. לגיטימי לגמרי לאופנוע בגיל הזה.
"לא נוח" - תלוי לאיזה שימוש. אני מניח שהדוקאטי סקרמבלר אכן לא נוח לטיולים ארוכים. זה לא הייעוד שלו, אם נהיה כנים. יתרה מזאת - אני בספק ש"בובר" החדש של הונדה יאיים על ה-FJR בקריטריונים של נוחות.
דווקא על הגוצי V7 סקוטרמן רכב לאילת ובחזרה, ולטענתו לא סבל יותר מידי:
http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%95%D7...9%D7%91%D7%94/
יקר... כאן מגיע הנקודה.
הסקרמבלר אכן יקר משמעותית מההונדות - אפילו גרסאת ה-400 הבסיסית. השאלה, מי מהם מספק יותר חיוכים לשקל - וכאן, אני שם את כל הקופה על הדוקאטי.
הגוצי יקר מההונדה, אך כרגע נמכר במחיר מבצע:
http://fullgaz.co.il/%D7%A2%D7%95%D7...9E%D7%99-2016/
אז לפחות כרגע, המחירים שלהם דומים עד זהים. רק שהגוצי מורכב באיטליה ולא בתאילנד (לי זה משנה), נועל צמיגים של פירלי, ומגיע עם מערכת בלימה של ברמבו.
ובחזרה לנקודת ההתחלה, שהלכה לאיבוד בדיון הזה - הוא אופנוע רטרו אמיתי. עשוי מברזל, מקורר אויר, עם מנוע שמשמיע צליל ולא זמזום.
למה?אגב, מה שמפתיע (לפחות אותי) זה שהCMX500 הוא learner-approved, ז"א מראש מאושר ככלי לימודי.
לא ציפיתי כלל שbobber יכול להיות כלי לימודי...:-)
מכאנית - זה אותו הונדה 500. השינויים הם בעיקר קוסמטיים.