לשאלתך למה..
אני עדיין עם 0 ניסיון רכיבות מוטוריות אך נראה לי הרעיון של תנוחת ישיבה של bobber קלאסי או קרוזר לא משרות קלות היגוי כמו אופנוע סטנדרטי. אני טועה ?
אומנם ככל הנראה ההונדה כנראה שמרה על קלות היגוי גם בbobber החדש שלה...
אפשר קצת עובדות, מעבר לדעות הקדומות שזרקת?
אמינות פח? על מה ולמה?
אני בעלים של דוקאטי בן 8, כרגע עם 75 אלף ק"מ. 33 אלף מהם נרכבו אצלי בשנה וחצי האחרונות. לא שמתי לב שאני רוכב מידי יום לעבודה על כלי עם "אמינות פח".
היו כמה בעיות שנפתרו ולא חזרו יותר. יש כמה רגישויות. לגיטימי לגמרי לאופנוע בגיל הזה.
"לא נוח" - תלוי לאיזה שימוש. אני מניח שהדוקאטי סקרמבלר אכן לא נוח לטיולים ארוכים. זה לא הייעוד שלו, אם נהיה כנים. יתרה מזאת - אני בספק ש"בובר" החדש של הונדה יאיים על ה-FJR בקריטריונים של נוחות.
דווקא על הגוצי V7 סקוטרמן רכב לאילת ובחזרה, ולטענתו לא סבל יותר מידי:
http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%95%D7...9%D7%91%D7%94/
יקר... כאן מגיע הנקודה.
הסקרמבלר אכן יקר משמעותית מההונדות - אפילו גרסאת ה-400 הבסיסית. השאלה, מי מהם מספק יותר חיוכים לשקל - וכאן, אני שם את כל הקופה על הדוקאטי.
הגוצי יקר מההונדה, אך כרגע נמכר במחיר מבצע:
http://fullgaz.co.il/%D7%A2%D7%95%D7...9E%D7%99-2016/
אז לפחות כרגע, המחירים שלהם דומים עד זהים. רק שהגוצי מורכב באיטליה ולא בתאילנד (לי זה משנה), נועל צמיגים של פירלי, ומגיע עם מערכת בלימה של ברמבו.
ובחזרה לנקודת ההתחלה, שהלכה לאיבוד בדיון הזה - הוא אופנוע רטרו אמיתי. עשוי מברזל, מקורר אויר, עם מנוע שמשמיע צליל ולא זמזום.
למה?אגב, מה שמפתיע (לפחות אותי) זה שהCMX500 הוא learner-approved, ז"א מראש מאושר ככלי לימודי.
לא ציפיתי כלל שbobber יכול להיות כלי לימודי...:-)
מכאנית - זה אותו הונדה 500. השינויים הם בעיקר קוסמטיים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לשאלתך למה..
אני עדיין עם 0 ניסיון רכיבות מוטוריות אך נראה לי הרעיון של תנוחת ישיבה של bobber קלאסי או קרוזר לא משרות קלות היגוי כמו אופנוע סטנדרטי. אני טועה ?
אומנם ככל הנראה ההונדה כנראה שמרה על קלות היגוי גם בbobber החדש שלה...
מצחיק אותי כל פעם מחדש לראות שני אנשים עם טעמים שונים, צרכים שונים וסדרי עדיפויות שונים, בטח בנושא כ"כ סובייקטיבי כמו אופנוע, מתווכחים בינהם איזה אופנוע עדיף...
זכותו של פות"ש להתלהב מאופנוע ש"עושה לו את זה" גם אם מישהו חושב שהקריטריונים שלו צריכים להיות שונים לגמרי.
המלצתי היחידה - לקבל את ההחלטה על סמך נסיעות מבחן ולא רק על סמך תמונות, מפרט טכני או חוות דעת של אחרים.
ואם הוא יהיה מרוצה מהרכיבות של על האופנוע הנבחר אז בהכרח הוא יעשה את הבחירה הנכונה.
בהחלט נכון
ממתין בקוצר רוח לרכיבת מבחן. הכלים ראשונים צפויים להגיע ארצה במהלך אפריל...
הייתי מעדיף הונדה על גוצי או כל פח זבל איטלקי בכל יום בשנה. (והכלי הנוכחי שלי כיום הוא איטלקי כך שאי אפשר להאשים אותי בנאמנות כלשהי).
ואם כבר מדברים על איכס, הרי שכל אופנוע שהוא לא המקור (הארלי ), הוא איכס (לא באמת, רק להבהיר נקודה).
זה המקור
86 Honda CMX450C Rebel_3.jpg
אני בד"כ לא מגיב לענייני טעם וריח אבל זה כנראה האופנוע המכוער ביותר בייצור היום.
נראה אם מישהו מצליח לאתגר את הסברה הזו
ולגבי מי שהשווה לגוצי...רכבת על גוצי מעבר לנסיעת מבחן? משדר דברים שונים לחלוטין, עבור קהל יעד שונה לחלוטין.
מברוק, אני כנראה אשריין למשלוח של יוני, עם הצבע האפור. מעניין בכמה יתמחרו את האיבזור לדגם הזה?
Send from my OnePlus 3T
תודה, בקרוב אצלך
הלכתי על שחור,למרות הקלישאות...:-)
חיםשתי גם אביזרים,נראה לי אין עדיין תמחור בארץ...אשאל שוב את היבואן
איזה אביזרים אתה שוקל להוסיף ?
רציתי את השחור, אבל אזל, וברגע שהבנתי שיגיע האפור העדפתי להמתין ולקחת אותו (עדיף מאשר האדום שלא ממש מתחבר למראה)
אביזרים : כסא מורכבת (שאחבר רק כשצריך) , אולי תיק צד לכיסוי/ווסט זוהר. שוקל ברצינות מגן מנוע.
בחו"ל נמכרת גרסה מאובזרת ביותר , עם המון תוספות יפות. (נגיעות כרום , מגן מנוע מובנה, מדבקות מיכל דלק עם לוגו הדגם, ידיות שונות וכו)
Send from my OnePlus 3T
אהא
אני גם מכוון למגן מנוע ואולי תיקי צד
כאשר הזמנתי היו סביבות 4-5 כלים שחורים זמינים במשלוח של אפריל, לא חשבתי שאנשים ימהרו לשריין כל כך מהר...זה היה לפני 3 שבועות בערך. בדיעבד טוב שלא הססתי יותר מדי...
לטעמי מעדיף תצורה ערומה כמה שיותר למעט איבזור פונקציונאלי הנדרש ומעדיף פחות כרום, מדבקות וכו...:-)
כמו שאומרים..לריח וטעם...:-)